Освітяни думають про збільшення цифрової присутності в Китаї

Під час глобальної пандемії для залучення майбутніх студентів з Китаю зростають можливості методів цифрового маркетингу. Проте, як пояснили агенти та спеціалісти-рекрутери, саме вони представляють основний канал залучення, і освітянам не слід занадто покладатися на цифрові технології.

Використання таких надійних платформ, як WeChat, Weibo, Baidu – поряд з популярними Douyin (TikTok), Tencent QQ, Bilibili та XIAOHONGSHU – очевидно сприятиме підвищенню поінформованості про освітній бренд і, коли вони ефективно використовуються, кількість відвідувачів може зрости на 25 %.

Однак уччасники нещодавнього вебінару BONARD  закликали освітян, які працюють на ринку Китаю, продовжувати тісно співпрацювати з агентами та партнерами в країні, оскільки це ринок, де довіра до безпосереднього спілкування є життєво важливою.

Директор департаменту міжнародного розвитку найбільшої асоціації агентств Китаю BOSSA Chenxing Sang вважає, що «Більшість китайських студентів подають документи через агентів, це відрізняє їх від решти світу”.

Задача, за словами президента компанії Study Hawaii Джоела Вівера, полягає у пошуку партнера, який розуміє “різноманітний та складний” китайський ринок і “може чесно та надійно представляти вас”.

Cпікери погодились щодо деяких переваг цифрового маркетингу. За результатами ефективного використання цифровий маркетинг може поліпшити бронювання та кількість відвідувачів на 5-15%, і навіть на 25% – вважає  Ігор Скібіцький з BONARD COO.

Але все ж цифровий маркетинг в Китаї не стане основним каналом рекрутингу, додає Скібіцький. “З огляду на обмеження для подорожей, щоб зустрітися віч-на-віч, великий інтерес викликають Інтернет-платформи, які розростаються і розвиваються. Весь підхід еволюціонував, і зараз стає більш тонким, ніж раніше, і ЗВО  можуть або самостійно управляти вступними кампаніями, або можуть наймати досвідчених третіх осіб”, – припустив Скібіцький.

“В Китаї довіра людини до особистого спілкування настільки важлива, що на сьогодні лише агенти або консультанти  можуть ефективно допомогти своїм студентам подати заявку за навчання за кордоном”.

Джерело інформації