Ізраїль та Корея розширюють співпрацю у сфері стартапів та вищої освіти

Під час візиту президента Ізраїлю Реувена Рівліна до Сеула 14-18 липня 2019 р. представники Ізраїлю та Кореї обговорили розширення співпраці у сфері стартапів та вищої освіти.

Дискусії відбувалися двічі – на Корейсько-Ізраїльському економічному форумі 16 липня та на Міжнародному форумі президентів університетів Кореї та Ізраїлю 17 липня, під час яких сторони обговорювали мінливий бізнес-клімат в епоху четвертої промислової революції.

Приєднавшись до президента Рівліна і ізраїльського посла в Кореї Хаїма Хошена, учасники зустрічі зазначили, що інновації та творчість на сьогодні відіграють набагато більше значення, ніж будь-коли. Вони підкреслили, що індустріальна революція є більш складною для Ізраїлю та Кореї, які мають дефіцит природніх ресурсів і тому спираються на людські ресурси.

Президент Рівлін зазначив, що ізраїльські малі та середні компанії роблять прорив у багатьох областях, включаючи кібербезпеку, фінансово-технічний сектор, автономні автомобілі, охорону здоров’я, обробку води та виробництво продуктів харчування.

Міністр торгівлі Юн Мун-Хі сказав, що Кореї має багато чого навчитися у Ізраїлю, тому що Ізраїль, незважаючи на своє 8,8 мільйона населення, має найбільше стартапів на душу населення в світі – приблизно один стартап на кожні 1400 чоловік.

Голова Ізраїльського Інституту Експорту (ІІЕ)Адів Барух наголосив, що Ізраїль має найвищу інтенсивність досліджень і розробок у світі, причому витрати на НДДКР складають 4,7% валових внутрішніх витрат. Цей показник перевищує 2,7 % у США і 2,01 % в Європі.

Під час форуму 17 липня Президент Рівлін заявив, що вища освіта є “ключем до взаєморозуміння для загальної солідарності до процвітання і миру” і він хоче, щоб якомога ширше розвивався академічний обмін студентами між Ізраїлем та Кореєю.

Президент Національного університету Чунгнам Ах Деог-Сон сказав, що освіта є “найважливішим інструментом для підготовки до четвертої промислової революції”. Він підкреслив зміну ролі університетів, які могли б виховувати підприємництво, і що модель потрійної спіралі інновацій – взаємодії між академічними установами, промисловістю та урядом є надзвичайно важливою.