Січень-лютий 2020 Азія

Огляд
ринку освітніх послуг країн Азії
Січень-лютий 2020 р.

 За матеріалами: University World News, CNA, Times Higher Education,  FNTalk, Financial Times.

 

  1. Китай – Нова Зеландія: китайські студенти “стикаються з дискримінацією з моменту заборони подорожей”

(University World News)

Китайські студенти страждають від стресу, расової дискримінації та відсутності академічної підтримки внаслідок нав’язування заборони на поїздки до Нової Зеландії для відвідувачів з материкового Китаю. Особливо дискримінуюча поведінка відчутна від орендодавців, які не надають доступ до навіть вже оплаченої нерухомості.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020021121175678

 

  1. Китай відходить від обов’язковості міжнародних публікацій

(University World News)

Після багатьох років підштовхування китайських дослідників до публікацій у престижних міжнародних журналах Міністерство освіти Китаю та Міністерство науки і техніки спільно випустили документ, спрямований на зменшення “надмірної залежності” від документів щодо індексу наукового цитування (SCI) для академічної промоції, пропозицій роботи і розподіл фінансування досліджень.

Ця зміна, ймовірно, призведе до падіння міжнародних видань, які в останні роки спричинили швидке зростання Китаю, який став другим у світі за науково-дослідними працями, опублікованими в міжнародних журналах, поступаючись лише США.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200225181649179

 

  1. Онлайн-класи як спосіб заповнити прогалину в освіті під час епідемії (Китай)

(University World News)

Після спалаху епідемії коронавірусу COVID-19 багато університетів у Китаї, які затягнули початок свого семестру до 17 лютого, досі не відкрилися, і не було встановлено дати для відновлення належного викладання. Багато закладів проводять «курси», що викладаються в Інтернеті, хоча деякі кажуть, що їм не вистачає належних ресурсів, і не всі викладачі можуть передати викладання в Інтернеті.

Початкові та середні школи в багатьох районах Китаю також залишаються закритими, без конкретних дат повторного відкриття. Школам було наказано міністерством освіти в Пекіні розпочати онлайн-заняття, незважаючи на те, що багато вчителів заявляють, що вони не готові надавати онлайн-класи.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020022108360325

 

  1. Австралія створює перше університетське містечко в Індонезії

(University World News)

Повідомлення прем’єр-міністра Австралії Скотта Моррісона 10 лютого, що Монашський університет має дозвіл на створення першого іноземного містечка в Індонезії, стало для багатьох несподіванкою.

Безпосереднім наслідком є ​​те, що вперше в Індонезії з’явиться повністю австралійський університет, який повністю є іноземним. Хоча Закон Індонезії про вищу освіту дозволяє широкий спектр безпосереднього залучення іноземних постачальників вищої освіти в Індонезії, в даний час в країні не існує автономного іноземного кампусу.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200219122603335

 

  1. Університети прагнуть звільнення від заборони на поїздки для студентів (Китай – Нова Зеландія)

(University World News)

Університети Нової Зеландії хочуть, щоб тисячі китайських студентів були звільнені від заборони на поїздки, що заважає їм летіти до Нової Зеландії.

Уряд Нової Зеландії заборонив мандрівникам з материкового Китаю в’їжджати в країну, намагаючись зупинити поширення коронавірусу COVID-19.

Кріс Уїлан, директор університетів Нової Зеландії, заявив, що заборона не є справедливою щодо студентів. Це також означає, що близько 170 мільйонів доларів США (109 мільйонів доларів США) доходу від плати студентів  – у зоні ризику.

Джерело інформації:

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020021707480560

 

  1. Сінгапур: університети призупиняють програми обміну студентами

(CNA)

Національний університет Сінгапуру, Наньянський технологічний університет та Сінгапурський університет менеджменту призупинили всі програми обміну студентами до Південної Кореї після спалаху випадків COVID-19.

Джерело інформації:
https://www.channelnewsasia.com/news/singapore/covid19-coronavirus-nus-ntu-smu-singapore-south-korea-12466308

 

  1. Китайські університети в центрі руху #MeToo

(Times Higher Education)

Китай нещодавно відзначив другу річницю свого руху #MeToo, і, незважаючи на закон щодо стримування сексуальних домагань на національному чи інституційному рівні, рух отримав деякі важливі перемоги, які зумовили переважно студенти.

Зважаючи на постійну цензуру Китаю, яка заглушила різні громадські голоси, поява та наполегливість #MeToo слід розглядати як диво. Університети стали головним місцем руху #MeToo в Китаї.

Ще одна помітна зміна полягає в тому, що все більша кількість молодих китайців вірять у гендерну рівність, хоча вони не вчать про це в школі, а термін «фемінізм» все ще стигматизований.

Джерело інформації:
https://www.timeshighereducation.com/blog/chinas-universities-have-been-centre-its-metoo-movement

 

  1. Китай: мрії студентів про зарубіжну освіту розсіюються

(FNTalk)

Плани китайських студентів навчатись у закордонних школах та університетах ставляться під сумнів через ключові вступні іспити на тлі продовження спалаху коронавірусу.

Рада коледжу, яка організовує стандартизований тест на схоластичну оцінку, або SAT, для вступу до коледжів у США, скасувала тест на 14 березня для всіх зареєстрованих студентів, які подорожують з Китаю в інші місця для іспиту, згідно електронного листа, надісланого студентам. Національне управління Китаю також заявило, що в березні було скасовано вступні іспити для випускників шкіл, GRE та GMAT, а також тести на знання англійської мови, IELTS та TOEFL, які відзначають, що другий день поспіль учасники тестів не зможуть скласти іспити в Китаї.

При постійних скасуваннях, китайські студенти можуть пропустити терміни, щоб подати заявку у найкращі університети світу. Зменшення числа китайських студентів може завдати шкоди навчальним закладам, особливо в США, Великобританії та Австралії, які останніми роками залежать від надходжень китайських платників.

Джерело інформації:
https://fntalk.com/tech/sat-for-chinese-students-scrapped-dashing-dreams-of-foreign-education/

 

  1. Яскрава демонстрація залежності західних університетів від китайських студентів

(Financial Times)

Австралія, США та Нова Зеландія входять у більш ніж десяток держав, які запроваджують заборону на в’їзд.

Заходи, спрямовані на стримування поширення коронавірусу, становлять загрозу багатьом мільярдам доларів для західних університетів, які все більше залежать від доходу від китайських студентів. Багато хто змушений був припинити заняття з китайськими студентами, які перебувають у зарубіжних землях або в карантині, намагаються забезпечити альтернативне навчання в Інтернеті та стежать за тим, чи зменшиться наступний раунд абітурієнтів із затримкою вступних іспитів.

Джерело інформації:
https://www.ft.com/content/b3429de6-4dec-11ea-95a0-43d18ec715f5

 

  1. “Derring-do” забезпечує евакуацію індійських студентів-медиків

(University World News)

Студенти-медики здобули наукові ступені в провінції Хубей в Китаї, яка стала магнітом для іноземних студентів після того, як було запровадження викладання медичних дисциплін англійською мовою лише трохи більше року тому.

Евакуація була непростим завданням, оскільки індійське посольство не знало, скільки громадян Індії перебуває в Китаї – багато людей не були зареєстровані в посольстві чи консульствах. Перше завдання полягало в тому, щоб перерахувати та знайти сотні незареєстрованих індіанців, водночас ведучи переговори та координуючись із китайськими чиновниками.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200221123901122

 

  1. Контроль над Гонконгськими ЗВО є “першочерговим пріоритетом” для Китаю

(University World News)

Контроль за сектором вищої освіти в Гонконзі є головним пріоритетом при прагненні уряду Китаю посилити авторитарний контроль у різних секторах гонконгського суспільства.

Зростаючий тиск Китаю на різні сектори гонконгського суспільства, те, наскільки вчені можуть зберегти свою академічну свободу, є “важливим показником загального стану гонконгської автономії, демократії та прав людини”.

2019 рік описується у звітах як “найгірший рік” для академічної свободи в місті, висвітлюючи 22 конкретні інциденти, включаючи великі бої між поліцією та антиурядовими протестувальниками в Китайському університеті Гонконгу (CUHK) та Гонконзькому політехнічному університеті (PolyU) у листопаді 2019 року.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=202002111739528

 

  1. Відсутність юридичного захисту кашмірських студентів (Індія)

(University World News)

Троє студентів Кашмірі, які вивчають інженерію в приватному коледжі на півдні Індії, були заарештовані за звинувачення в крадіжках і передані на 14-денне судове ув’язнення після того, як вони зняли відео про себе, як вони нібито кричать про незалежність та використовують пропакистанські гасла.

Але існують суперечки щодо рішення місцевого суду, і студенти не змогли отримати юридичне представництво. Активістська група адвокатів вимагає передачі справи до іншого суду для забезпечення «вільного та справедливого судового розгляду».

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200220103956186

 

  1. Чи виховує китайська освіта достатню індивідуальність?

(University World News)

Зростаюча кількість студентів, які здають Національний екзамен для випускників в Китаї в кінці грудня 2019 року, викликала черговий раунд бурхливих дискусій. За даними Міністерства освіти Китаю, у 2019 році в NGEE було 3,41 мільйона учасників, що збільшилося на понад 0,5 мільйона порівняно з минулим роком. Вступ до аспірантури через NGEE стає найкращим вибором для випускників коледжу.

Суть суперечки полягає не в тому, чи хороший NGEE для студентів загалом, а чи підходить він кожному студенту. Більше того, виникають питання щодо того, чи підтримує китайська освітня система достатньо індивідуальності, щоб дати можливість студентам робити вибір щодо свого майбутнього.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200109121731499

 

  1. Зарахування в’єтнамських студентів до США триває стабільно

(University World News)

Після тривалої затримки програма «Студентські та обмінні відвідувачі» Міністерства внутрішньої безпеки США опублікувала останнє оновлення щодо міжнародного зарахування студентів на всі рівні. Станом на минулий місяць у навчальних закладах усіх рівнів – вищого, середнього та початкового – у всіх 50 штатах навчалося 29 976 молодих в’єтнамців.

Незважаючи на незначне скорочення на 708 студентів, або на 2,31% (в округленому порядку), освіта в США все ще залишається великим брендом, а загальна кількість студентів постійно тримається, і все це незважаючи на все.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200205124654543

 

  1. Японія: переорієнтація у дослідженнях катастроф

(University World News)

Японія, яка схильна до стихійних лих, зосередилась на дослідженнях прогнозування землетрусів, технологіях та контрзаходах,  завдяки чому стала світовим лідером у галузі стійкості до стихійних лих. Зараз країна виділяє нові кошти для нарощування стійкості проти тайфунів та повеней, що пов’язано із зміною клімату, а також посилить заходи проти повені та землетрусу для прийняття Олімпійських ігор цього року.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200122094634629

 

  1. Індія: вчені та студенти у блокаді сідають на потяг «Інтернет-Express»

(University World News)

Щодня сотні науковців, дослідників, студентів, які потрапили в Інтернет-блокаду на 6 місяців, сідають у поїзд, який отримав назву “Інтернет-експрес” – в Кашмірі під управлінням Індії, щоб переїхати в регіон, де вони можуть отримати доступ до Інтернету та сподіваються завершити тривалі роботи.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200129104128283

 

  1. Індія: у вищих навчальних закладах рівень вибуття студентів знижується

(University World News)

Число виключених з університетів студентів, в тому числі в деяких з найпрестижніших інститутів Індії, скоротилося після узгоджених зусиль для моніторингу прогресу студентів та надання підтримки, за словами міністра розвитку людських ресурсів Індії.

Групи підтримки студентів та адміністрація університетів зараз надають  допомогу студентам, яким важко впоратися із навчальним навантаженням та стресом. Раніше велика кількість таких здобувачів освіти припиняла своє навчання.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200214064805266

 

  1. Китай: нові правила “моралі” спрямовані на протидію сексуальним домаганням в кампусі

(University World News)

Китайське міністерство освіти цього місяця випустило нові положення про “професійну мораль”, щоб включити обмеження сексуальних домагань в університетських кампусах, після рідкісного визнання в офіційних ЗМІ Китаю, що двох професорів було звільнено у грудні за заявами про домагання.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20191227115836292