Офшорні навчальні центри забезпечують залучення іноземних студентів

Університети Австралії та Нової Зеландії, де кордони залишаються закритими для іноземних студентів більше 18 місяців, знайшли інноваційні способи залучення тих, хто навчається онлайн, шляхом створення спеціальних навчальних центрів у Китаї.

Студентські “центри” в інших країнах Азії підтримують студентів, які навчаються в різних університетах за кордоном, і які в іншому випадку були б ізольовані вдома, навчаючись онлайн.

Багато університетів швидко перейшли на навчання в Інтернеті, коли виникла пандемія, та кордони були закриті для іноземних студентів з початку 2020 року. Але тримати студентів залученими, щоб вони не кидали навчання та не відкладали, доки відкриття кордонів не стало додатковим викликом для університетів залежить від міжнародних студентських внесків.

Новий навчальний центр, організований Оклендським університетом Нової Зеландії, міжнародною консультаційною компанією з питань освіти LightPath із В’єтнаму та місцевою групою UP Education, відкрився у липні у в’єтнамському Хошиміні для в’єтнамських студентів, які навчаються в університетах за кордоном, переважно в Австралії , Новій Зеландії та Сполученому Королівстві, але мають продовжувати навчання онлайн у своїй країні.

Він надає фізичний простір для навчання з хорошим Інтернет-зв’язком, простір для зустрічей з іншими студентами, навчання разом, а також додаткову особисту підтримку та заняття поза навчальними програмами у таких сферах, як навчальні навички, написання статей, дослідження на Заході контексту та підтримки кар’єри.

Центр міста Хошимін спирається на досвід Окленда з навчальними центрами в Китаї, де у нього є великі когорти застряглих студентів. Він має меншу кількість зарахованих студентів у В’єтнамі, тому центр є економічно ефективним, об’єднуючи студентів у В’єтнамі, які навчаються у різних зарубіжних університетах.

Джерело інформації