Під час пандемії 40 % студентів університетів Великобританії хотіли припинити навчання

Згідно з опитуванням, проведеним у квітні 2021 р., близько 40 % студентів університетів Великобританії під час пандемії коронавірусу серйозно задумувалися припинити навчання.

Більше 80 % з понад 2000 опитаних студентів заявили, що пандемія негативно вплинула на їх освіту, причому більшість з них вказують на скорочення часу перебування в університеті, а також зменшення кількості зустрічей з викладачами та більший обсяг навчання в дистанційному режимі. Зазначені висновки були зроблені службами студентської підтримки Studiosity та Red Brick Research.

“Дуже шкода, що так багато студентів цього року розглядали можливість припинення навчання, але враховуючи величезні проблеми, з якими вони зіткнулися, це, на жаль, не дивно”, – заявила Гілларі Гієбі-Абабіо, віце-президент Національної спілки студентів з питань вищої освіти.  

Вона додала: “Уряд Великобританії повинен визнати, що проблеми студентів пов’язані з дистанційним режимом навчання, «цифровою бідністю»*, а також постійними змінами режиму управління та надзвичайними фінансовими труднощами. Крім того, уряд зобов’язаний підтримувати студентів у прагненні продовжувати навчання”.

Водночас, під час пандемії студенти отримали новий навчальний досвід, оскільки більшість занять були переведені в онлайн-режим та були запроваджені значні обмеження на спілкування, спортивні та суспільні заходи.

Опитування, яке відбулося незабаром після переведення більшості курсів в дистанційний режим через локдаун, показало, що дві третини респондентів, які думали про припинення навчання, обговорювали це з друзями та родиною.

У березні поточного року університети Великобританії, які представляють 140 закладів, попередили уряд не сприймати витримку студентів у нових умовах навчання як належне і закликали до повного відновлення навчання в університетах після пом’якшення епідеміологічної ситуації.

Департамент освіти (The Department for Education) заявив, що уряд планує повернути всіх студентів університетів до кампусів, як тільки цього дозволить ситуація в галузі охорони здоров’я.

* Цифрова бідністьdigital poverty – новий термін, який з’явився в Великобританії під час пандемії COVID-19 і дистанційного навчання. Детально розглядається у блозі WHAT IS DIGITAL POVERTY? Два прості приклади: 60-70 % студентів не мають ноутбуків; а багато сімей для підключення до Інтернету покладаються на один мобільний телефон, що “нереально” для онлайн-навчання та трансляції уроків у прямому ефірі.

Джерело інформації