Березень 2020 (Азія)

ОГЛЯД
ринку освітніх послуг Азії
Березень 2020 р.

 За матеріалами: University World News, Hindustan Times, Viet Nam News, Express Tribune, Pakistan, CGTN, The Jakarta Post, The Sydney Morning Herald, Khaosod English, India Today, The Guardian.

 

  1. Криза COVID-19 – це можливість відпрацювати он-лайн навчання

(University World News)

У зв’язку з епідемією коронавірусу більшість університетів світу переходить на онлайн навчання. Одним з перших перевів всі свої курси в мережу Інтернет китайський університет Цінхуа.

Вперше в історії, коли елітний, традиційний університет на базі кампусу повністю переніс заняття в Інтернет, викладачі пропонують свої лекції чи викладання через онлайн-платформу навчання Rain Classroom і платформи відеоконференцій, а також перевіряють різноманітні технології для забезпечення кращої взаємодії зі студентами.

Поки що вся програма викладання в Інтернеті проходить без проблем завдяки величезним зусиллям кожної із зацікавлених сторін – керівництва університету, викладачів, співробітників та студентів.

Такий незвичайний природний експеримент дає дослідникам освіти чудову можливість зібрати докази та вирішити важливі питання, на які раніше не було відповідей. Чи зможе онлайн-освіта змінити парадигму освіти – буде залежати від досвіду людей та їх поглядів на неї.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020031013551895

 

  1. COVID-19: Революція інтернаціоналізації, якої насправді немає

(University World News)

Коронавірусна криза виявила величезний вплив на вищу освіту – так само як на економіку та життя мільйонів людей у всьому світі:

– університети зачинені, а викладання скасовано або здійснюється в онлайн-режимі через мережу Інтернет;

– конференції не проводяться;

– майбутні студенти не можуть скласти іспити, а міжнародні студенти не можуть дістатися до своїх кампусів або ж повернутися додому;

– програми навчання за кордоном скасовані;

– викладачів просять не їздити в уражені країни, або повністю уникати закордонних поїздок.

Безпосередні наслідки та незручності, ймовірно, посиляться, оскільки коронавірус поширюється на все більше країн та впливає на все більшу кількість людей.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200312143728370

 

  1. Надмірна залежність Австралії від Китаю призводить до різких скорочень курсів

(University World News)

Перша ознака надмірної залежності Австралії від доходів від плати від китайських студентів, Університет Тасманії був змушений скоротити три з кожних чотирьох своїх спеціальних курсів, що неминуче вплине на чисельність персоналу.

Сотні курсів будуть скорочені, коли адміністрація університету бореться з несподіваними фінансовими проблемами.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200312124329739

 

  1. Центр релігієзнавства став центром COVID-19 в Азії

(University World News)

Виявлено, що Іран, який зазнав високого рівня поширення коронавірусу COVID-19, поширив інфікованість далеко за межі міста, де є багато релігійних семінарій, якими в основному керує держава. Пакистан, Афганістан і навіть Індія повідомляли про позитивні та підозрювані випадки зі слідами, що беруть початок з міста Кум, Іран.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200311201618612

 

  1. Китайські плани щодо Зеленої карти викликають внутрішню критику

(University World News)

Міністерство юстиції Китаю опублікувало проект розпорядження про адміністрування та управління постійним місцем проживання для іноземців у Китаї на своїй домашній сторінці.

Китай прагне стати більш відкритим для світу. З моменту впровадження політики відкритих дверей у 1978 році економіка Китаю стала значно більш відкритою для зовнішнього світу і тепер є важливим членом світової економіки.

КНР вважає важливим конкурувати за таланти на світовому ринку праці та підвищувати рівень інтернаціоналізації вищої освіти та досліджень, підвищуючи її глобальну конкурентоспроможність, частково спираючись на внесок закордонних талантів.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020031013052338

 

  1. Коронавірусні обмеження впливають на транскордонні дослідження

(University World News)

Академіки та експерти в Японії стурбовані очікуваними невдачами для міжнародних спільних дослідницьких проектів, що випливають із недавньої заборони подорожі японським та іншими урядами.

Уряд Японії оголосив двотижневий карантинний період для відвідувачів з постраждалих районів Китаю, Південної Кореї, Ірану та Італії, намагаючись стримати вірус COVID-19. Школи та університети закриті, і не можна проводити великих громадських зборів, таких як заходи та конференції.

Прем’єр-міністр Японії Сінцо Абе заявив, що жорсткі заходи триватимуть принаймні до кінця березня.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200313073908836

 

  1. Індія: іноземних студентів попросили виїхати на “приєднання до протестів”

(University World News)

Трьох іноземних студентів попросили покинути Індію за те, що вони нібито брали участь у мітингах проти нового індійського закону про громадянство, Закону про внесення змін до громадянства (CAA), який викликав акції протесту по всій країні.

За повідомленнями, цей крок викликає страх багатьох іноземних студентів, які зараз навчаються в індійських університетах, і може стримувати інших, коли Індія прагне залучити більше студентів з-за кордону.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200313125559390

 

  1. Малайзія: новий уряд створює окреме міністерство вищої освіти

(University World News)

Академічні групи вітають рішення нового прем’єр-міністра Малайзії Мухіддіна Ясіна розділити існуюче міністерство освіти на дві частини: міністерство вищої освіти і окреме міністерство освіти, яке здійснює нагляд за первинним та середнім секторами.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200311135253342

 

  1. Китай: криза змушує економіку он-лайн освіти перейти в мейнстрім

(University World News)

Народилася нова глобальна «економіка освіти». Зараз університети, викладачі та студенти в країнах, включаючи Китай та Австралію, повністю покладаються на онлайн-навчання для надання основних освітніх послуг

Системи, досвід та очікування були швидко сформовані, що майже напевно дасть широкі та постійні зміни для глобальної вищої освіти.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200302091409436

 

  1. Університети повинні краще підготуватися до криз з високим ризиком

(University World News)

У зв’язку з світовим поширенням коронавірусу університетам в усьому світі необхідно швидко пристосуватися до нових умов життя та не покладатися на те, що ситуація зміниться найближчим часом.

Інформацію потрібно оновлювати набагато частіше, і необхідні розробки адміністративного реагування, які допомагають університетам рухатись та виходити за межі чиновницьких ритуалів.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200302103912399

 

  1. Університети в Японії вводять поодинокі заходи після закриття

(University World News)

Японські університети намагаються боротися з наслідками спалаху коронавірусу, а вчені та представники адміністрації університету заявляють, що ситуація швидко перетворилася на велику кризу.

В даний час японські університети у відпустці, оскільки закінчився навчальний рік. Без конкретних вказівок міністерства освіти більшість університетів відповіли, вживаючи поодинокі заходи для припинення розповсюдження інфекції, такі як скасування випускних церемоній, позаурочних студентських проектів та програм обміну студентами з постраждалими країнами.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020030613362466

 

  1. Комісія з університетських грантів Індії закликає уникати натовпу в кампусах

(Hindustan Times)

Зважаючи на страх перед коронавірусом, Комісія з грантів університетів Індії випустила рекомендації для всіх університетів та коледжів, щоб уникнути великих зборів у кампусі та контролювати студентів та співробітників з історією подорожей до будь-якої з країн, що постраждали від COVID-19.

Викладачів попросили бути настороженими до будь-яких студентів із ознаками та симптомами, такими як лихоманка, кашель та утруднене дихання, та негайно здати студента на тест на COVID-19.

Джерело інформації:
https://www.hindustantimes.com/mumbai-news/avoid-crowds-on-campus-ugc-to-universities-colleges/story-A55reZYhF28nZSjw1iOiOK.html

 

  1. В’єтнам: міські університети прагнуть знову відкритись після закінчення шести тижнів

(Viet Nam News)

Глави багатьох університетів міста Хошимін, особливо медичного та фармацевтичного, звернулися до схвалення Народного комітету 16 березня після шести тижнів закриття через епідемію COVID-19.

Виступаючи на зустрічі з міською владою, щоб обговорити посилення заходів щодо запобігання захворювання, Тран Діп Туан, ректор Університету медицини та фармації, сказав, що його студенти мають необхідні знання та навички для боротьби із захворюваннями, і це є шанс для них набувати досвіду. Насправді вони могли б служити запасним персоналом, якщо у місті бракує адекватних лікарів та медсестер у випадку спалаху COVID-19.

Джерело інформації:
https://vietnamnews.vn/society/653234/hcm-city-universities-want-to-reopen-on-march-16.html

 

  1. Пакистан відправляє їжу для студентів, що перебувають у Китаї

(Express Tribune, Pakistan)

Уряд Пакистану повинен відправляє харчові товари пакистанським студентам, що перебувають у Китаї через спалах коронавірусної епідемії. У Китаї перебуває 1300 пакистанських студентів, а Міністерство закордонних справ Пакистану постійно підтримує контакт зі своїми батьками.

В країні вважають, що “Пакистан вжив ефективних заходів для подолання коронавірусної загрози порівняно з іншими країнами, завдяки яким країна значною мірою залишається успішною у захисті від вірусів”.

Джерело інформації:
https://tribune.com.pk/story/2174404/1-pakistan-send-food-stranded-students-china/

 

  1. Китай: університети готуються до відкриття в північній провінції Шаньсі

(CGTN)

Оскільки в китайських містах життя повільно нормалізується, багато університетів відновлюють заняття. Але перед цим мають бути запроваджені суворі правила в аудиторіях, їдальнях, гуртожитках і навіть за межами кампусу.

Джерело інформації:
https://news.cgtn.com/news/2020-03-09/Universities-prepare-to-reopen-in-N-China-s-Shanxi-OIK99JGv4I/index.html

 

  1. Малайзія: березень висвітлює сексуальне насильство в університетах

(The Jakarta Post)

На відзначення Міжнародного жіночого дня 2020 року в Джакарті, Індонезія, близько 200 людей вийшли на протест проти сексуального насильства над жінками взагалі – і зокрема в університетах у місті. Мета – викорінення сексуального насильства в університетах.

Зазначається, що принаймні вісім випадків трапилися водному з університетів, але підозрюваний винуватець, викладач, все ще працював.

Джерело інформації:
https://www.thejakartapost.com/news/2020/03/09/international-womens-day-yogyakartas-march-highlights-sexual-violence-at-universities.html

 

  1. Університети в Австралії переписують контракти Інституту Конфуція

(The Sydney Morning Herald)

Два найкращих університети Австралії переглянули свої договори на розміщення культурних та мовних центрів, що фінансуються Китаєм, намагаючись захистити свою самостійність викладання та уникнути репресії закордонного впливу уряду Моррісона.

Університет Мельбурна та Квінслендський університет переписали свої угоди на тлі посиленого контролю уряду з боку енергомеханічних об’єктів Інституту Конфуція та занепокоєння щодо надмірного іноземного впливу на австралійські кампуси.

Джерело інформації:
https://www.smh.com.au/politics/federal/universities-rewrite-confucius-institute-contracts-amid-foreign-influence-scrutiny-20200310-p548my.html

 

  1. Неспокійні університети бачать падіння світових рейтингів (Гонконг)

(South China Morning Post)

Топ університети Гонконгу відмічають, що ряд їхніх предметів падає в останніх глобальних рейтингах та мають побоювання, що постійні соціальні заворушення в місті ще більше вплинуть на їх конкурентоспроможність. Британська інформаційно-просвітницька фірма Quacquarelli Symonds (QS) опублікувала в середу 4 березня Всесвітню оцінку університету за темою 2020, яка показала щорічне падіння вищих предметів в установах, включаючи університет Гонконгу і Китайський університет Гонконгу.

Аналітики зазначають, що останні рейтинги відображають загальне зниження конкурентоспроможності досліджень, проведених гонконгськими університетами, оскільки дані були зібрані перед антиурядовими протестами, що погано позначилось на секторі вищої освіти міста у другій половині минулого року.

Джерело інформації:
https://www.scmp.com/print/news/hong-kong/education/article/3064771/top-hong-kong-universities-see-drop-world-rankings-raising

 

  1. Університети та школи оголошують антиурядові акції

(Khaosod English)

Тиждень студентських протестів проти уряду прем’єр-міністра в Таїланді повинен був завершитися ще 28 лютого одночасними мітингами, проведеними у восьми навчальних закладах.

Протести були оголошені у двох середніх школах Бангкоку та шести університетах, дехто – на Чіанг Рай на півночі. Опоненти уряду також були заохочені носити чорний колір у п’ятницю, демонструючи інакомислення проти режиму.

Студенти десятків шкіл та коледжів брали участь у хвилі протестів, яка спочатку почалася як реакція на вирок суду, який розпустив популярну партію “Майбутній форвард” і з того часу переросла у більш широкі заклики до більшої демократії та свободи. Нікого не заарештовано, але поліція попередила, що будь-які порушники законів про збори можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності пізніше.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200307101308277

 

  1. Студенти протестують у США проти насильства в Делі (Індія)

(India Today)

Демонстрації “Холі проти Хіндутви” були організовані в 21 університеті США студентами південноазіатської студентської активістської групи на знак протесту проти насильства в північно-східній частині Делі, яке забрало життя 46 людей.

Джерело інформації:
https://www.indiatoday.in/india/story/holi-against-hindutva-protests-in-21-us-universities-against-delhi-violence-1652005-2020-03-03

 

  1. Китай – Великобританія: китайські студенти втікають після нападів, спричинених «маскафобією»

(The Guardian)

Китайські студенти в університетах Великобританії «втікають назад до Китаю» на тлі занепокоєння щодо поводження британського уряду щодо розповсюдження вірусу та збільшення расистських атак, спровокованих так званою маскафобією.

Джерело інформації:
https://www.theguardian.com/education/2020/mar/17/chinese-students-flee-uk-after-maskaphobia-triggered-racist-attacks