Квітень / Апрель 2019

Огляд
ринку освітніх послуг країн Азії
Квітень 2019 р.

За матеріалами: University World News, The Japan Times, Financial Times, The Straits Times.

  1. Університети, школи закриті після атак терористів-смертників (Шрі-Ланка)

(University World News)

Урядовці Шрі-Ланки вирішили закрити всі школи, державні університети та інші вищі навчальні заклади до наступного часу після смертельних вибухів у церквах і готелях, які вбили сотні людей. Рішення було прийнято після розгляду ситуації з безпекою в країні.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20190423165020811

 

  1. Індія: сторони змагаються за 84 мільйони голосів з обіцянками стосовно вищої освіти

(University World News)

Основні політичні партії Індії, Індійський національний конгрес і правляча партія Бхаратія Джаната (BJP) з розрахунком на виборців, що голосують вперше, випустили свої маніфести, що обіцяють багато чого для вищої освіти.

Обіцянки включають вжиття всіх необхідних заходів для збільшення кількості студентських місць у центральних юридичних, інженерних, наукових та управлінських інститутах (в т.ч. і державних) принаймні на 50% протягом наступних п’яти років.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20190412080409980

  1. Університети переглядають дисциплінарні процеси щодо сексуальних порушень (Сінгапур)

(The Straits Times)

Оскільки Національний університет Сінгапуру (NUS) потрапив під обстріл критики за те, як він вирішував справу Peeping Tom на своїх підставах, інші п’ять місцевих університетів переглядають власні дисциплінарні процеси щодо сексуальних порушень.

У відповідь на запитання, всі університети зазначили , що вони приділяють більше уваги сексуальним проступкам і намагаються покращити свою політику та краще підтримувати жертв

Вони також повідомили, що мають існуючі заходи безпеки, такі як спостереження та патрулювання кампусу, а також цілодобові гарячі лінії для студентів, які повідомляють про підозрілих осіб і викликають консультаційні центри.

Джерело інформації:
https://www.straitstimes.com/singapore/education/smu-reviewing-disciplinary-processes-for-sexual-misconduct-says-every-complaint

 

  1. Західні дослідники співпрацювали з китайськими фірмами для спостереження (Китай – США)

(Financial Times)

Провідні західні дослідники у сфері штучного інтелекту співпрацюють з китайськими організаціями, пов’язаними зі спостереженням в Пекіні державного рівня.

Щонайменше дев’ять наукових робіт з таких питань, як розпізнавання обличчя та відеоспостереження, написані науковими співробітниками декількох престижних інститутів Сполучених Штатів, поряд з дослідниками китайських компаній, які продають технології спостереження китайському штату або в установах з військовими зв’язками, наприклад Національний університет оборонних технологій Китаю.

Джерело інформації:
https://www.ft.com/content/41be9878-61d9-11e9-b285-3acd5d43599e

 

  1. Рекомендації щодо припинення відтоку технологій з університетів (Японія)

(The Japan Times)

Уряд Японії встановить керівні принципи до кінця березня наступного року для запобігання витоку технологій з університетів, які проводять дослідження з іноземними фірмами.

Передбачені принципи вимагатимуть від університетів та інших науково-дослідних установ встановлення правил щодо спільних проектів за участю іноземних суб’єктів. Вони будуть базуватися на всеохопній інноваційній стратегії, спрямованої на сприяння університетським дослідженням у сфері штучного інтелекту, біотехнології та інших провідних технологій. Кабінет міністрів сподівається потроїти вартість приватних інвестицій в університети та дослідницькі установи з фіскального рівня до фіскального 2025 року.

Джерело інформації:
https://www.japantimes.co.jp/news/2019/04/24/national/japan-drafting-guidelines-stop-technology-leaks-universities-working-foreign-firms/#.XMFOuugzZdg

 

  1. Розповсюдження “фальшивих” новин – ризик для академічної свободи (Сінгаупур)

(University World News)

Науковці зі Сінгапуру та в усьому світі висловили занепокоєння щодо нового законопроекту проти «фальшивих новин» в Інтернеті, які, на їхню думку, можуть мати непередбачені наслідки для академічної свободи та досліджень у країні та в інших місцях, а також можуть створити міжнародний прецедент, який може «стимулювати» інших країн з слабшими інституціями”.

Такий прецедент може призвести до “ще більш широких обмежень щодо глобальних наукових досліджень і просування знань та його публічного розповсюдження”

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20190414195241201

 

  1. Нові мітинги студентського руху проти фальшивих новин у китайських ЗМІ (Тайвань)

(University World News)

Більше 100 студентських груп з університетів і середніх шкіл на Тайвані створили коаліцію проти «фальшивих новин», зокрема, для протидії державним засобам масової інформації з китайських материків, які прагнуть «спотворити» репортажі, включаючи питання, пов’язані з Тайванем.

Студенти, які очолюють студентські асоціації престижного Національного університету Тайваню (NTU) і Національний університет Chengchi, повідомили, що коаліція під назвою «Молодіжний фронт для бойкотування фальшивих новин» працюватиме зі студентськими групами на кампусах навколо Тайваню, щоб розпочати кампанію з бойкоту медіа, зокрема телевізійні станції, які сприяли обману.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20190418170437519

 

  1. Кандидат у міністри науки провалився через етичні міркування (Південна Корея)

(University World News)

Чо Дон-Хо, професор в сфері електротехніки в престижній науково-технічній установі КАІST у Південній Кореї, був відкликаний президентом Луною Джа-ін як бажаний кандидат на посаду міністра науки після того, як було встановлено, що Чо відвідав міжнародну наукову конференцію, описану останнім часом. Дослідження ЗМІ мають сумнівну академічну цінність.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20190402161500213 

       

  1. Майбутня «китайська криза» у глобальній вищій освіті

(University World News)

Загалом сонячні відносини між Китаєм і його основними країнами-партнерами, вже починають зазнавати різких і дуже негативних змін. Ось короткий виклад ключових моментів, які разом показують, що наближається криза у міжнародних відносинах Китаю у сфері вищої освіти.

Демографічні тенденції, в поєднанні з різким розширенням системи вищої освіти Китаю, означають, що в країні буде більше можливостей для навчання.

Особливе значення для географічно мобільних студентів має більший доступ до найкращих університетів Китаю, оскільки мільярди витрачено на модернізацію 100 кращих або більше китайських університетів.

У той же час, існують значні нові обмеження академічної свободи і «скорочення» інтелектуального простору в Китаї.

Крім того, в Китаї уповільнюється співробітництво з іноземними університетами. Минулого літа було закрито 234, або п’ята частина міжнародних університетів, у тому числі більше 25 з американськими установами – багато з яких були неактивними.

До того ж, за внутрішніми політичними причинами і як реакція на іноземну критику, особливо зі Сполучених Штатів, Китай, швидше за все, стане менш відкритим для міжнародного співробітництва з вищими університетами.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20190403104242366