В науці вважається, що історичне значення події можливо збагнути лише мінімум через 15 років. Адже саме за цей час проявляються віддалені наслідки. А як реагувати на карколомну подію світового масштабу сучасникам?
Освітяни, здобувачі освіти та дотичні до них бізнеси опинилися в трансформаційному моменті завдяки стрімкому поширенню коронавірусу та небезпеці переповнення лікарень. Як зміняться бізнес-моделі вишів, щоб вижити в реаліях нових технологій? Цифровизація, віртуальна реальність, інформаційно-комунікаційні технології не просто близько підступили, а змусили запроваджувати їх в освіті похапцем та нашвидкоруч опановуючи навіть тими, то був далекий від сучасних гаджетів.
Як переорієнтуватися педагогіці зустрічей з фокусу на мобільності простором до максимізації навчання студентів через міжнародні та міжкультурні переживання завдяки мережі «Інтернет»? Інтернаціоналізація вищої освіти, завдяки пандемії, отримує ширшого та глобальнішого змісту – відхід від мобільності як діяльності для деяких та основного засобу міжнародного поширення освітніх і освітньо-наукових послуг до глобального навчання для всіх, що базується на інклюзивній педагогіці міжкультурної зустрічі з дому.
Про тенденції та перепони на шляху освіти до модерної інтернаціоналізації можна дізнатися з дописів авторів Університетських світових новин:
– Філіп Г Альтбах та Ганс де Віт. Ми перебуваємо в трансформаційний момент для онлайн-навчання? https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200427120502132
– Бетті Ліск та Венді Грін. Чи є пандемія переломним для інтернаціоналізації? https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200501141641136