Брендан О’Мейлі та Нік Мітчелл 05 червня 220 року
Більше двох третин майбутніх студентів університетів Великобританії підтримують відкладений початок навчального року, щоб забезпечити більше викладання віч-на-віч, тоді як майже кожен четвертий (23%) побоюється, що університет, в якому вони хочуть навчатися в цьому році, може припинити діяльність в наслідок кризи COVID-19. Про це попереджає опитування потенційних студентів, яке провів University and College Union (UCU).
Половина (49%) побоюються, що збитки, спричинені скороченням фінансування через пандемію, негативно вплинуть на їх освіту, а 71% – що затримка початку терміну навчання.
Генеральний секретар UCU Джо Грейді зазначив: «Враховуючи вплив, який ця невизначеність чинить на студентів, зараз критично важливо, щоб уряд погодився надавати освітньому сектору збільшення фінансової підтримки. Студенти повинні бути впевнені, що вони отримають якісну освіту, незважаючи на надзвичайно згубний вплив пандемії».
Незалежна дослідницька агенція YouthSight провела опитування 516 студентів, які подали заявку до університетів в цьому навчальному році (2020-21), з яких 87% проживають у Великобританії, і виявили:
• 23% були помірковано або дуже стурбовані тим, що в університет, який вони бажають відвідувати, не зможе працювати (не вистачить грошей для роботи) через кризу (9% були дуже стурбовані).
• 49% були помірковано або дуже стурбовані тим, що університет, який вони хочуть відвідувати, потрібно буде урізати через кризу COVID-19, що негативно позначиться на їх освіті (23% були дуже стурбовані).
• 71% були помірно або дуже прихильні перенести початок свого першого курсу університету на більш пізній час, якщо це означатиме, що вони можуть мати більше віч-на-віч, а не онлайн-викладання (52% були дуже прихильними).
Опитування було опубліковане в той же день, коли уряд Великобританії опублікував Керівні вказівки щодо відкриття університетів та кампусів вищої школи, в яких дає чітке заохочення університетам продовжувати надавати навчання в Інтернеті.
Керівні вказівки радять університетам розглянути “як заохотити нові способи особистого навчання та оцінювання, щоб дотримуватись вказівок щодо соціального дистанціювання; щоб усі студенти могли отримати якісне навчання безпечним чином як для студентів, так і для працівників”.
Керівні вказівки залишають університетам можливість «визначити відповідний вміст онлайн та для самостійної роботи змісту для кожного предмету, щоб забезпечити максимальну можливість навчатись, підтримувати більш вразливих учнів, а також давати можливість провайдеру в цілому мінімізувати ризик передачі».
Відповідно до цих Керівних вказівок, університети Великобританії опублікували «Принципи виходу із простою» також 3 червня, і в супровідній заяві президент університетів Великобританії та віце-канцлер Лондонського університету Брюнель, професор Джулія Бакінгем, сказала: «Університети надаватимуть стільки особистого навчання, викладання, допоміжних послуг та позакласних заходів, скільки консультації з питань охорони здоров’я та урядові керівні вказівки підтримуватимуть».
Бажано мати “для студентів ретельно сплановані альтернативи, коли частини університетської програми можуть бути важкими для особистої підготовки – наприклад, великі лекції”.
Однак залишається невизначеною кількість студентів, які прагнуть відкласти вступ цього року, сподіваючись, що нормальне надання віч-на-віч відновиться на наступний навчальний рік. Відстрочка може спричинити падіння доходів для університетів, які покладаються (у значній частині свого фінансування) на плату за навчання в розмірі 9 250 фунтів стерлінгів (11 700 доларів США) на місцевого студента та більш високі ставки для студентів-іноземців.
Потенційні студенти хвилюються
Ще одне оприлюднене опитування показало, що лише дві третини студентів, які готуються вступити до вищої освіти Великобританії цієї осені, почуваються заспокоєними інформацією, отриманою від університетів, до яких вони звернулися.
“Вплив пандемії коронавірусу на студентів, що готуються до університету у 2020 році” – доповідь спеціалістів із цифрового маркетингу, які базуються у Великобританії, Pickle Jar Communications, ґрунтувалася на 326 відповідях на опитування перерізу учнів, які представляли державні школи, гімназії, коледжі шостого класу та незалежні школи. Вони також спиралися на 30-хвилинні інтерв’ю з 26 студентами з Великобританії.
Зауваження студентів варіювалися від “Всі університети зверталися з приємними побажаннями, але жоден не має жодної змістовної чи чіткої інформації” до “Один університет запропонував мені обрати житло, незважаючи на те, що це лише моя страховка”.
Фінансування чорної діри
Минулого місяця London Economics report для UCU попередила про чорну діру в розмірі 2,5 млрд фунтів (3,2 млрд. Дол. США) внаслідок зменшення кількості студентів, які відвідують університет у вересні. Це означає удар у 6 мільярдів фунтів стерлінгів для економіки та втрату близько 60 000 робочих місць, зазначається у звіті.
UCU закликав уряд активізувати фінансування університетів, щоб захистити академічний потенціал Великобританії та забезпечити стабільність у цьому секторі. Профспілка зазначила, що студенти повинні бути впевнені, що для їхнього закладу немає ризиків та якість їхньої освіти гарантована.
Грейді з UCU зазначив: «Наші дослідження показали, що без посиленої підтримки тисячі робочих місць можуть стати шоком для економіки в 6 мільярдів фунтів. Незважаючи на те, що співробітники університету та студенти будуть нести на собі всю тяжкість цього, вища освіта важлива також для багатьох місцевих підприємств у Великобританії, які будуть смертельно пошкоджені цим скороченням».
«Жоден університет не повинен ставити під загрозу безпеку персоналу чи студентів, щоб спробувати запропонувати більш традиційний досвід університету в умовах сучасного клімату. Уряду потрібно гарантувати фінансування, щоб установи могли приймати рішення, які ставлять на перший план добробут їхнього персоналу та студентів, і планувати відкладений початок навчального року, якщо це найбезпечніший спосіб дій».
Нік Мітчелл – британський журналіст-фрілансер та PR-консультант, який керує De La Cour Communications та блогами про вищу освіту для Асоціації офіційних зв’язків з громадськістю та інформації Європейських університетів (EUPRIO) та на своєму веб-сайті. Він також надає англомовну комунікаційну підтримку для європейських університетів та спеціалізованих ЗМІ про вищу освіту.
Джерело інформації: https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20200605140537233