Сприяння співпраці університетів з компаніями, підтримка викладачів та визнання освітніх інновацій, одночасно надаючи почесне місце цифровим технологіям та активній педагогіці: це напрями педагогічної роботи до 2030 року – засвідчують основні результати дослідження, організованого Конференцією закладів вищої освіти Франції (CGE).
Якими є освітні тенденції для ЗВО та які важелі слід використовувати, щоб досягти “за десять років ідеальної ситуації”? Це два запитання, на які прагне відповісти дослідження “Навчання в 2030 році”, проведене CGE спільно з ChooseMyCompagny у партнерстві з Банком територій та опубліковане у травні 2021 року.
Після опитування 1381 респондентів серед керівного та педагогічного персоналу закладів вищої освіти та компаній, автори дослідження пропонують п’ять стратегічних напрямів.
Справжня мобільність у відносинах між бізнесом та закладами вищої освіти є одним із п’яти чинників розвитку освіти до 2030 року, який можливий завдяки партнерству, адаптивності змісту та обміну навчальними методами.
Френка Бурнуа (Frank Bournois), голова навчального комітету CGE та директор ESCP, представляючи дослідження, завив: “Для зменшення кількості застарілих навичок ви повинні бути поруч із бізнесом”. Тому автори пропонують компаніям ділитися своїми передовими практиками, оскільки вони “мають реальний старт з точки зору освітніх інновацій (віртуальна реальність, великі дані або платформи для обміну досвідом навчання)”.
Джерело інформації:
https://www.letudiant.fr/educpros/actualite/innovation-pedagogique-grandes-ecoles-et-entreprises-dessinent-2030.html