Травень 2021 р. – Азія

Огляд
ринку освітніх послуг Азії
Травень 2021 р.

За матеріалами: University World News, Radio Free Europe/Radio Liberty, Global Times, South China Morning Post, Global Times, The Sydney Morning Herald, Mainichi Japan, The Japan Times, The Hindu, Livemint, India Today, New Age. 

  1. Для підтримання діяльності університетів проводиться вакцинація студентів

(University World News)

Країни Південної та Південно-Східної Азії, які спостерігають нову хвилю COVID-19 – найсерйозніший спалах на сьогоднішній день в деяких країнах – прагнуть вакцинувати студентів, щоб університети функціонували після більш ніж року зриву, і сподіваються на підтримку курсів в режимі онлайн мінімально.

Хоча Всесвітня організація охорони здоров’я не сприяє вакцинації молодих людей, тоді як мільйони людей похилого віку знаходяться в зоні ризику в країнах, що розвиваються, і, оскільки молоді люди є групою з низьким пріоритетом у вакцинаційних кампаніях у багатьох розвинених країнах з адекватними вакцинами, деякі країни Азії стурбовані наслідками тривалого закриття університетів на якість освіти.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210519102531409

  1. Азіатські університети знову закриваються на фоні нової хвилі коронавірусу

(University World News)

На тлі нової хвилі COVID-19 у Південній та Південно-Східній Азії та побоювань надзвичайно трансмісивного смертельного варіанту з Індії, який спустошив цю країну та переповнив індійську систему охорони здоров’я, університети в сусідніх з Індією країнах змінили плани щодо відкриття університетів та коледжів та запровадив нові обмеження.

Студенти в таких країнах, як Пакистан, Бангладеш, Шрі-Ланка та Афганістан, тепер побоюються, що їх чекає ще один зірваний навчальний рік та втрата освіти. Вони кажуть, що університети не краще підготовлені, ніж минулого року, до боротьби з новою хвилею, незважаючи на плани вакцинації студентів та надання інших приміщень.

Впоравшись із смертельною третьою хвилею пандемії коронавірусу, уряд Пакистану знову закрив університети та інші навчальні заклади до 23 травня.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210514090437971

Китай

  1. Рекордна кількість випускників стикається з проблемами під час пошуку роботи

(Global Times)

Понад дев’ять мільйонів студентів закінчать університети Китаю в 2021 році, що є рекордним рівнем. Хоча середовище зайнятості все ще є складним і важким, усі відомства будуть працювати разом, щоб забезпечити стабільну зайнятість, заявило Міністерство освіти Китаю на прес-конференції.

Відзначається, що, хоча чисельність населення працездатного віку в Китаї продовжує скорочуватися, у короткостроковій перспективі кризи на ринку праці не буде, а складність у працевлаштуванні серед молоді  залишається величезною.

Джерело інформації:
https://www.globaltimes.cn/page/202105/1223464.shtml 

  1. Вплив зростання кількості міжнародних студентів у Китаї

(University World News)

Коли австралійці думають про міжнародну освіту та Китай, вони зазвичай розглядають країну як найбільше джерело іноземних студентів в Австралії. Але сьогодні Китай є однією з провідних країн світу, де приймають іноземних студентів.

Рівень формування міжнародної освітньої політики в Китаї за останнє десятиліття, підкріплений стратегічними пріоритетами, був безпрецедентним.

Китайські університети вчаться поєднувати різні сили місцевих, національних та глобальних вимог.

Вони прагнуть:

  • прийти у відповідність за урядовою схемою “омолодження”;
  • розширити охоплення свого впливу на глобальному ринку вищої освіти;
  • посилити свій професійний вплив та ефективність управління;
  • реагувати на вимоги суспільства у зв’язку із зростанням кількості іноземних студентів.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210521085934537

  1. Китай посилює балканські зв’язки за допомогою сербських університетів

(Radio Free Europe/Radio Liberty)

У зв’язку з китайським університетським проєктом в Угорщині, який викликає суперечки через відсутність прозорості та занепокоєння щодо академічної свободи, вплив Пекіна на вищу освіту в сусідній Сербії продовжує зростати. Про стратегічну угоду, підписану між Угорщиною та престижним Шанхайським університетом ім. Фудана у квітні, стало широко відомо у світі, а в самому Китаї вона викликала негативну реакцію. В Сербії в цей час зростаюча співпраця з китайськими університетами та школами продовжується безперервно. Сьогодні три університети Сербії – Белградський університет, Університет Нового Саду та Університет Ніша – підписали угоду про співпрацю з Шанхайським університетом Цзяо Тонг, відкривши двері для поглиблення освітніх та культурних зв’язків між Сербією та Китаєм.

Джерело інформації:
https://www.rferl.org/a/china-balkans-ties-using-serbian-universities/31249503.html

  1. Великі надії на обмін після затвердження вакцини

(Global Times)

Кілька університетів США, включаючи Гарвардський і Колумбійський університети, визнали вакцину проти COVID-19, вироблену китайською компанією Sinopharm, після схвалення Всесвітньою організацією охорони здоров’я вакцини. Китайські експерти заявили, що повідомлення, надіслане консульством Китаю в Нью-Йорку, полегшить подорожі та академічний обмін між двома країнами

Джерело інформації:
https://www.globaltimes.cn/page/202105/1223307.shtml

  1. Інститути Конфуція під загрозою закриття в Австралії

(The Sydney Morning Herald)

Австралійські університети стикаються з тим, що деякі Інститути Конфуція будуть закриті протягом декількох місяців, а Університет Сіднея одним з перших подав контракти на перевірку згідно із закордонною схемою вето Співдружності.

Принаймні один центр – Інститут Конфуція китайської медицини університету RMIT – буде закритий цього року, при цьому університет заявляє, що припинить свою діяльність через бюджетний тиск, спричинений COVID-19.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210515111200600

Японія

  1. Вихованцям дитячих будинків складно отримувати вищу освіту

(Mainichi Japan)

Міністерство охорони здоров’я, праці та соціального забезпечення провело дослідження, згідно якого виявило, що 80% вихованців дитбудинків закінчують школу та мають середню освіту і лише 10% здобувають вищу освіту. Це говорить про складність доступу до вищої освіти через її високу вартість та нерівномірність доступу до неї серед населення.

Джерело інформації:
https://mainichi.jp/english/articles/20210501/p2a/00m/0na/019000c 

  1. Поліпшуються пропозиції по працевлаштуванню для випускників університетів 2022 року

(The Japan Times)

Згідно з нещодавнім опитуванням, невелике падіння пропозицій про роботу студентам, які мають закінчити університети та аспірантури в Японії наступного березня, ознаменувало значний прогрес у порівнянні з роком раніше, оскільки занепокоєння щодо впливу пандемії коронавірусу вщухло.

Компанії все більше бажають наймати нових випускників, кажучи, що вони “до певної міри готові впоратися з третім надзвичайним станом”, який уряд оголосив щодо пандемії COVID-19.

Джерело інформації:
https://www.japantimes.co.jp/news/2021/05/08/business/university-jobs-japan-coronavirus/

Індія

  1. Африканські студенти в Індії просять допомоги у своїх урядів

(University World News) 

Поглиблення кризи COVID-19 в Індії поставило африканське співтовариство вищих навчальних закладів в стан підвищеної готовності та привернуло різку увагу до реакції індійських університетів на захист своїх студентів та викладачів, включаючи тисячі африканських студентів.

Асоціація африканських студентів в Індії (AASI) закликала університети, посольства та інші організації, які займаються вищою освітою, підтримувати іноземних студентів та допомагати їм отримати доступ до щеплень.

Університет Делі заявив уряду, що йому потрібен власний центр догляду за хворими викладачами, персоналом та членами сім’ї.

Коледж Лакшмібай створив у своєму містечку центр ізоляції на 100 ліжок у співпраці з неурядовою організацією та з дозволу місцевої районної адміністрації.

В країні планується також створення спеціальних закладів догляду за студентами та персоналом COVID-19 у студентському містечку.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210503074755492

  1. Студенти-медики припиняють навчання, щоб допомогти в умовах кризи COVID

(University World News) 

У зв’язку із найскладнішою епідеміологічною ситуацією у світі, уряд Індії 3 травня заявив, що студенти-медики старших курсів можуть бути задіяні для телеконсультацій та моніторингу легких випадків COVID після орієнтації під наглядом викладачів. Також будуть задіяні під наглядом викладачів лікарі-інтерни.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210506152611911

  1. Заклик до університетів застосувати підхід “Єдине здоров’я”

(The Hindu)

Заступник голови ради вищої освіти штату Керала закликав університети узгодити свої академічні програми з підходом «Єдине здоров’я». Багатогалузева концепція передбачає наукове вивчення взаємодії людина-тварина-навколишнє середовище. Цей підхід увійшов до публічного дискурсу після його презентації у Тристоронньому довіднику зоонозів (паразитарних захворювань тварин, що передаються людині), який був спільно розроблений Продовольчою та сільськогосподарською організацією, Всесвітньою організацією охорони здоров’я та Всесвітньою організацією з охорони здоров’я тварин у 2019 році.

Джерело інформації:
https://www.thehindu.com/news/national/kerala/higher-education-council-urges-universities-to-imbibe-one-health-approach-in-academics/article34563800.ece

  1. Вступна кампанія в університетах у невизначеному стані

(Livemint)

Централізований загальний процес прийому, запропонований для всіх центральних університетів Індії, знаходиться в невизначеному стані, оскільки невизначеність огортає його реалізацію цього року через пандемію, перенесення іспитів шкільної ради та затримку уряду у прийнятті рішення з цього питання.

Джерело інформації:
https://www.livemint.com/education/news/common-admission-for-varsities-in-limbo-11621191541693.html

  1. Університети приголомшені втратою професорів

(University World News) 

Університети, які постраждали внаслідок катастрофічної останньої хвилі COVID-19 в Індії, повідомляють про десятки смертей професорів та співробітників. Шок спільноти від втрат та атмосфера паніки в академічних містечках настільки великі, що членам викладацького складу важко зрозуміти, чи навчання може нормалізуватися.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210513094607390

  1. Університети Делі у боротьбі зі сплеском COVID-19 в кампусі

(University World News) 

Університет Делі – один з найбільших університетів Індії, де налічується 91 коледж, – заявив уряду, що йому потрібен власний центр допомоги хворим викладачам, працівникам та членам родин після втрат майже 15 членів факультету та вищих адміністративних службовців за останні кілька тижнів.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021050508443127

  1. Важливість прогресу у рейтингу під час пандемії

(University World News) 

Рейтинги впливу вищої освіти Times (Times Higher Education Impact Rankings) оцінюють цілий ряд показників – від управління, досліджень, роз’яснювальної роботи та залучення громади до партнерських відносин та консультацій з питань політики урядами, – питань, які мають вирішальне значення після кризи COVID-19.

Цей рік демонструє зростаюче значення, яке установи надають рейтингу.  Країни, що найбільш суттєво збільшили свою присутність, – це Росія та Індія.

Загалом, частка Індії рейтингових закладів зросла з 3,4% минулого року до 4,4% цього року, а її частка в загально рейтингових закладах дещо перевищує частку загальносвітового рейтингу університетів Times Higher Education World.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210501085447197

  1. Міністерство закликає відкласти іспити в режимі офлайн

(India Today)

Через збільшення кількості випадків захворювання на COVID-19 по всій Індії, Міністерство освіти направило лист до всіх університетів, що фінансуються центрально, з проханням перенести офлайн-іспити, заплановані на травень цього року, для безпеки студентів.

Джерело інформації:
https://www.indiatoday.in/education-today/news/story/postpone-all-offline-university-exams-scheduled-for-may-2021-education-ministry-1798653-2021-05-04

Південна Корея

  1. Продовження протестів проти високої плати за онлайн навчання

(Yonhap)

Понад рік пандемії коронавірусу студенти університетів Південної Кореї борються не лише проти вірусу, а й зі своїми університетами за відшкодування вартості навчання. І ця сутичка вступила в нову фазу 6 травня, оскільки Сеульський центральний районний суд провів перше слухання за колективним позовом, поданим у липні майже 3000 студентів.

Оскільки кампуси закриваються, а навчання пропонується дистанційно, постійно надходять скарги від студентів, що навчання в Інтернеті не є хорошим співвідношенням ціни та якості.

За даними опитування Міністерства освіти близько половини або 50,2% онлайн-класів, що проводяться університетами, є попередньо записаними лекціями. Лише 24,8% онлайн-класів – це інтерактивні уроки, де студенти можуть задавати питання та брати участь у дебатах у режимі реального часу.

Джерело інформації:
http://english.chosun.com/site/data/html_dir/2021/05/12/2021051201389.html

Бангладеш

  1. Керівництво університету дає зелене світло на онлайн-іспити

(New Age)

Комісія університетських грантів (UGC) Бангладешу надала дозвіл державним університетам проводити іспити в Інтернеті, намагаючись зменшити скупчення людей на сесіях на тлі закриття навчальних закладів під час спалаху COVID.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210515111741811

Малайзія

  1. Іноземні студенти в невизначеному стані, через скасування акредитації курсів

Близько 800 іноземних студентів у Малайзії перебувають у невизначеному стані після того, як Малайзійське агентство з питань кваліфікації (MQA) скасувало акредитацію на вісім курсів у приватному Університеті творчих технологій Лімкокінг (LUCT), який також управляє низкою філіальних містечок в інших регіонах Азії та Африки.

Іноземні студенти приватного університету штату Селангор поблизу Куала-Лумпура заявили, що численні курси бакалаврів, MBA та PhD в LUCT в Малайзії скасували акредитацію MQA після того, як студенти вже розпочали курс.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210513095939526