Оприлюднено два нові незалежні дослідження, проведені Європейською Комісією – Erasmus+ Higher Education Impact Study та Erasmus+ Higher Education Strategic Partnerships and Knowledge Alliances.
Результати свідчать про те, що програма академічного обміну ЄС Erasmus+ робить студентів більш успішними у особистому та професійному житті та допомагає університетам підвищити їх інноваційну спроможність, міжнародну участь і здатність відповідати потребам ринку праці.
До широкомасштабного дослідження було залучено 77 000 студентів і співробітників та понад 500 організацій.
Основні висновки досліджень полягають у тому, що програма Erasmus+ допомагає студентам знайти бажану кар’єру і прискорити роботу, підвищити європейську приналежність, підтримує цифрову трансформацію та соціальну інтеграцію.
Дев’ять з 10 випускників програми Erasmus+ стверджують, що використовують свої навички та досвід, отримані за кордоном, у своїй щоденній роботі.
Більше 90% студентів Erasmus+ покращили свою здатність співпрацювати з людьми з різних культур і вважають, що вони мають європейську ідентичність.
Проекти співпраці Erasmus+ готують більшість університетів-учасників до цифрової трансформації. Використання нових технологій та інноваційних методів викладання та навчання сприяє зміцненню їх міжнародного співробітництва та інноваційного потенціалу.
Більше 80% науковців повідомляють, що їхній досвід за кордоном призвів до розробки більш інноваційних навчальних програм. Більше того, два з трьох університетів-учасників заявили, що загальноєвропейські проекти також сприяють підвищенню соціальної інтеграції та недискримінації у вищій освіті.
Інші результати показують, що колишні студенти Erasmus+ більш задоволені своєю роботою порівняно з тими, хто не поїхав за кордон. Вони також мають більш міжнародні кар’єри і майже вдвічі частіше працюють за кордоном.
Erasmus+ також підтримує підприємництво. Кожний четвертий проект співпраці сприяв підприємницькій освіті та посиленню підприємництва. Третина проектів сприяла створенню побічних компаній та стартапів.