Червень-серпень 2021 – Африка

ОГЛЯД
ринку освітніх послуг Африки
Червень
серпень 2021 р.

За матеріалами: University World News, The PIE News, Graphic Online, Egypt State Information Service, The Jordan Times, Nation, The Standard, New Republic Liberia, ARUTZ SHEVA, Namibia Economist, The Gardian, The New Times, The Citizen.

 

  1. Центр передачі технологій вакцин COVID-19 для Африки

University World News

Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) та її партнери по COVAX* працюють з південноафриканським консорціумом Afrigen, до складу якого входять компанії Biovac, Afrigen Biologics and Vaccines, мережею університетів та Африканськими центрами контролю і профілактики захворювань (CDC) для створення своєї першої мРНК COVID-19.

*COVAX – це глобальна ініціатива, спрямована на пришвидшення розробки та виробництва вакцин проти COVID-19, а також на забезпечення справедливого та рівного доступу для кожної країни світу, включаючи підтримку розподілу вакцин у країнах з низьким та середнім рівнем доходу.

В промислових масштабах буде створено технологічний центр, що складається з компаній, розташованих у Кейптауні, разом із мережею університетів, а також Африканськими центрами з контролю та профілактики захворювань.

Південноафриканські компанії Biovac та Afrigen Biologics and Vaccines стануть першими одержувачами найсучасніших ноу-хау у галузі вакцинації мРНК за новою програмою передачі технологій.

Зацікавлені виробники з країн з низьким та низьким та середнім рівнем доходу можуть пройти навчання та отримати всі необхідні ліцензії на цю технологію.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210628104252566

  1. Дослідження показує, що географія є ключовим фактором доступу до університетів

University World News

Ребекка Сімсон, науковий співробітник Оксфордського університету у Великобританії, простежила формування африканської еліти за останні півстоліття у семи країнах, а саме в Ботсвані, Гані, Кенії, Малаві, Танзанії, Уганді та Замбії. .

Дослідження під назвою «Регіональна нерівність у навчанні в семи африканських країнах з 1960 року» було опубліковане в липневому виданні Міжнародного журналу розвитку освіти.

Дослідження свідчить, що етнічна приналежність поступається місцем географічному розташуванню як основному показнику нерівного доступу до університетської освіти в Африці на південь від Сахари,

У своєму дослідженні Сімсон стверджує, що нерівність у доступі до університетської освіти в Африці на південь від Сахари більше не вбудовується в історичні етнічні кордони, а перейшла на регіональні географічні райони, причому переважний доступ до вищої освіти мають жителі несільських районах.

У своїй оцінці Сімсон підкреслює, що висока концентрація студентів університетів у основних міських районах та інших осередках економічної географії збережеться. Це може повисити рівень нерівності, незважаючи на збільшення кількості зарахованих.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210719111437961

  1. Складності залучення академічної діаспори Африки

University World News

В останні роки залучення африканської діаспори до використання своїх інтелектуальних ресурсів стало гарячою темою для обговорення політики вищої освіти.

Багато країн Африки та інших країн розробили заходи, спрямовані на ширше залучення своїх діаспор, тоді як зацікавлені урядові установи та вищі навчальні заклади також розробили стратегії, що дозволяють залучати інтелігенцію діаспори до наукових досліджень, а також інноваційної діяльності.

Однак ця політика та стратегія часто зосереджуються на обставинах, які впливають на погіршення взаємозв’язків з діаспорою

Дослідження, нещодавно опубліковане в Міжнародному журналі африканської вищої освіти, досліджує деякі з цих складних факторів, використовуючи як приклад ефіопську академічну діаспору США.

Багато представників діаспори відчувають почуття боргу, оскільки вони здобули безкоштовну освіту у своїй країні народження та мали привілей продовжувати навчання та кар’єру у передовій західній системі.

Прищеплення в ранньому віці цінностей «любові до батьківщини» та патріотизму лягає в основу цього почуття відповідальності.

У програмуванні слід звертати увагу на можливі нюанси у досвіді та обставинах – особистому, сімейному та інституційному – з боку діаспори, оскільки він враховує більш широкі фактори, такі як дисциплінарні відмінності та академічні календарі.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210719115116585

  1. Підготовка університетів Африки до зустрічі з майбутніми викликами

University World News

Африканські університети повинні вчитися на пандемії та бути краще підготовленими до наступної надзвичайної ситуації. Це включає наявність планів реагування на кризи, які можуть бути належним чином повідомлені, а також покращення різноманітності та інтернаціоналізації знань та навичок.

Вирішальними проблемами залишаються відсутність доступу до Інтернету та низький рівень участі у важливих галузях навчання.

Професор Госкі Алабі, президент Африканської ради дистанційної освіти та голова Міжнародної мережі інтернаціоналізації освіти передбачила, що вища освіта після пандемії буде формуватися за рахунок більш широкого міжнародного співробітництва, що сприятиме обміну ресурсами, включаючи людські та освітні ресурси, а також технічну підтримку. Це може включати співпрацю з такими платформами, як edX та Coursera.

“Після COVID-19 найбільші проблеми – це низький рівень охоплення вищою освітою (лише близько 10%), а також ключові можливості, ресурси та технічні обмеження для інтеграції ефективного доступу до Інтернету та змішаного навчання, якості та інклюзивністю”,-сказала вона.

Уряди та установи Африки повинні інвестувати значні кошти в ІТ-системи, які підтримують інтеграцію онлайн та змішаного навчання.

“Регулюючим органам також потрібно буде переглянути свою позицію та підходи до забезпечення якості відкритого, дистанційного та електронного навчання”,-запропонувала Алабі.

«Особливий інтерес представлятиме використання систем прокторингу, а також те, як STEM [наука, технології, інженерія та математика] та TVET [технічна та професійна освіта та навчання] ефективно інтегруватимуть практику віртуального навчання та досліджень, які менше залежать від фізичної участі. ”

Також залишається питання: які уроки вищі навчальні заклади отримали від COVID-19 з точки зору готовності до кризи, реагування та безперервності?

“Ми повинні мати узгоджені та добре поінформовані плани реагування на кризи”,-сказала Алабі.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021080122272423

  1. Китай надає 100 стипендій для Східної Африки

The PIE news

Уряд Китаю пропонує 100 стипендій кваліфікованим викладачам, які працюють в інститутах технічної та професійної освіти та навчання у східноафриканському регіоні протягом п’яти років для продовження навчання в аспірантурі у провідних китайських університетах та технічних коледжах.

Стипендії є частиною тристороннього партнерства між Міжвузівською радою Східної Африки, урядом Китаю та Світовим банком, покликане сприяти досконалості в ТПО в регіоні.

Відповідно до угоди, протягом 2020 та 2021 навчальних років бенефіціарам з Ефіопії, Кенії та Танзанії були надані початкові 35 стипендій, 18 з яких були видані минулого тижня.

https://thepienews.com/news/china-in-100-postgraduate-scholarships-for-tvet-lecturers-in-east-africa/

АНГОЛА

  1. В Анголі починаються критичні системні реформи вищої освіти

University World News

Ангольський уряд вживає певні заходи для покращення своєї системи вищої освіти, такі як суворіші закони про акредитацію та оцінку, проте експерти заявляють, що ці зміни потрібно впроваджувати більш комплексно.

В Анголі 30 державні та 64 приватні університети навчають близько 310 000 студентів згідно 1000 бакалаврських, 70 магістерських та лише семи докторських програм.

Минулого місяця уряд виявив, що 44 курси були настільки низькими за якістю, що, можливо, не відповідали нормам вищої освіти. Розслідування тривають.

У 2018 році було прийнято новий закон про акредитацію та оцінку вищих навчальних закладів, який встановлює нові правила самооцінки та зовнішнього оцінювання. Це означає, що після зовнішнього оцінювання університети можуть бути закриті на законних підставах.

Метою державної політики є перегляд усього навчального ландшафту та краще оснащення закладів обладнанням та засобами навчання, підготовка викладачів та вдосконалення навчальних програм.

Тим часом зростає інтерес до інвестицій у вищу освіту Анголи з боку закордонних установ, які можуть отримати допомогу від урядового Агентства приватних інвестицій та сприяння експорту Анголи, якщо запропонують кошти.

Інвестиції здійснили Іспанія, Бразилія та Португалія, і тривають переговори щодо залучення коштів зі Швейцарії, Південної Африки та США.

Ще одна зміна полягала в тому, що з моменту набуття чинності новим законом 7 грудня 2020 р., ректори в університетах Анголи повинні обиратися виборчою колегією студентів, професорів та зовнішніх партнерів, на відміну від урядових кандидатур.

Уряд також планує організувати навчання для керівників університетів.

Ще однією зміною 2018 року стала уніфікована система зарахування студентів на курси. Згідно нововведень з жовтня 2021 року навчальні програми основних курсів університетів мають бути достатньо узгоджені, щоб студенти могли безперешкодно змінювати місце навчання.

Для належного впровадження всіх нових правил знадобиться до п’яти років. Тоді Ангола почне інвестувати більше коштів у вищу освіту, особливо в післядипломну освіту у сферах, важливих для економічного розвитку країни, таких як охорона здоров’я, освіта, мистецтво, наука, технології, техніка та математика.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210627143947698

ГАНА

  1. Страйк викладачів університету: засідання урядової організації UTAG завершилося тупиком (Гана)

Graphic Online

Зустріч між урядом та Асоціацією викладачів університетів Гани (UTAG), щоб покласти край страйку членів асоціації, завершилася патом.

За даними UTAG, оскільки не було вирішення їхніх скарг, страйк у різних університетах країни буде продовжуватись.

Причиною страйку став низький рівень оплати праці.

https://www.graphic.com.gh/news/general-news/university-lecturers-strike-utag-govt-meeting-ends-in-stalemate.html

ЕКВАТОРІАЛЬНА ГВІНЕЯ

  1. Повільний, дорогий Інтернет перешкоджає переходу на онлайн-навчання

University World News

Через пандемію COVID-19 система вищої освіти в Екваторіальній Гвінеї намагається перевести навчання в дистанційний режим, але цьому заважає брак комп’ютерів та відсутність доступного і швидкого Інтернету.

Важко ігнорувати соціально-економічний фон Екваторіальної Гвінеї, єдиної незалежної іспаномовної країни Африки, при оцінці її вищої освіти.

Вона має найбільший у світі розрив між оцінками людського розвитку ООН (0,592 у 2019 році) та доходами на душу населення (6 280 доларів США у 2019 році) – завищеним за рахунок запасів корисних копалин та нафти.

На цьому жорсткому тлі минулого жовтня (2020) уряд підписав угоду з віртуальною навчальною платформою Coursera, щоб надати Екваторіальній Гвінеї безкоштовний доступ до приблизно 3800 курсів, розроблених престижними компаніями та університетами по всьому світу.

Контент курсів має самостійний темп, доступний різними мовами та може бути завантажений для навчання в режимі офлайн.

Найпопулярніші курси серед екваторіальних гвінейців стосуються бізнесу, інформаційних технологій та англійської мови.

Додатковий доступ розширить вищу освіту в Інтернеті, яку вже пропонує Національний університет дистанційної освіти (Universidad Nacional de Educación a Distancia – UNED), який є найбільшим відкритим університетом в Європі, де навчається понад 200 000 студентів.

За даними британської телекомунікаційної компанії Cable, Екваторіальна Гвінея має одну з найгірших швидкостей Інтернет-з’єднання у світі.

У 2019 році список, складений Ecobank (цитований у Singapore Straits Times), свідчить про те, що Екваторіальна Гвінея мала найдорожчий Інтернет у світі після Зімбабве.

Експерт з Екваторіальної Гвінеї сказав, що доступ до Інтернету покращується, але працює гірше в континентальній зоні країни, особливо у внутрішніх районах.

Однак більш значною проблемою є обмеження у вільному вираженні поглядів, оскільки країна перебуває під фактичною диктатурою.

Крім того, багатьом студентам доводиться стикатися з серйозною бідністю, у багатьох будинках не вистачає проточної води, не кажучи вже про підключення до Інтернету, сказав експерт.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210720142755488

ЄГИПЕТ

  1.  Уряд Єгипту прагне впровадити міжнародні стандарти вищої освіти

Egypt State Information Service

Єгипет приймає сучасну стратегію розвитку та модернізації системи вищої освіти, щоб зробити її сумісною з міжнародними стандартами, заявив медіа-центр кабінету міністрів.

Багатовісна стратегія спрямована на вдосконалення системи освіти, підвищення рівня конкурентоспроможності, пов’язування систем освіти з ринком праці у різних сферах, на додаток до розширення у створенні нових університетів та різноманітних академічних програм і залученні престижних та відомих міжнародних університетів до відкриття кампусів у Єгипті.

Очікується, що ця стратегія підвищить позиції Єгипту в міжнародних рейтингах в академічній сфері.

Вища освіта динамічно розвивається і набула безпрецедентної уваги та зацікавленості з 2014 року – витрати на освіту зросли з $1,25 млрд. у 2014/15 р. до $4,8 млрд. у 2020/21 р.

https://allafrica.com/stories/202109060296.html

  1. Єгипет та Йорданія посилять співпрацю у сфері вищої освіти

The Jordan Times

Голова парламентського комітету Йорданії з питань освіти та молоді Білал Моман та посол Єгипту в Йорданії Шеріф Камель обговорили шляхи посилення співпраці у сфері освіти.

Моман підкреслив “глибоко вкорінені” йордано-єгипетські відносини, закликаючи до координації з усіх питань, що мають спільний інтерес. Він також висловив вдячність за зусилля Єгипту з розширення співпраці у сфері освіти, зокрема за стипендії, що пропонуються йорданським студентам. Дипломат підтвердив прагнення своєї країни до посилення взаємної співпраці у всіх сферах.

http://www.jordantimes.com/news/local/head-house-education-committee-egypt-ambassador-discuss-cooperation

КЕНІЯ

  1. Держава надасть пріоритет науковим дослідженням у ЗВО

Nation

Уряд прагне активізувати дослідження та інновації, щоб підтримати Big Four Agenda і Vision 2030 президента Ухуру Кеньятта.

Посол Саймон Набуквесі, головний секретар Державного департаменту університетської освіти та наукових досліджень, зазначив, що через Національний фонд досліджень було надано значні ресурси для підтримки досліджень у вищих навчальних закладах.

Міністерство освіти, за його словами, продовжуватиме тісну співпрацю з різними урядовими установами, такими як Рада кредитів на вищу освіту, Комісія з університетської освіти та Національний фонд досліджень, щоб забезпечити здобуття та підтримку вищих навчальних закладів ефективними можливостями для накопичення знань, досліджень, інновації та обслуговування суспільства.

https://nation.africa/kenya/news/education/-state-to-prioritise-research-in-tertiary-institutions-to-achieve-big-4-agenda-3538912

  1. Кенійський університет Найробі у черговій кризі

University World News

Серія криз потрясла Університет Найробі, другий за величиною заклад Кенії за кількістю студентів стоїть на межі закриття.

Університет потрапив в один з найскладніших періодів свого існування, починаючи від дорогих судових справ, до значного бюджетного дефіциту, студентських заворушень, зменшення кількості студентів, трудових суперечок, суперечливої реструктуризації своїх найвищих ешелонів.

11 липня Університет Найробі оголосив, що для полегшення фінансової кризи він більш ніж подвоїв плату за аспірантуру та паралельні ступені. Наприклад, університет підвищив плату за МВА до 6000 доларів США з середніх 2700 доларів США, збільшивши її майже на 120%.

Підвищення тарифів спричинило безліч проблем для найстарішого університету країни.

14 липня студенти університету влаштували вуличні протести через підвищення вартості навчання, під час яких десятки отримали поранення, а інших заарештували. Студентські лідери пообіцяли підтримати заворушення в найближчі тижні, поки університет не скасує рішення. Студентські лідери погрожували провести наступного тижня акції протесту з цього приводу.

Найробський університет не був єдиним у цьому рішенні. Проректори та голови університетських рад у листопаді попросили парламент санкціонувати запропоноване збільшення зборів, яке має гарантувати стійкість інституцій.

Проректори хочуть, щоб усі спонсоровані державою студенти сплачували щорічну плату за навчання в розмірі 600 доларів США проти поточних 265 доларів США. Приватні університети також прагнуть подвоїти свої гонорари з нинішніх 700 доларів США до 1400 доларів США на рік.

Наприкінці минулого року секретар освіти Кенії, професор Джордж Магоха попросив університети не збільшувати вартість навчання, а натомість вживати заходів жорсткої економії, спрямованих на звільнення коштів для інвестицій в академічні проекти.

Ні міністерство освіти, ні президент не виступили з чіткою директивою щодо збільшення плати. Однак після зустрічі зацікавлених сторін деякі з тих, хто був присутнім, повідомили місцевим ЗМІ, що наразі збільшення було відкладено.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210721150126460

  1. Кенія серед країн, вибраних для дослідження штучного інтелекту

The Standard

В державних університетах Африки ініційовано стипендіальну програму, спрямовану на виховання талантів у технологічних дослідженнях.

Трирічна програма спрямована на задоволення зростаючого попиту на експертизу в галузі відповідального штучного інтелекту (ШІ) та машинного навчання (МЛ) на континенті.

Стипендіальна програма надасть підтримку обраним науковцям африканських університетів для забезпечення проведення докторських досліджень з штучного інтелекту та адміністрування, а також молодим науковцям для зміцнення їх науково -дослідного потенціалу у зазначених сферах.

https://www.standardmedia.co.ke/adblock?u=https://www.standardmedia.co.ke/education/article/2001422590/kenya-among-countries-picked-for-artificial-intelligence-research

ЛІБЕРІЯ

  1. Університет Ліберії призупиняє заняття

New Republic Liberia

Адміністрація Університету Ліберії (UL) призупинила всі заняття у відповідь на жорстокі заворушення в його кампусі на Капітолійському пагорбі та в інших місцях, в результаті яких були спричинені серйозні тілесні ушкодження окремим людям та відбулось руйнування майна університету.

Заняття призупинені до прийняття рішення.

Тим часом Адміністрація UL проводить консультації з усіма зацікавленими сторонами щодо продовження поточного семестру, а отже, вимагає співпраці та розуміння всіх, особливо студентів бакалаврату.

https://www.newrepublicliberia.com/ul-suspends-classes-with-immediate-effect/

МАРОККО

  1. Нова академічна ера: ізраїльський і марокканський університети підписують історичну угоду

ARUTZ SHEVA

Слідом за Угодою Авраама було зроблено ще один крок для зміцнення відносин між Ізраїлем та арабськими країнами: Єврейський Єрусалимський університет (HU) підписав меморандум про взаєморозуміння з Політехнічним університетом імені Мохаммеда VI (UM6P) у Марокко.

Це партнерство сприятиме академічній співпраці між двома університетами, від обміну студентами та викладачами до спільних досліджень та подвійних ступенів.

Як зазначено у тексті угоди, обидва університети віддані «інноваціям у глобальному масштабі» і будуть співпрацювати у сферах, що становлять взаємний інтерес, а саме: сільське господарство, бізнес, фармакологія, природничі науки, математика та комп’ютерна техніка.

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/311960

НАМІБІЯ

  1. В Університеті Намібії будуть вивчати технологію блокчейн

Namibia Economist

Університет Намібії (UNAM) та Африканський інститут блокчейну (ABI) у Руанді підписали Меморандум про взаєморозуміння, який формалізує взаємні інтереси щодо розробки нових академічних програм та науково-дослідницької співпраці з акцентом на технології блокчейн.

ABI проводить навчальні курси та програми, щоб відкрити молодим спеціалістам, студентам та технічним підприємцям, у тому числі державним чиновникам, можливість працювати з новими технологіями, а також застосовувати технологію блокчейн у професійних ситуаціях. Крім того, вони допомагають зацікавленим організаціям у впровадженні відповідних блокчейн-рішень для трансформації свого бізнесу.

https://economist.com.na/64185/extra/unam-leverages-blockchain-technology/?__cf_chl_managed_tk__=pmd_YTt3D420Zk55Tqvk3P5cbXSeapQfBNKSQdgZT1KDe68-1630922581-0-gqNtZGzNAuWjcnBszQil

НІГЕРІЯ

  1. Федеральний уряд Нігерії виступає за стратегічний союз у галузі науки, техніки та інновацій

The Gardian

Під час візиту до Університету Баєро Кано міністр науки, технологій та інновацій, д -р Огбонна Ону, підкреслив необхідність укладання стратегічного союзу між сторонами, зацікавленими у розвитку науки, технологій та інновацій (НТІ).

Він сказав, що альянс забезпечить ефективну координацію, щоб вищі академічні науково-дослідні інститути могли залучати організований приватний сектор до розвитку сільськогосподарських, мінеральних та людських ресурсів.

«Переваги стратегічного альянсу забезпечать легке перетворення результатів наукових досліджень на продукти та послуги, необхідні на ринку та у магазинах. Тоді інтелектуальна власність може бути захищена за допомогою патентів з величезною фінансовою винагородою для вчених та установ ”, – сказав він.

https://www.google.com/search?q=FG+Nigeria&oq=FG+Nigeria&aqs=chrome..69i57j0i19l6j69i60.15243j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  1. “Занепад” вищої освіти Нігерії через нездатність залучити іноземців

University World News

Союз академічних працівників університетів (ASUU) Нігерії пояснює, що неможливість нігерійських університетів залучити студентів та викладачів з усього світу призводить до занепаду освітнього сектора країни.

Новообраний національний президент ASUU, професор Еммануель Осодеке, зазначив, що, незважаючи на стрімке збільшення кількості нігерійських студентів за кордоном, у вищих навчальних закладах Нігерії мало іноземців. Він також назвав неадекватне фінансування, погіршення інфраструктури та відсутність автономії університетів як деякі фактори, що спричиняють відсутність інтернаціоналізації нігерійських університетів.

Осодеке зазначив, що залучення іноземних студентів та викладачів сприятиме підвищенню конкурентоспроможності та покращенню рівня освіти в країні. “Це те, з чим ASUU бореться протягом 20-30 років”,- сказав Осодеке. “Ви можете залучити іноземних студентів лише за умови, що приміщення у ваших університетах оновлені та порівнянні з іншими у всьому світі”.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210724140634714

  1. Транснаціональна освіта підтримується стипендіями (Нігерія)

The PIE news

З початку спалаху пандемії Covid-19 глобальні університети, орієнтовані на нігерійських студентів, пропонують різні типи стипендій для підтримки інтересу студентів до своїх закладів.

Заклади з США, Канади, Європи та Китаю пропонують стипендії для онлайн-навчання з обіцянкою, що коли пандемія послабиться студенти переїдуть за кордон для контактного навчання.

Це сталося через те, що інвестиції в транснаціональну освіту найбільшої за кількістю населення країни Африки не можуть замінити виїзну мобільність для тисяч студентів, які шукають можливості здобуття освіти за кордоном.

Незважаючи на величезний потенціал транснаціональної освіти (ТНО) у країні з 200 мільйонами людей, закордонні університети не створюють тут філій, кампусів чи навчальних центрів, заявив Олусола Ойєволе, проректор Федерального університету сільського господарства. Це пояснюється жорстким регуляторним процесом, запровадженим Національною комісією університетів для такого заснування.

Проте, на думку професора, апетит до міжнародної освіти серед нігерійських учнів не зменшився, а лише сповільнився через економічні обмеження.

Водночас, намічається тенденція переходу студентського інтересу від вступу до іноземних університетів до закордонних короткострокових віртуальних курсів, таких як Coursera.

Дослідження Британської Ради у 2018 році показало, що з 143 університетів Нігерії 31% мали певну форму міжнародного партнерства в галузі освіти.

Найпоширенішими типами ТНО були угоди про співпрацю та дистанційне навчання

Зафіксовано багато прикладів співпраці в галузі досліджень, обміну викладачами та студентами.

Нігерія є п’ятою за величиною країною-користувачем послуг ТНО Великобританії, хоча 95% з них здійснюється через дистанційне навчання, у 2017-18 роках на програмах вищої освіти Великобританії навчалися близько 30 000 студентів.

https://thepienews.com/news/scholarships-wooing-nigerian-as-regulations-discourage-tne/

ПІВДЕННА АФРИКА

  1. Питання про невраховані кошти на розвиток навичок залишається невирішеним

University World News

Проект з використанням 866 мільйонів ZAR (60 мільйонів доларів США) для розвитку навичок та розвитку інфраструктури, включаючи будівництво найсучаснішого коледжу технічної та професійної освіти та навчання (TVET) в одному з найбідніших міст Південної Африки, зірвався з рейок через COVID-19, а згодом консервував міністр вищої освіти, науки та технології д-р Блейд Нзіманде.

Частина грошей, близько 250 мільйонів ZAR, була відкладена на коледж у збіднілій Оранжевій фермі, селищі за 45 кілометрів від Йоганнесбурга. Будучи першим вищим навчальним закладом району, він мав створити робочі місця на Фермі Апельсинів і, у свою чергу, подолати бідність у цьому районі.

Після спалаху COVID-19 Нзіманде повідомив зацікавленим сторонам, що проект не може продовжуватися нібито через те, що уряду довелося переводити кошти на боротьбу з пандемією. Однак поки не зрозуміло, що сталося з 866 мільйонами ZAR.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210721081522113

РУАНДА

  1. Університет Руанди запровадить курси аеронавтики, аерокосмічної техніки (Руанда)

The New Times

Університет Руанди (UR) у партнерстві з Університетом штату Кент збирається запровадити курси аеронавтики та аерокосмічної техніки, щоб перетворити Руанду в центром авіації, надаючи відповідні знання на місцевому рівні.

Меморандум про взаєморозуміння між двома університетами був підписаний ще у 2018 році, але його впровадженню завадила пандемія.

Угода передбачає підготовку викладачів, обмін персоналом, а також практичні заняття поїздки студентів обох університетів та роботу над спільними проектами.

https://www.newtimes.co.rw/news/ur-introduce-aeronautics-aerospace-engineering-courses

ТАНЗАНІЯ

  1. Чому кількість танзанійських студентів у США продовжує зменшуватись

The Citizen

Згідно офіційної статистики, кількість студентів з Танзанії, які їдуть отримувати вищу освіту у США, за останні кілька років скоротилася на 31%.

Експерти вважають, що навчання в університетах США та Великобританії є дорогим, і тепер все залежить від можливостей студента.

Доктор Чарльз Кітіма, дослідник і колишній проректор Університету Святого Августина в Танзанії, сказав, що зараз багато молодих людей отримують можливість навчатися на місцевому рівні завдяки збільшенню коледжів та програм. В минулому багато батьків могли собі дозволити навчання своїх дітей у США. Але ця здатність зменшується через фінансові обмеження.

Тому він радить уряду продовжувати розвивати місцеві навчальні заклади та зміцнювати систему освіти, щоб зменшити потребу студентів Танзанії (магістрантів) у навчанні за кордоном.

https://www.thecitizen.co.tz/tanzania/news/why-number-of-tanzania-students-in-us-continues-to-fall-3529174

ТУНІС

  1. Університетська громада Тунісу бойкотує іспити

University World News

Спілка викладачів та дослідників університету Тунісу закликала членів Церкви бойкотувати  додаткові іспити і обговорення випускних проектів. Вони протестують проти рішення уряду продовжувати екзамени в середині липня, незважаючи на загострення пандемії COVID-19 у країні.

Згідно з заявою профспілки, додаткові іспити для студентів, які не відповідали вимогам своїх курсів, представляли “реальну небезпеку для життя всіх членів університетської спільноти”.

Профспілка заявила, що, незважаючи на те, що вакцинація в країні включала персонал університетів, велика кількість співробітників ще не отримала щеплення. У північноафриканському регіоні Туніс посів друге місце за рівнем інфікованості та смертності від COVID-19, за ним слідують відповідно Марокко та Єгипет.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210704230145356