Маркетингова і рекрутингова компанія у сфері вищої освіти IDP Connect провела міжнародне опитування молоді, яка бажає навчатися за кордоном.
Результати опитування охопили понад 1900 потенційних студентів, які використовують міжнародні сайти IDP Connect у таких ринках: Близький Схід, Індонезія, Індія, Таїланд, В’єтнам, Бразилія, Латинська Америка, Росія, Туреччина, Корея та Китай.
Канада виявилась найпопулярнішим місцем для цієї вибірки респондентів, за ними слідують США, Великобританія та Австралія. Значний інтерес отримали також Ірландія, Малайзія, Нова Зеландія та Сінгапур.
Основні мотиви для навчання за кордоном ранжуються так:
- Кращі кар’єрні перспективи після повернення на батьківщину;
- Досвід роботи, доступний під час навчання за кордоном.
- Культурний досвід;
- Можливості працевлаштування в приймаючій країні після закінчення навчання;
- Інтерес до певного університету, який, за даними опитування, показує, наскільки важливо для університетів будувати і просувати свій бренд за кордоном.
Найбільше занепокоєння у майбутніх студентів викликають фінансові потреби, мовні бар’єри, безпека та академічні вимоги.