Квітень 2021 р. – Азія

Огляд
ринку освітніх послуг Азії
Квітень 2021 р.

За матеріалами: University World News, The Korea Bizwire, The Japan Times, The News International, Viet Nam News, The Straight Times.

  1. Університети побоюються, що приток дослідників – під загрозою

(University World News)

Зі зростанням глобальної та регіональної конкуренції серед докторантів в галузях, що базуються на технологіях, навіть провідні університети Азії починають турбуватися про постійне джерело студентів у галузі STEM (наука, технології, інженерія та математика), оскільки країни зараз зосереджуються та розширяють дослідження у таких ключових сферах, як штучний інтелект, квантові обчислення, генетика, нанотехнології, робототехніка та інші галузі.

Глобальна конкуренція посилюється завдяки суперництву між Китаєм та США у технологічному плані, при цьому США також тиснуть на Європу та Японію, для обмеження досліджень з Китаєм в окремих сферах.

Пекін ініціював кампанію по утриманню докторантів та молодих дослідників вдома, оскільки частина нещодавно оголошеного плану щодо самозабезпечення технологіями.

Сінгапур в цей час оголосив про збільшення фінансування досліджень нових галузей в сфері високих технологій та збільшення кількості докторських місць в університетах.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210408075337556

Китай

  1. Інформаційна робота, що має вирішальне значення для збільшення кількості китайських студентів

(University World News)

Своєчасна та цілеспрямована інформаційна політика вищих навчальних закладів США та урядовців США найближчими тижнями та місяцями буде мати вирішальне значення для того, щоб американські кампуси продовжували залучати найкращих та найяскравіших студентів з Гонконгу та материкової частини Китаю.

Чимало ЗВО вже мобілізують своїх випускників з Китаю та в даний час зарахованих студентів, надсилаючи позитивні повідомлення додому потенційним студентам та їхнім батькам.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210402112612787 

  1. Університети мають “створювати” допитливих, відданих мислителів

(South China Morning Post)

Президент Сі Цзіньпін заявив, що університети Китаю повинні прагнути підготувати нове покоління, віддане соціалістичній справі та з допитливим та інноваційним складом розуму.

“Цей рік відзначатиме сторіччя Комуністичної партії … потреба партії та держави у вищій освіті, знаннях і науці та великих талантах більша, ніж будь-коли раніше”, – сказав він під час поїздки до Пекінського університету Цінхуа. Він додав, що метою освітньої системи Китаю є підготовка “будівельників і наступників” соціалізму.

Сі, випускник університету, здійснив поїздку, коли Комуністична партія нарощувала підготовку до святкування сторіччя партії 1 липня. Ця річниця є найважливішою політичною подією Пекіна цього року, і Сі пообіцяв “велике свято” з нагоди цієї події. Чиновникам по всій країні було сказано забезпечити соціальну стабільність для проведення заходу.

Джерело інформації:
https://www.scmp.com/news/china/politics/article/3130187/chinese-universities-should-produce-inquisitive-thinkers-who

  1. Корпоративні університети – під політичним тиском

(University World News)

Елітна приватна бізнес-школа була змушена китайською владою припинити вступну кампанію цього місяця, оскільки її засновник Джек Ма, один з найбагатших людей Китаю, стикається з проблемами своєї бізнес-імперії після того, як він розкритикував фінансові законодавчі норми Китаю.

За даними газети Financial Times, Комуністична партія Китаю розглядала цю установу як місце для провідних підприємців, що працюють задля цілей, поставлених Ма, а не партією.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021042310470471

  1. Невизначене майбутнє африканських іноземних студентів в Китаї

(University World News)

Пандемія COVID-19 завдала сильного удару по всьому світу, але, схоже, вона зруйнувала мрії африканських студентів, які навчаються в китайських університетах, які і досі не впевнені, коли їм буде дозволено повернутися до цих закладів, щоб продовжити навчання.

Уряд повідомив про пом’якшення обмежень на поїздки до Китаю для людей, щеплених китайською вакциною. Про повернення іноземних студентів нічого не згадано.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210419161154322

Японія

  1. Університети зустрічають новий навчальний рік в нових умовах

(The Japan Times)

Яка японська весна без урочистих церемоній вступу у сезон цвітіння сакури? Саме це сталося минулого року після скасування багатьох свят через спалах COVID-19. Через рік університети по всій країні готуються провести новий раунд урочистих церемоній та прийняти нових студентів, хоча і з суворими запобіжними заходами, яких дотримуються як викладачі, так і першокурсники.

Деякі університети в районі Кансай проводять подвійні церемонії – одну для студентів-першокурсників, а іншу – для другокурсників, які пропустили власні церемонії минулого року. Велика різниця цього року полягає в тому, що батькам заборонено відвідувати урочисті церемонії.

Джерело інформації:
https://www.japantimes.co.jp/news/2021/03/27/national/media-national/japanese-universities-celebrate-new-year-amid-pandemic/

  1. Японія нарешті пропонує свої розробки вакцини проти COVID

(University World News)

Дослідники стверджують, що повільний розвиток вакцини проти COVID-19 в Японії пов’язаний із десятиліттями постійного державного фінансування університетів в результаті скорочення урядом загального бюджету на вищу освіту та наукові дослідження для подолання зменшення національного доходу.

Але пандемія змінила ситуацію минулого року, коли державні гранти були розширені для підтримки нових проектів, які є співпрацею між університетами та фармацевтичними компаніями.

Uemura належить до нової розробки вакцин, яку підтримує головне державне відділення фінансування – Японське агентство медичних досліджень та розробок. Проект є рушійною силою для вакцин наступного покоління і є співпрацею дослідників, державних закладів охорони здоров’я та фармацевтичних компаній для розробки безпечного та надійного продукту.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210331141747740

Індія

  1. Університети реагують на новий спалах COVID-19

(University World News)

На початку квітня Індія стала однією з найбільш постраждалих країн у світі за рівнем захворюваності на коронавірус – з одноденним показником 126 789 нових випадків. Університети та коледжі, які відкрилися в січні, вживають термінових заходів для стримування поширення хвороби, включаючи припинення очних занять у деяких університетах та закриття в деяких сильно постраждалих міських районах.

У Махараштрі, включаючи столицю штату Мумбаї, університети цього року не відкрились і продовжують онлайн-курси.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210409075011870

 

Пакистан

  1. Критика щодо звільнення голови комісії з питань ЗВО

(The News International)

Рішення федерального уряду Пакистану звільнити голову Комісії з вищої освіти (HEC) доктора Таріка Банурі було розкритиковано експертами та освітянами, які назвали цей крок шкідливим.

Нещодавно Національне бюро підзвітності розпочало проти нього розслідування щодо корупції, інших порушень, безгосподарності та непрофесійного призначення консультантів.

Джерело інформації:
https://www.thenews.com.pk/latest/810736-unceremonial-removal-of-hec-chairperson-dr-tariq-banuri-condemned

Південна Корея

  1. Випадки захворювання COVID-19 в кампусі змушують швидко повернутись до онлайн навчання

(The Korea Bizwire)

В університетах Сеула, Південна Корея, виявлено декілька випадків зараження COVID-19, що змусило університет перевести заняття в дистанційний формат. Студенти поспішають пройти тестування менш ніж за місяць після початку весняного семестру. Виявлено 8 позитивних випадків.

Джерело інформації:

http://koreabizwire.com/as-covid-19-spreads-in-universities-students-feel-on-their-own/186201

В’єтнам

  1. Побоювання щодо вимог до англійської мови в університеті

(Viet Nam News)

Щонайменше 30 університетів В’єтнаму оголосили, що нададуть пріоритет при зарахуванні тим студентам, які мають сертифікати Міжнародної системи тестування англійської мови (IELTS) від 4,0 до 6,5. Крім того, необхідність тесту з англійської мови як іноземної (TOEFL) та IELTS, може сприяти вивченню англійської мови у середній школі. Поряд з цим, висловлено занепокоєння щодо створення нерівності для студентів у сільській місцевості, у зв’язку з труднощами при доступі до програм вивчення англійської мови.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210403143549214

Сінгапур

  1. Університети переносять фокус досліджень на реальні виклики

(The Straight Times)

Університети Сінгапуру змінюють свій дослідницький ландшафт, щоб зосередитись на міждисциплінарних дослідженнях, орієнтованих на результати. Це має на меті знайти більше рішень для нагальних глобальних проблем, таких як продовольча безпека та охорона здоров’я – виклики постпандемічної ери.

Наприкінці минулого року Національний університет Сінгапуру (NUS) ​​запустив дослідницьку програму та створив фонд, який за п’ять років об’єднав 100 міжфакультетських дослідницьких груп з метою залучення 20 нових проектів щороку. Вкладаючи до 20 мільйонів доларів США на рік в рамках дослідницької ініціативи Reimagine, NUS фінансуватиме міждисциплінарні дослідження, які виходять за рамки публікації в престижних журналах і впливають на реальний світ. Наразі в рамках цієї ініціативи було зареєстровано 21 групу, і вона має стати однією з найбільших науково-дослідницьких програм у всьому університеті, заявив заступник президента з досліджень і технологій NUS Чен Цухан.

У січні Технологічний університет Наньян оприлюднив свій п’ятирічний план із деталізацією цілей в галузі освіти та досліджень. Ключовим положенням його плану є підтримка міждисциплінарних досліджень для вирішення глобальних викликів та пошук шляхів пришвидшення інновацій завдяки відкриттям.

Джерело інформації:
https://www.straitstimes.com/singapore/unis-shifting-research-focus-to-challenges-of-post-pandemic-era 

Малайзія

  1. Майбутнє – це гібридне навчання, орієнтоване на додаткові функціональні можливості

(University World News)

На другий рік пандемії COVID-19, багато університетів Малайзії і, зокрема, власники приватних установ, нарешті вирішили змінити свою модель викладання та навчання або, точніше, свою бізнес-модель у відчайдушних спробах вижити.

Спільно зі своїми колегами по всьому світу, університети Малайзії серйозно постраждали через падіння доходів та постійних витрат протягом останнього року. Дослідження прогнозували збитки для 97% приватних вищих навчальних закладів та банкрутство 51% тих ЗВО, які вже перебувають в мінусі.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021041614063392