Лютий 2021 р. – Африка

ОГЛЯД
ринку освітніх послуг Африки
Лютий 2021 р.

За матеріалами University World News

 АФРИКА

  1. Африці пропонується південнокорейська модель створення робочих місць

Африканським країнам пропонується  модель вищої освіти Південної Кореї як спосіб розкрити можливості працевлаштування та розвинути більш високоосвічених та кваліфікованих робітників.

З цим закликом виступили Комісія Африканського Союзу та Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) у спільній доповіді під назвою “Африканська динаміка розвитку 2021: Цифрова трансформація для якісних робочих місць”.

Дані Інституту статистики ЮНЕСКО вказують на те, що у 2018 році коефіцієнт валового набору вищих навчальних закладів Південної Кореї (gross enrolment ratio – GER) становив 96%, тоді як у країн Африки на південь від Сахари – лише 9%.

Якщо в країнах Африки, що перебувають на південь від Сахари, вдасться досягти прогресу у галузі вищої освіти на рівні, подібному до темпів Південної Кореї, GER у регіоні складе 34%, йдеться у звіті.

“Кількість африканців у віці від 15 до 29 років з вищою освітою збільшиться приблизно на 73% – з 77 мільйонів у 2020 році до 233 мільйонів до 2040 року”.

Звіт був підготовлений під егідою Муси Факі Махамата, голови Комісії Африканського Союзу, та Анхеля Гуррії, генерального секретаря ОЕСР.

Автори звіту також стверджують, що вища освіта Південної Кореї була б ідеальною моделлю для Африки через її здатність трансформувати цифрові технології у потужні інструменти інновацій та створення робочих місць.

“Щоб ініціювати створення масштабних робочих місць, нам потрібно запропонувати цифрові рішення для нецифрових економік континенту”, – йдеться у звіті.

У рамках плану з чотирьох пунктів щодо створення робочих місць через вищу освіту Махамат та Гуррія заявили, що їх два органи визначили цифрові технології як спосіб вирішення безробіття серед випускників.

У майбутньому, як очікується, цифрові технології дадуть нові робочі місця, зокрема аналітиками даних, програмістами, експертами з цифрової безпеки, цифровими маркетологами, дизайнерами, маркетологами соціальних мереж, розробниками віртуальної реальності та багатьма іншими. Очікується, що ці робочі місця поглинуть більшість постійно зростаючої кількості випускників університетів.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021022119510166

  1. Африканські університети в предметному рейтингу QS

Згідно з 11-м виданням “QS World University Rankings by Subject”, який оприлюднено 4 березня, до топ-100 увійшли сімнадцять кафедр африканських університетів. Вони мають кращі результати в соціальних, мистецьких та гуманітарних науках, і лише три із 17 провідних кафедр мають технічний напрямок.

Університет Кейптауна (UCT) – найкращий на континенті, він входить до топ-100 за програмами з шести предметів (археологія, антропологія, архітектура та побудова навколишнього середовища, географія та медицина).

Загалом, UCT продовжує займати лідируючу позицію серед 22 університетів Африки у списку з 5500 закладів, посідаючи у 2021 році 220 місце у світі.

Університет Вітватерсранда входить до топ-100 за чотирма предметами (археологія, антропологія, добуток корисних копалин і знаходиться на 27-му місці в дослідженнях з розвитку). Програма досліджень розвитку університету Макерера в Уганді займає 45-е місце, а Університет Стелленбоша займає три топ-100 позиції (теологія, богослов’я та релігієзнавство, а також сільське та лісове господарство і перейшов до групи 51-100 у дослідженнях розвитку).

Існує цілий ряд програм, в яких африканські установи є одними з найкращих у світі за результатами досліджень. Найбільш цитованими балами, отриманими африканським закладом, є програма бухгалтерського обліку та фінансів Університету Преторії (96,1/100 для посилань на одну роботу).

Університет Вітватерсранда став ще одним найкращим напрямком навчання в Африці, (403 місце у всьому світ)і, за ним йдуть Американський університет у Каїр (411) Університет Йоганнесбурга (439) та Університет Стелленбоша (456).

Найкращими п’ятьма університетами Африки за працевлаштуванням випускників є Університет Кейптауна, Університет Вітватерсранда, Американський університет у Каїрі, Університет Стелленбоша та Університет Найробі.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210304142844146

  1. Центр штучного інтелекту буде сприяти розвитку економіки Африки

В рамках зусиль, спрямованих на стимулювання і без того швидко зростаючого сектору штучного інтелекту на континенті, у Браззавілі, столиці Конго, буде створений Панафриканський дослідницький центр для нарощування наукового потенціалу, посилення співробітництва між науковими та галузевими структурами у галузі штучного інтелекту та надання знань на основі сталого розвитку.

Штучний інтелект (ШІ) міг би додати в економіку Африки приголомшливі 1,5 трлн. дол. США – близько 50% від її поточного валового внутрішнього продукту – якби він міг захопити хоча б 10% швидкозростаючого ринку ШІ, який до 2030 року повинен досягти 15,7 трлн. дол. СШАі.

За підтримки Економічної комісії ООН для Африки, що базується в Ефіопії, Центр досліджень африканського штучного інтелекту в Конго (AAIRC) – який слідує незабаром після аналогічного розвитку в Алжирі – був представлений на третьому Африканському регіональному форумі з питань науки, технологій та інновацій (ARSTI2021) відбувся в Браззавілі з 24 по 25 лютого.

На цьому заході також було представлено звіт ARSTI2021, який висвітлює економічний потенціал ШІ та має назву “Використання нових технологій: випадки штучного інтелекту та нанотехнологій”.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210301092515749

  1. Бенін переганяє решту світу за часткою жінок-інженерів

Маленька західноафриканська країна Бенін має найбільшу частку жінок-випускниць у галузі машинобудування у світі і посідає шосте місце у світі за кількістю жінок-випускниць ІКТ, що підтверджується даними звіту ЮНЕСКО “Гонка проти часу для розумного розвитку», розділ: “Щоб бути розумною, цифрова революція повинна бути всеохоплюючою”. Згідно зі звітом, жінки-інженери в Беніні становлять 54,6% випускників всіх інженерних спеціальностей, а частка жінок-випускниць в галузі ІКТ становить 55,1%, що відповідає шостому місцю в світі.

За статистикою, непогані показники має також Алжир. Він посідає друге місце у світі за кількістю жінок-випускниць у галузі природничих наук (83,1%) та сільського господарства (76,8%). Крім того, Алжир посів третє місце у світі (48,5%) за часткою жінок, які отримали технічну освіту.

В Тунісі частка жінок, які отримали вищу освіту в галузі ІКТ (55,6%) та сільське господарство (73,9%), поставила її на четверте місце у світі.

П’ятірка африканських країн – лідерів за часткою жінок-випускниць в галузі охорони здоров’я – Туніс (75,3%), Мозамбік (75,2%), Південна Африка (74,9%), Марокко (72,3%) та Алжир (70,5%).

Південно-Африканська Республіка – єдина африканська країна, яка входить до топ-20 країн світу за часткою жінок-професіоналів з навичками штучного інтелекту (23%).

В академічному світі “частка жінок зменшується із збільшенням ієрархічного рівня”, – зазначає звіт ЮНЕСКО.

Так, в Алжирі жінки-дослідники складають 51% співробітників на першому ієрархічному рівні (Ph.D.-дослідники або дослідники без ступеня), і лише 20% на четвертому рівні (керівник досліджень або повний професор).

Майже ідентичний розрив (від 48% до 24%) спостерігається в Європейському Союзі, тоді як розрив менш виражений в Єгипті, де 51,2% дослідників першого рівня складають жінки, але 35,5% займають вищі академічні та керівні посади.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210218055052294

  1. Жінки країн на південь від Сахари ризикують «випасти» з цифрової економіки

Жінки в країнах Африки, що перебувають на південь від Сахари, мають високий ризик втратити роботу в майбутньому, оскільки багато з них займаються тими роботами, які, ймовірно, будуть автоматизованими. Отже, більшість жінок регіону ризикують виключити з цифрової економіки, оскільки вони недостатньо представлені в таких галузях, як ІТ, обчислювальна техніка та інженерія.

Про це йдеться у звіті ЮНЕСКО під назвою «Гонка проти часу для розумного розвитку».

Найновіші масиви даних Інституту статистики ЮНЕСКО щодо частки випускниць вищих навчальних закладів за освітніми галузями показують, що жінки в багатьох країнах Африки на південь від Сахари відстають від своїх колег-чоловіків у таких передових галузях, як інженерія та штучний інтелект.

32,2%, Південна Африка мала найвищу частку жінок-випускниць в Африці на південь від Сахари, тоді як її частка в ІКТ також була серед найкращих – 38,4%.

Хоча країни Африки, що перебувають на південь від Сахари, продовжують повідомляти про найнижчу частку жінок-дослідників у галузі техніки та технологій, ЮНЕСКО заявляє, що в цьому субрегіоні були розпочаті різні ініціативи з підготовки африканських дівчат та жінок до майбутнього.

Одним із прикладів є африканський кодекс для дівчат, чотирирічна програма, розпочата в 2018 році, метою якої є навчити 2000 дівчат-підлітків цифровим та діловим навичкам до 2022 року через 18 таборів по навчанню програмуванню.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210216061039300

  1. Академічні друковані засоби масової інформації беруть участь у глобальному партнерстві

Асоціація університетських друкованих засобів масової інформації (AUPress) запросила африканських наукових видавців взяти участь у новій пілотній програмі, яка прагне поглибити транснаціональний діалог та співпрацю між академічними видавцями.

Протягом 2021 року пілотна програма «Африканські уми» з Південної Африки буде співпрацювати з Duke University Press із Північної Кароліни в США, яка щорічно видає близько 150 книг та 56 журналів.

Makerere University Press з Уганди, яка має на меті у 2021 році видати 10 книг і випустити два наукові журнали, буде співпрацювати з Liverpool University Press, третім за часом існування університетським видавництвом Великобританії, яка працює з 1899 року і випускає приблизно 150 книг на рік, 38 журналів та п’ять цифрових колекцій.

AUPress сподівається, що ця співпраця буде вирішувати проблеми, з якими стикаються африканські наукові видавці, такі як збільшення потенціалу персоналу, що займається видавничою діяльністю, питання політики та найкращих практик, які можуть бути адаптовані або прийняті загалом; встановлення зв’язків з іншими університетськими пресами через членство в AUPress та використання спільних можливостей.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210216133906323

  1. Африка запускає потужний суперкомп’ютер

Політехнічний університет імені Мохаммеда VI в Марокко запустив найпотужніший в Африці суперкомп’ютерний центр, метою якого є підтримка марокканських та африканських академічних та галузевих досліджень та допомога у створенні наступного покоління вчених-обчислювачів та цифрових підприємців.

Новий африканський центр суперкомп’ютерів (ASCC) був створений у партнерстві з Кембриджським університетом та технологічними фірмами Dell та Intel як ресурс для життєво важливих досліджень в Африці на такі теми, як штучний інтелект, аналіз даних, геноміка, продовольча безпека, сільське господарство та видобуток корисних копалин.

Суперкомп’ютер, що містить понад 69000 центральних процесорних блоків або ядер (одиниць обробки інформації), понад 8000 терабайт пам’яті та понад 1300 серверів, за своїми мережевими можливостями посідає 98-е місце у списку 500 найкращих у світі суперкомп’ютерів і є перший найпотужніший в Африці. Він був запущений 19 лютого 2021 р.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210228193908881

ПІВДЕННО-АФРИКАНСЬКА РЕСПУБЛІКА

  1. Каталог відкритого доступу додано до акредитованого списку журналів

Уряд Південно-Африканської Республіки включив каталог журналів з відкритим доступом до свого офіційно рекомендованого списку дотованих публікацій, що відкриває набагато більший доступ та обмін інформацією у вищій освіті.

Це перший випадок, коли відкритий доступ рекомендовано викладачам південноафриканських університетів, заохочуючи дослідників публікуватись в журналах з відкритим доступом та використовувати безкоштовний якісний контент, доступний в Каталозі журналів відкритого доступу – Directory of Open Access Journals (DOAJ).

За даними університетів Південно-Африканської Республіки, незважаючи на те, що відкритий доступ зараз є спільним баченням світових академічних спільнот, дослідницьких рад та органів фінансування, майже 85% наукових результатів у світі все ще замикаються на отриманні прибутку, перешкоджаючи повному впливу досліджень та створюючи величезне навантаження на інституційні бюджети.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210209121646791

  1. Південна Африка працює над збільшенням своєї частки у квантових обчисленнях

Сучасна ІТ-сфера квантових обчислень розвивається по всій Африці, а Південно-Африканська Республіка вважається центром, частково завдяки центру IBM в Йоганнесбурзі, який дає можливість науковцям з усього континенту через хмарне середовище вільно отримати доступ до мережі квантових комп’ютерів, що базується в США. Це портал до IBM Quantum Experience, хмарної платформи квантових обчислень, доступної для інших африканських університетів, які є частиною Африканського альянсу дослідницьких університетів (ARUA), до якого залучаються 16 провідних університетів континенту (в Ефіопії, Гані, Кенії , Нігерїя, Руанді, Сенегалі, Танзанії, Уганді та ПАР).

Планується підготовка спеціалістів з квантових обчислень і зараз розробляються навчальні курси на рівні аспірантів з фізики, природничих наук та техніки.

Подальший розвиток буде залежати від державної підтримки, тому розробляється Рамкова програма щодо квантових обчислень.

Університети, безумовно, намагаються отримати недержавну підтримку, залучаючи місцеві галузі, банки та фармацевтичні компанії до участі у підтримці досліджень.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210228193908881

  1. Висока оцінка внеску південноафриканських вчених у боротьбу з COVID

Внесок науковців, які здійснили прорив у розробці вакцин проти штаму 501Y.V2, виявленого в Південній Африці, отримав похвалу від президента Південно-Африканської Республіки Сиріла Рамафоси.

У лютневій заяві Кабмін заявив, що ці зусилля підтверджують усталений науковий потенціал країни, визнаний у всьому світі.

Департамент науки та інновацій заявив, що інвестував $4,7 млн на дослідження та розробки, пов’язані з COVID-19.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210217054959773

АЛЖИР

  1. Реформування алжирських університетів

Університети Алжиру стикаються з безліччю проблем. Подолавши  студентські протести 2019 року, університети змушені справлятися з пандемією COVID-19 в умовах дефіциту фінансування. І хоча вважалося, що 2021-й рік буде спокійнішим, ніж два попередні роки, тут же з’явилися нові виклики.

Міністр вищої освіти Алжиру Абдельбакі Бенціане у своєму виступі перед Сенатом Алжиру запропонував дорожню карту для свого відомства

Запропоновані реформи спрямовані на перегляд рамкового закону, який регулює вищу освіту шляхом оптимізації управління, а також перегляду програм університетської освіти з метою їх адаптації до забезпечення кар’єри випускників та потреб ринку праці в цілому.

На міжнародному рівні пропонується зробити країну більш відкритою, установивши партнерство з іноземними університетами та центрами знань.

Для покращення іміджу університетів до проекту реформи включено розробку університетського кодексу поведінки.

Проект реформ передбачає укріплення відносин ЗВО з роботодавцями, а також відновлення стажування, причому зробити його обов’язковою умовою оримання ступені Ph.D.

Координація університетів та зайнятості буде передбачати залучення міністрів сільського господарства та рибного господарства для здійснення спільних дослідницьких проектів.

В проекті реформи також наголошується на необхідності перегляду умов соціального забезпечення та надання послуг для студентів.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021030115075265

 

КЕНІЯ

  1. Студенти занепокоєні проблемою працевлаштування

Результати опитування майже 17 000 студентів у 21 країні світу, яке провела американська компанія з прокату підручників та освітніх технологій https://www.chegg.org/, свідчать, що доступом до якісних робочих місць більше стурбовані студенти кенійських університетів, ніж їхні колеги у більшості країн світу.

Згідно з дослідженням, Global Student Survey: A survey of the lives, hopes and fears of undergraduate students across 21 countries in the age of COVID and beyond , загалом 46% кенійських студентів визначили проблему отримання якісних робочих місць як найбільший виклик перед своїм поколінням.

Друге за величиною занепокоєння, з яким стикаються кенійські студенти, полягає в тому, що багаті багатіють, а бідні бідніють.

З усіх студентів у 21 країні лише у Франції та Саудівській Аравії економічні диспропорції не були визначені серед трьох найбільших проблем, з якими стикається їх покоління.

Тим не менше, кенійські студенти були досить оптимістичними щодо того, що найближчим часом все налагодиться, оскільки 92% сказали, що Кенія є хорошою країною для проживання, а 84% сказали, що, враховуючи все, вони почуваються щасливими.

Більше 70% вважали, що їх університетська освіта Кенії добре готує їх до ринку праці  і має хороше співвідношення ціни та якості.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210303112230703

  1. Реформування технічної та професійної освіти

Реформа освіти в Кенії передбачає впровадження навчальної програми, заснованої на компетентностях.

У новій доповіді «Покращення доступу, актуальності, перехідності, рівності та якості для ефективного впровадження реформ навчальної програми» щодо впровадження реформ освіти в Кенії університетам, ка була розроблена робочою групою Кенійського інституту розробки навчальних програм, рекомендується переглянути і удосконалити всі пропоновані програми та курси, щоб забезпечити їх належну підготовку до прийому на навчання першої черги учнів, які закінчують шкільну програму на основі компетентностей, щоб вступити до вищої освіти в 2029 році.

У звіті робочої групи надаються рекомендації щодо забезпечення відносно плавного переходу від базової освіти до закладів технічної та професійної освіти та навчання (ТПО) і до університетів.

Серед рекомендацій – доручити міністерству освіти вести реформи у секторі ТПО.

Міністерство має посилити потенціал Кенійського коледжу технічного навчання, а технічні університети повинні готувати викладачів ТПО.

Крім того, Орган технічного та професійного навчання (TVETA) повинен створити національну базу для центрів інкубації в установах ТПО; а міністерству освіти слід прискорити створення та функціонування ради з фінансування ТПО.

У подальшому фокусі уваги на ТПО, у звіті рекомендується створити структуру для полегшення обміну інфраструктурою та людськими ресурсами між старшими загальноосвітніми школами та установами ТПО.

Міністерству також слід розробити та впровадити національну програму профорієнтації для полегшення переходу випускників ТПО у світ праці.

Крім того, міністерство має прийняти диференційовану модель фінансування одиничних витрат, яка дозволяє адекватно фінансувати програми ТПО, які вимагають вищої одиничної вартості роботи.

Навчання викладачів має бути скоординоване, щоб забезпечити здобуття ними відповідних знань та педагогічних навичок, а також, що міністерство, у співпраці із зацікавленими сторонами, повинно проводити інформаційно-пропагандистські та рекламні кампанії з метою зміни сприйняття ТПО серед студентів та громадськості.

Звіт також рекомендує посилити регуляторну сферу ТВЕТА, включивши всі навчальні заклади, що пропонують диплом, сертифікат та курси ремісників, що не входять до сфери діяльності міністерства освіти.

Міністерству, у співпраці з іншими державними установами, також слід розробити політичну базу для співпраці між установами ТПО та промисловістю для підвищення якості та відповідності навчальної програми.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210303132015918

  1. Невтішний фінансовий прогноз після скорочення бюджету

Кенійські університети готові до важких часів після скорочення фінансування вищої освіти на наступний фінансовий рік, починаючи з липня, на $120 млн.

Освітяни отримають $1 003 млрд. порівняно з $1,13 млрд., виділених на поточний фінансовий період, оскільки уряд впровадив одну з найбільших стратегій скорочення витрат за останні роки, щоб пом’якшити наслідки пандемії COVID-19.

Згідно з кошторисами бюджету на 2021-22 фінансовий рік, опублікованими в середині лютого, у своїх бюджетних планах університети вимагали від уряду 1,76 млрд доларів.

До того ж парламент заборонив підвищення плати за навчання.

Минулого року проректори державних університетів звернулись до парламенту з проханням затвердити підвищення плати – у деяких випадках утричі. Це означало б, що всі фінансовані державою студенти в державних закладах повинні були б платити за навчання $600 порівняно з нинішніми $265.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210217082418279

НІГЕРІЯ

  1. Слід посилити контроль за незаконними іноземними провайдерами вищої освіти

Уряд Нігерії буде продовжувати відслідковувати незаконних іноземних провайдерів вищої освіти, які намагаються закріпитися на освітньому просторі країни на тлі зростаючого попиту на кваліфікацію, яку не можуть задовольнити існуючі приватні та державні університети.

Це сталося після оприлюднення Національною комісією університетів (NUC) списку близько 60 незаконних університетів, які були закриті, оскільки вони не відповідали мінімальним стандартам освіти.

Директор з питань інформації та реклами федерального міністерства освіти Бен Гун у своєму інтерв’ю чітко заявив, що іноземні установи, що надають освіту нестандартного рівня, будуть позбавлені можливості роботи в країні.

Незважаючи на наявність 170 державних та приватних установ, попит на вищу освіту в Нігерії значний, і 79 приватних та 91 федеральних та державних університетів не можуть задовольнити потреби бажаючих.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210224180844361

МОЗАМБІК

  1. Доповідь ЮНЕСКО закликає зосередитись на дослідження

За оцінками ЮНЕСКО, кількість здобувачів вищої освіти в Мозамбіку, за останні 15 років, зросла більше ніж у сім разів, але це не сприяло розширенню аспірантури і високоякісним дослідженням та інноваціям.

У ключовому дослідженні «Картографування досліджень та інновацій у Республіці Мозамбік» ЮНЕСКО зазначила, що обмежене фінансування університетської освіти послабило її та на третину зменшила валовий коефіцієнт охоплення (gross enrolment ratio – GER).Наприклад, у 2018 році в провідному Університеті Едуардо Мондлейна було підготовлено лише двох кандидатів наук.

“У всій системі станом на 2016 рік лише 14% усіх дослідників у Мозамбіку мали докторський ступінь, і серед них лише 20% були жінками”, – зазначається у дослідженні ЮНЕСКО.

Згідно з флагманським звітом Африканського союзу про наукові дослідження та інновації, Мозамбік має найменшу частку дослідників зі ступенем Ph.D. – більшість має ступінь бакалавра (45%) і ступінь магістра (41%).

Загальна кількість дослідників у Мозамбіку є досить скромною, оскільки на мільйон людей їх припадає лише 43.

Як і в багатьох інших країнах Африки на південь від Сахари, Мозамбік має мізерну кількість наукових публікацій у реферованих журналах, перерахованих у базах даних Web of Science та Elsevier Scopus, хоча за останні 25 років їх кількість зросла в десять разів.

Головний напрямок досліджень у Мозамбіку має біомедичну спрямованість, оскільки більшість із 50 найбільш цитованих публікацій країни пов’язані з великими міжнародними проектами, зокрема з вивчення тропічних хвороб, і публікуються в престижних медичних журналах.

Але дослідження закликає Мозамбік, не скорочуючи своїх біомедичних досліджень, розширити свою дослідницьку базу, збільшивши кількість  аспірантів в університетах, а також інкубаторів ЗВО у галузі штучного інтелекту, техніки та технологій.

Дослідження також закликає покласти край гендерним диспропорціям між дослідниками та викладачами в університетах, щоб поставити жінок в центр розвитку STEM.

Як вказується у дослідженні, відправною точкою для зменшення негайних загроз та слабких місць у вищій освіті та наукових дослідженнях уряд повинен спробувати збільшити свої валові витрати на дослідження та розробки з нинішніх 0,38% свого валового внутрішнього продукту приблизно до трьох разів .

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210223093340649

ЗІМБАБВЕ

  1. Викладачі та студенти будуть вакциновані у першу чергу

Зімбабве включило викладачів та студентів до списку пріоритетів 2 етапу вакцинації проти COVID-19, що може дозволити відновити очні дослідження.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021021906253010

МАЛАВІ

  1. Уряд наказує університетам розмежувати коледжі

Уряд Малаві наказав раді Університету Малаві (UNIMA) продовжити розмежування або відокремлення коледжів, що входять до його складу з метою збільшення кількості державних установ, незважаючи на те, що проект було зупинено 20 січня.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2021021915522291

МАРОККО

  1. Міжнародні студенти можуть навчатися лише дистанційно

За повідомленням Міністерства вищої освіти та наукових досліджень, на тлі обмежень на поїздки та ризиків для здоров’я, спричинених COVID-19, Марокко буде приймати нових іноземних студентів лише з академічних дисциплін, яким можна навчатися дистанційно. Це рішення як віталось, так і критикувалось.

“Дистанційне або віртуальне навчання – це єдиний вихід, незалежно від того, перебувають іноземні студенти в університеті чи в їхніх рідних країнах”, – сказала Евелін Гарве, спеціаліст із забезпечення якості та вищої освіти, а також стратегічний менеджер та менеджер проектів в Раді з вищої освіти в Зімбабве.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210216064949758

УГАНДА

  1. Угандійські університети відкриватимуться поетапно

На початку березня ЗВО Уганди знову відкриються з розміщенням студентів у шаховому порядку із суворим дотриманням заходів профілактики COVID-19.

Пізніше Міністерство освіти і спорту Уганди (МОН) додало, що цей шаховий підхід “дозволить установам відповідати стандартним робочим процедурам COVID-19 (SOP) у аудиторіях, залах проживання, їдальнях та загалом у кампусі”.

Різні групи студентів будуть подавати звіти до університетів у різні дні, і вони повинні будуть постійно носити маски для обличчя

Виступаючи перед університетськими новинами світу, професор Барнабас Навангве,

За даними ЮНЕСКО, від закриття ЗВО в Уганді постраждали 165 395 студентів університетів.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20210208042751671