Дослідження, проведене британською компанією Edcations Media Group, свідчить про те, що глобальні університетські рейтинги все більше втрачають своє значення для молоді, яка обирає місце отримання вищої освіти. Одночасно зростає вплив відгуків від однолітків щодо якості того чи іншого ВНЗ. Майбутні студенти все частіше цитують відгуки як мотивуючий фактор свого вибору. Втрачають популярність також і закордонні рекрутингові освітні ярмарки.
В останні кілька років з’явилось декілька нових компаній, таких як Unibuddy та The Access Platform, що пропонують послуги переадресації відгуків від однолітків, і які стверджують, що молодь може бути орієнтована через власну колективну групу в соціальних мережах.
В опитуванні, проведеному сайтом Educations.com, взяло участь понад 32 000 студентів – у тому числі і тих, які вибрали місце навчання через educationations.com, і потенційні студенти, які використовують цей сайт, щоб знайти свій університет.
При проведенні дослідження для визначення специфічних для різних регіонів світу тенденцій вивчались чинники прийняття рішень, а також потенційні студенти.
Хоча потенційні студенти та аспіранти усього світу обирають головним чином такі країни навчання: США, Великобританія, Канада, Австралія та Німеччина, є певні відмінності в залежності від регіону.
Франція є місцем мрії північноамериканських респондентів, європейці сказали, що вони хочуть навчатися в США, студенти з Південно-Східної Азії своїм вибором номер один назвали Великобританію.
Плата за навчання та витрати все частіше відзначаються як важливий фактор респондентами з Північної та Південної Америки.
Перспективні респонденти з Близького Сходу показали, що для них важливими є можливості працевлаштування та гнучкі режими дослідження .
Важливість вартості життя, якості та безпеки навчання, а також кар’єрних можливостей зросли в усьому світі. Останній фактор є особливо важливим для потенційних студентів з Південної Азії та Латинської Америки.
Іншою загальною тенденцією було зменшення уваги до мови країни призначення. Це може призвести до збільшення доступності англійської мови.
Перспективні студенти з більшості регіонів також повідомили про пріоритетність якості навчальних програм над країною. Виняток склали респонденти з півночі Європи, які називали одним із пріоритетів своє «внутрішнє ставлення до країни».