20-23 січня в США відбулась щорічна конференція Асоціації міжнародних працівників освіти (Association of International Education Administrators – AIEA), учасники якої обговорили нові освітні тенденції – зокрема стратегії взаємодії та працевлаштування, а також інноваційні підходи до академічної мобільності.
У ключовій доповіді відома автор і журналіст Естер Войчицькі закликала педагогів прийняти онлайн-платформи навчання та заохотити колегіальне навчання (peer-to-peer learning).
Учасники відмітили також, що “однією із сучасних проблем є “розрив у навичках” – це відстань між тим, що ми робимо у вищій освіті, і тим, що шукає промисловість”.
Глобальна гонка за іноземних студентів також зросла, але разом з тим це привело до появи нових викликів. Велика кількість іноземних випускників в країні навчання хочуть влаштуватись на роботу, тісно пов’язану з отриманою освітою. В Австралії, наприклад, наразі нараховується 650 000 іноземних студентів, що ускладнює для австралійських роботодавців надання робочих місць, пов’язаних з курсом навчання.
На круглому столі під головуванням виконавчого директора Stevens Initiative, Мохамеда Абдель-Кадера учасники поділилися своїми підходами до віртуального обміну та обговорили, як технологія може відкрити нові можливості для інтернаціоналізації досвіду студентів.
“Можуть бути значні бар’єри для фізичної мобільності студентів, а віртуальний обмін – через використання технологій – здатний подолати деякі з цих прогалин”, – сказав Абдель-Кадер . «Не кожен студент може виїхати за кордон, але віртуальний обмін дає можливість студентам отримати досвід, зв’язуючись і вивчаючи однолітків в іншій країні – і це дуже потужний досвід».