Червень-серпень 2023 р. – Африка

ОГЛЯД
ринку освітніх послуг Африки
Червень-серпень 2023 р.

За матеріалами: University World News, Intelligent CIO, EyeWitnessNews, Mail&Guardian, Campusvarta

  1. Заклик до довгострокового співробітництва в галузі НТІ між Африкою та ЄС

University World News

Університети та дослідницькі організації по всій Африці та Європі закликали створити нову структуру науки, технологій та інновацій (STI) для співпраці між двома континентами для стимулювання сталого розвитку. Вони кажуть, що це має ґрунтуватися на академічній досконалості, сталості, нарощуванні потенціалу та масштабованості.

Для досягнення цієї мети десятки провідних університетів і дослідницьких установ спільно з великою кількістю регіональних і глобальних університетських і дослідницьких мереж закликали до дій створення інтегрованої Програми науки, технологій та інновацій Африка-ЄС на наступний період між 2023 і 2027 роками Африканським Союзом і Європейським Союзом у союзі з африканськими та європейськими країнами.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230601124857577

  1. Залежність від соціальних мереж негативно впливає на успішність

University World News

Дослідження показують, що африканські студенти проводять занадто багато часу в соціальних мережах. Це негативно позначається не тільки на навчанні, а й на психічному здоров’ї. І залежність, здається, зростає, збільшуючи ризик депресії та тривоги.

По суті, платформи соціальних медіа – це веб-сайти, які дозволяють людині будувати взаємодію з іншими людьми та ділитися інформацією та ідеями у віртуальних спільнотах і мережах. Деякі з популярних платформ соціальних мереж в Африці включають Facebook, Telegram, WhatsApp, Instagram, TikTok, Discord, Snapchat, WeChat, Pinterest, Twitter і YouTube.

У зв’язку з цим дослідники стурбовані тим, що багато студентів вищих навчальних закладів в Африці на південь від Сахари та за її межами витрачають занадто багато часу на підключення до цих мереж, навіть коли вони повинні читати в бібліотеках або відвідувати лекції.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230514192452245

  1. Африка платить за повільність заходів щодо глобальної зміни клімату

University World News

Африка виробляє лише 2% світових викидів вуглецю, але вона стикається з гострим ризиком зміни клімату та вже страждає від негативних наслідків.

Лише невелика частина глобального фінансування досліджень, пов’язаних із кліматом, спрямовується до африканських науковців та установ.

Таким чином, Африка змушена інвестувати в зміну клімату частку своїх мізерних ресурсів для фінансування досліджень, що перевищує середню світову частку.

Оподаткування викидів вуглецю є одним із найефективніших заходів для пом’якшення кліматичних змін.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230512111315688

  1. Порушення академічної свободи в державних установах

University World News

Згідно з даними дослідників, які шукали дані з цього питання на платформах Scopus і Google Scholar, академічна свобода в африканських університетах значно знизилася в недавньому минулому в результаті загроз з боку політичних систем.

У дослідженні, опублікованому в поточному випуску рецензованого Міжнародного журналу розвитку освіти, знайшлось лише 25 статей про академічну свободу в Африці.

У дослідженні «Академічна свобода в Африці: систематичний огляд досліджень контент-аналізу» два вчені відзначили, що академічна свобода в Африці порушується урядами та науковими установами та сприймається політиками як належне.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230517121836775

  1. Створювати підприємницькі університети необхідно «терміново»

University World News

Африканські країни були закликані створювати нові університети, які від самого початку повинні бути підприємницькими, щоб протистояти викликам, пов’язаним з безробіттям, голодом та вразливістю до ризиків для здоров’я та зміни клімату, а також конкуренції за обмежені природні ресурси.

Заклик був зроблений Економічною комісією для Африки, яка підтримується Організацією Об’єднаних Націй, або ECA, яка визначила підприємницькі університети як установи, які перетворюють свої дослідження на інновації, інтелектуальну власність, інкубації та розвиток підприємств.

У документі «Розвиток підприємницьких університетів в Африці», ECA розробила дослідницьку стратегію, за допомогою якої країни можуть оцінити, чи є їхні існуючі університети підприємницькими за характером. Цю стратегію також можна використовувати як орієнтир під час створення нових університетів на континенті.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230523205302905

  1. Два університети в Африці посіли перше місце в окремих ЦСР

University World News

Два університети в Африці входять до топ-100 Times Higher Education  Impact Rankings 2023, які спрямовані на оцінку внеску закладів у досягнення Цілей сталого розвитку ООНй (ЦСР), а два посіли перше місце у світі за їхній внесок до окремих ЦСР.

У загальному рейтингу , в якому було оцінено 1705 країн, два південноафриканські університети зайняли найвище місце в Африці: Університет Йоганнесбурга (UJ) посів 46 місце, а Університет Преторії (UP) — 69 місце.

UJ також отримав перше місце за роботу, яку він виконує в сферах, пов’язаних із ЦСР 1 (позбавлення від бідності). Науково-технічний університет імені Кваме Нкруми (KNUST) є першим за свій внесок у ЦСР 4 (якісна освіта).

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230601132216289

  1. Як зменшити нестачу академічного персоналу в Африці

University World News

Нове дослідження способів подолання нестачі професорсько-викладацького складу в університетах Африки закликає припинити дублювання академічних програм і відмовитися від агресивного маркетингу ступенів і дипломів із «низькою академічною вимогливістю» — серед заходів, які влада може вжити для приборкання кризи. .

Дослідження закликає заклади провести аналіз витрат і впливу своїх потреб у персоналі та закликає їх прийняти контрактну модель найму нетехнічного персоналу, щоб вивільнити гроші для важливих сфер, включаючи дослідження та набір викладачів.

Це уможливить ефективний розподіл професорсько-викладацького складу, ефективне використання та максимізацію наявних ресурсів, що зрештою підвищить не лише якість випускників, але й рівень досліджень.

Звіт Вирішення проблем викладачів у країнах Африки на південь від Сахари , від Education Sub-Saharan Africa (ESSA), наводить кілька заходів, вжитих різними країнами та університетами, як приклади того, що можна зробити, щоб подолати кадрову проблему.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230530095628917

  1. Комерціалізація: Центри передового досвіду стикаються з труднощами

University World News

Центри вищої освіти Східної та Південної Африки (ACE II), які фінансуються Світовим банком, зіткнулися з проблемами комерціалізації досліджень та інновацій, головним чином через слабкі зв’язки між університетами та промисловістю.

Проблеми також пов’язані із зародковою інноваційною культурою, яка погіршується погано розвиненими відносинами між урядом, промисловістю та університетом, де три суб’єкти не звикли працювати разом, щоб розвивати інновації, що призводять до продуктів і послуг, які впливають на суспільство.

І це незважаючи на значні успіхи у досягненні Цілей сталого розвитку (ЦСР), зокрема цілі номер чотири, підвищення якості освіти, оскільки центри підготували тисячі аспірантів з усієї Африки.

Керівники з 24 центрів у регіоні, які зібралися на триденну зустріч в Ентеббе, Уганда, вирішили, що хоча комерціалізація науки є критично важливою частиною дослідницьких та інноваційних процесів, це був повільний процес, іноді з бюрократичними вузькими місцями, які може перешкодити новаторам-початківцям.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230524185114400

  1. Новий проект для підвищення якості аспірантів

University World News

Новий проект, що фінансується Європейським Союзом, спрямований на підвищення якості та актуальності підготовки аспірантів і молодих дослідників в Африці, може допомогти зменшити дефіцит викладачів і дослідників в університетах.

Проект «Інтернаціоналізація та оцифрування підготовки вищих навчальних закладів і досліджень для досягнення африканських регіональних і глобальних цілей розвитку» (DigiGrad). Африканський проект також має потенціал для пом’якшення проблеми старіння викладачів шляхом залучення в університети молодих, досвідчених і підкованих у цифровому світі дослідників. .

Проект DigiGrad Africa, який триватиме три роки, сприятиме підготовці нового покоління аспірантів, допомагаючи континенту досягти цілей регіонального та глобального розвитку, використовуючи можливості, які надає цифровізація та інтернаціоналізація освіти.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230522114738463

  1. Для університетів Східної Африки потрібні тисячі викладачів

University World News

Відповідно до результатів опитування університетів Східноафриканського співтовариства (EAC), державам-членам потрібно найняти майже 37 000 викладачів, щоб також заповнити прогалину, утворену тими, хто йде на пенсію або залишає університети для іншої роботи.

Поточні та майбутні потреби в персоналі були зафіксовані у звіті під назвоюДемографія африканського факультету – уроки Східноафриканського співтовариства (DAF-EAC).

Проект DAF EAC було зроблено для оцінки статусу викладачів вищої освіти в регіоні та проведення фонових досліджень ландшафту вищої освіти, а також для проведення аналізу поточних і майбутніх потреб викладачів.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230509105401599

  1. США відхиляють 54% заявок на африканську студентську візу

University World News

Африканські студенти, які подають заявки на навчання в університетах і коледжах Сполучених Штатів, мають найвищий відсоток відмов у візах серед усіх іноземних студентів, які подають заявки на навчання в США – у 2022 році було відмовлено більше половини всіх заявників. Рівень відмов у 54% студентських віз у 2022 році зріс порівняно з 44% у 2015 році, згідно зі звітом «Інтерв’ю всього життя: аналіз відмов у візі та потоків міжнародних студентів до США»-Президентського альянсу з вищої освіти та імміграції та Shorelight, двох американських групи захисту інтересів, які просувають політику підтримки студентів-іммігрантів.

Хоча відсоток відмов для африканських студентів, які подають заявки на візу, вищий, ніж для студентів, які належать до інших географічних категорій заявників на візи, він приблизно відповідає загальному зростанню відсотків відмов, що свідчить про те, що Сполучені Штати стають менш привітне місце для іноземних студентів.

Очікується, що до 2030 року, лише через сім років, молоді африканці становитимуть 42% світового молодого населення, а до 2050 року їх буде  1,1 мільярда.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230726180813212

  1. Зусилля щодо забезпечення якості в Африці підтримуються HAQAA3

University World News

Розпочалась реалізація нещодавно схваленого третього етапу ініціативи «Гармонізація забезпечення якості та акредитації вищої освіти в Африці» (HAQAA3).

  • Ініціатива HAQAA3 зосереджена на чотирьох основних цілях:
    підвищення якості вищої освіти;
  • заснування Панафриканського агентства із забезпечення якості та акредитації (PAQAA);
  • розробка африканської схеми переказу кредитів (ACTS);
  • створення культури збору, використання та збереження даних для політики африканської системи вищої освіти.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230724215129407

  1. Іноземних студентів відлякує висока вартість життя

University World News

Згідно з опитуванням 21-000 студентів у 108 країнах, проведеним компанією IDP Connect, освітньою маркетинговою та рекрутинговою компанією, зростання вартості життя впливає на мобільність іноземних студентів, і багато з них переглядають рішення щодо навчання за кордоном.

Опитування «Emerging Futures3», проведене в період з лютого по березень 2023 року, вивчало ставлення та наміри студентів і виявило, що фінансові проблеми є головними для студентів.

До перших 10 країн у вибірці, з точки зору загальної кількості учасників, увійшли Нігерія, Індія, Китай, Гана, Філіппіни, Пакистан, Кенія, Непал, Бангладеш та Індонезія, тоді як опитування розглядало шість потенційних напрямків, а саме Канаду, Австралію, США, Велика Британія, Нова Зеландія та Ірландія.

Основні висновки показали, що 81% студентів шукали можливості працювати неповний робочий день під час навчання, щоб допомогти їм залишитися в приймаючих країнах, а 51% сказали, що вони переглядають своє рішення навчатися за кордоном через нещодавнє збільшення числа вартість життя.

Згідно з дослідженням, 71% студентів сказали, що їм потрібна допомога, щоб отримати роботу на неповний робочий день, а 31% сказали, що робота на неповний робочий день буде для них основним джерелом фінансування навчання. Загалом 63% студентів заявили, що робота після навчання є найвпливовішим фактором щодо того, де навчатися.

У цьому контексті 72% студентів заявили, що подадуть документи на отримання робочої візи, тоді як 44% сказали, що подумають про зміну місця навчання, якщо тривалість робочої візи буде скорочена.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2023050418313545

  1. Галузеві партнерства забезпечують роботу для випускників

University World News

Випускники панафриканської приватної мережі вищої освіти кинули виклик Африці, континенту, де високий рівень безробіття серед випускників, створивши партнерства за участю університетів, а також приватного та державного секторів, щоб збільшити працевлаштування, яке в деяких випадках сягає забезпечення 90% рівня зайнятості.

Заклади, що входять до мережі університетів, яка налічує 71 000 студентів у Марокко, Нігерії, Тунісі та Південній Африці, досягли успіху в боротьбі з безробіттям серед своїх випускників завдяки курсам, які роблять сильний акцент на працевлаштуванні.

Відповідно до звіту під назвою «Партнерство мережі Honoris United Universities », започатковане в 2017 році, розробило індивідуальні програми за допомогою ряду ініціатив.Панафриканська можливість працевлаштування студентів , включно з даними до 2022 року та детальним описом деяких стратегій.

Компанії, з якими мережа співпрацює, щоб підвищити працевлаштування своїх студентів, включають Siemens, Microsoft, Huawei, Toyota, Coca-Cola, Walmart, Ford, Unilever, Dangote, Grant Thornton і Standard Bank.

Деякі з компаній навіть беруть участь у розробці навчальних програм. Партнерство з роботодавцями також призвело до навчання в аудиторіях галузевих експертів, галузевих сертифікатів і співпраці в галузевих дослідженнях і розробках.

Згідно зі звітом, мережа налічує близько 800 партнерств роботодавців у 12 галузях. Взаємовідносинами з роботодавцями та підтримкою найму керують 23 цифрові та фізичні центри обслуговування кар’єри.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230425141151734

  1. Дослідницька програма орієнтована на науковців-початківців

University World News

Початківці кар’єри дослідників з африканських країн, які мають обмежений науковий потенціал, отримають вигоду від дослідницької ініціативи вартістю 5 мільйонів доларів США, яку очолює Всесвітня академія наук (TWAS), програмний підрозділ ЮНЕСКО, за фінансування Федерального міністерства освіти та досліджень Німеччини. .

Початковий грант для нових африканських головних дослідників ( SG-NAPI ) призначений для молодих учених, які намагаються закріпитися у своїх країнах, або тих, хто збирається повернутися додому з-за кордону для наукової кар’єри в університеті.

Фінансування забезпечить близько 20 грантів у рамках поточного конкурсу, розміром до 67 700 доларів США на заявку на період до 24 місяців, наданих «перспективним дослідницьким проектам високого рівня» в сільському господарстві, біології, хімії, науках про землю, інженерії, інформації комп’ютерних технологій, математики та медичних наук, йдеться в повідомленні про прийом заявок, опублікованому TWAS.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230418211549592

  1. Дослідники кажуть, що досягнення рівня 75% PhD до 2030 р. малоймовірно

University World News

За нинішніми темпами зростання південноафриканський сектор вищої освіти навряд чи досягне своєї мети, щоб до 2030 року 75% науковців у всіх 26 державних університетах мали ступінь PhD, кажуть наукометричні дослідники.

Хоча деякі галузі, такі як астрономія та астрофізика, хімія та фізика, ботаніка, біотехнологія, зоологія або біологія тварин, біохімія та генетика в науках про життя, вже перевищили цільовий показник у 75%, інші дисципліни значно відстають.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230531144133576

  1. Заклик щодо етичного використання штучного інтелекту у вищій освіті

University World News

Головний висновок дослідження «Фобія штучного інтелекту та етика наукових досліджень» полгає в тому, що університети повинні запровадити етичні хартії штучного інтелекту (ШІ), яких необхідно дотримуватися академічним спільнотам, коли вони працюють із застосуванням ШІ в різних аспектах освітнього процесу, включаючи дослідження, а також викладання та навчання.

Автор дослідження, професор Механі Ганаєм з педагогічного факультету Університету Мансура, Єгипет, сказав, що існує страх перед «швидким прогресом штучного інтелекту» та тим, як це вплине на дослідження.

Ганаєм зазначив, що на основі рекомендацій ЮНЕСКО 2021 року згідно з рекомендацією щодо етики ШІ, університети повинні розробити політику для студентів і викладачів, яка підтримує етичне використання штучного інтелекту – наприклад, «етичну хартію… якої дотримуються всі».

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230726114045269

 

ДЕМОКРАТИЧНА РЕСПУБЛКА КОНГО

  1. Відкрито першу цифрову бібліотеку в Демократичній Республіці Конго

Intelligent CIO

Компанія Astria Learning у партнерстві з Університетом Колвезі UNIKOL запустила першу цифрову бібліотеку в Демократичній Республіці Конго, ДРК. Ця новаторська ініціатива має на меті надати студентам і співробітникам UNIKOL доступ до величезної колекції електронних книг, журналів та інших ресурсів через найсучаснішу технологічну платформу цифрової бібліотеки Astria, яка дозволяє закладам створювати, надавати , а також керувати захоплюючим та ефективним онлайн-навчанням.

https://www.intelligentcio.com/africa/2023/05/30/astria-learning-university-of-kolwezi-launch-digital-library-in-democratic-republic-of-congo/

 

ЗІМБАБВЕ

  1. Викладачі отримають досвід роботи на виробництві

University World News

Університет Зімбабве почав відправляти своїх викладачів для стажування у промисловості як засіб підвищення їх майстерності.

Уряд замовив перевірку кваліфікації, і результати показали, що існує невідповідність – хоча в країні рівень грамотності є одним із найвищих в Африці, рівень кваліфікації в країні низький.

Професор Амон Мурвіра, міністр вищої та вищої освіти, інновацій, науки та розвитку технологій, сказав, що метою сектору вищої освіти Зімбабве є розвиток людського капіталу. Зімбабве була змушене розпочати реформи вищої освіти після того, як скасувалось, що, незважаючи на високий рівень грамотності, у країні є величезна прогалина в навичках.

Удосконалення навичок сприятиме економіці, додав міністр. “Тому ми переналаштували нашу освіту на три завдання: навчання, дослідження та залучення громади”.

Мурвіра зазначив, що результати діяльності університетів тепер вимірюються не лише кількістю випускників, але й кількістю спін-офф компаній та стартапів, створених випускниками та студентами. Університети переглянули свої академічні програми, і всі програми, які не пов’язані з виробництвом товарів чи послуг, закриваються.

Він сказав, що робота, яку проводить його міністерство, має на меті допомогти Зімбабве досягти економіки з доходом вище середнього до 2030 року, керуючись знаннями та інноваціями.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230430192639453

 

КАМЕРУН

  1. Міністр призупиняє прийом до аспірантури в усіх державних університетах

University World News

Органи вищої освіти в Камеруні призупинили прийом на аспірантуру на 2023-24 навчальний рік в усіх 11 державних університетах.

Професор Жак Фам Ндонго, міністр вищої освіти, закликав ректорів і віце-ректорів цих закладів припинити прийом докторів наук, доки не будуть виконані нові умови, встановлені урядом – керівникам університетів було запропоновано надати кожен докладний звіт про фінансову та академічну спроможність кожного підрозділу (факультету чи школи) у своїх установах, які готують аспірантів.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230724063710304

 

ЛІВІЯ

  1. Наукове місто для розвитку економіки знань – це величезний виклик

University World News

Щоб сприяти використанню наукових досліджень для сталого розвитку, Лівія планує створити місто науки і технологій (STC), щоб використовувати дослідження, дослідження та інноваційні підприємницькі ідеї, створені університетами, і зв’язати їх із секторами розвитку.

Нове наукове місто має стати «ефективним способом стимулювання інноваційної культури та розвитку асоційованого, заснованого на знаннях бізнесу та науково-дослідної діяльності. компаній, а також створення бізнес-інкубаторів і стартапів, які, у свою чергу, залучають і підтримують випускників університетів».

STC також принесе життєво важливі переваги університетам і пов’язаним з ними науковим центрам, забезпечуючи міцний зв’язок зі світом промисловості та торгівлі на благо громад.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230529102708339

 

НІГЕРІЯ

  1. Політика Великої Британії щодо утриманців: нігерійці шукають інші напрямки

University World News

Нова політика Сполученого Королівства, яка обмежує кількість утриманців, яких іноземним студентам дозволяється брати з собою під час навчання в британських університетах, не подобається нігерійцям і може змусити їх шукати альтернатив.

Відповідно до пропозицій, оприлюднених у парламенті, спрямованих на стримування чистої міграції, іноземні студенти більше не зможуть брати з собою сім’ю, за винятком студентів, які навчаються на курсах, призначених як дослідницькі програми, наприклад, докторські або магістерські курси під керівництвом досліджень.

Крім того, уряд позбавить іноземних студентів можливості переходити зі студентського статусу на робочий до завершення навчання.

Дані Міністерства внутрішніх справ Великої Британії показують, що з березня 2022 року по березень 2023 року сім’ям нігерійських студентів було видано 66 796 віз для утриманців. Це на 146% більше, ніж 27 137 утриманців, які мігрували з найбільш густонаселеної африканської країни до Великобританії з березня 2021 року до березня 2022 р.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230531194410534 

ПІВДЕННА АФРИКА

  1. Студенти відкидають план передачі фінансових платежів третім особам

EyeWitnessNews

Студентські лідери з різних південноафриканських університетів заявили, що вони відкидають план Національної схеми фінансової допомоги студентам (NSFAS) взяти на себе виплату студентських стипендій з університетів.

Лідери студентських представницьких рад принаймні 14 університетів пікетували біля офісів NSFAS у центрі Кейптауна.

NSFAS планує взяти на себе повний контроль над виплатою надбавок студентам через сторонню компанію. https://ewn.co.za/2023/05/24/students-reject-nsfas-plan-to-take-over-paying-allowances-from-universities

  1. Міністр про стан вищої освіти в Південній Африці

Mail&Guardian

У травні міністр вищої освіти, науки та інновацій Південно-Африканської Республіки Блейд Нзіманде виступив із програмною промовою на заході, організованому Національним фондом навичок (NSF) і представив бюджет на 2023/24 рр.

Під час його першого періоду на посаді міністра сектор вищої освіти був перевернутий протестними подідями #FeesMustFall, у результаті якого студенти по всій країні закривали навчальні заклади, протестуючи проти відсутності доступу до фінансування, а в деяких випадках, підбір робітників. У Кейптауні студенти влаштували сутички з поліцією на території парламенту.

Під час його другого перебування на посаді студентські протести змінилися та зменшилися за інтенсивністю, поширившись на житло, історичні борги та блокування гонорарів.

Протести не припиняються, а проживання стає все більшою проблемою, особливо серед студентів університетів.

Є надія, що зростаюча кількість коледжів технічної та професійно-технічної освіти та навчання (TVET) і студентів, які туди вступають, зменшить вимоги щодо розміщення та проживання в університетах.

Увага до професій із високим попитом і дефіцитних ремісничих навичок є одним із пріоритетів NSF.

«Основна увага NSF зосереджена на підтримці студентів у сферах дефіцитних навичок. У поточному фінансовому році принаймні 5 000 студентів отримають стипендії NSF для бакалаврату та аспірантури», – сказав Нзіманде у своєму виступі.

Щоб переконатися, що необхідні навички підтверджуються даними, NSF співпрацює з Програмою аналізу ринку праці для дослідження попиту та пропозиції на південноафриканському ринку праці, дозволяючи уряду та підприємствам уточнювати своє планування для кращого розвитку людських ресурсів.

https://mg.co.za/partner-content/2023-06-01-the-state-of-higher-education-a-conversation-with-blade-nzimande/

ТАНЗАНІЯ

  1. Індійський технологічний інститут відкриває свій перший закордонний кампус у Танзанії

Campusvarta

У жовтні цього року Індійський технологічний інститут (IIT) збирається відкрити свій перший закордонний кампус на Занзібарі в Танзанії. Новий ЗВО отримає назву IIT Madras.

Спочатку в інституті навчатиметься 50 студентів і 20 аспірантів. У перший рік заклад пропонуватиме курси Data Science та Artificial Intelligence. Однак структура зборів наразі залишається невизначеною.

Працюючи під егідою Madras, IIT пропонує забезпечити Занзібару таке ж міжнародне визнання, яким користується IIT Madras. Це означає, що студенти із Занзібару згодом отримають доступ до тих же переваг, що й студенти в Мадрасі, включаючи можливості стажування у провідних компаніях світу.

IIT Zanzibar буде одним із трьох кампусів IIT за межами Індії, інші розташовані в Абу-Дабі та Куала-Лумпурі.

https://www.campusvarta.com/article/iit-to-open-its-first-overseas-campus-in-tanzania 

ТУНІС

  1. Студентська спільнота відкидає угоду про партнерство між ЄС і Тунісом

University World News

Студентська громада Тунісу відхилила угоду про партнерство між Європейським Союзом (ЄС) і Тунісом, особливо щодо міграції та інвестицій в енергетику та розвиток, вказуючи на те, що угода втягує Туніс у порядок денний Європи та відображає колоніальний характер європейської політики щодо Тунісу та Африки.

Хоссам Буджра, генеральний секретар виконавчого офісу Загального союзу туніських студентів (UGET), розкритикував-пакет-партнерства-між ЄС і Тунісом-, який також охоплює сфери економіки та торгівлі, а також контакти між людьми.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230730210641614