Формування цифрової робочої сили майбутнього в Африці

Група інноваційних університетів у країнах Африки на південь від Сахари працює над спільною проблемою – як вони можуть надати економічні можливості наймолодшому і найбільш швидкозростаючому населенню світу?

Відповідь полягає у розширенні навчання цифровим навичкам. За оцінками Міжнародної фінансової корпорації, в Африці на південь від Сахари до 2030 року цифрових навичок потребуватимуть 230 мільйонів робочих місць, що створить понад 650 мільйонів можливостей для навчання.

Університети беруть на себе вирішальну роль: подолання цифрового розриву між роботодавцями, викладачами та молодими підприємцями і працівниками.

За іронією долі, пандемія COVID-19 значною мірою зробила це можливим, прискоривши доступ до Інтернету по всій Африці та надавши студентам можливість навчатися онлайн. У міру того, як університети впроваджують інновації, цифрові навички – і пов’язані з ними здібності, такі як критичне мислення, – можуть стати каталізатором широкої економічної життєздатності і хвилі африканських інновацій.

Розробляти власні плани цифрового прискорення університетам допомагає Програма Міжнародної фінансової корпорації “Цифрові технології для вищої освіти” (D4TEP).

Для будь-якого університету, що розвиває таланти в галузі цифрових навичок, орієнтовані на працевлаштування – в Африці чи будь-якій країні з економікою, що розвивається – важливими є п’ять ключових елементів:

  • Першочерговий пріоритет працевлаштування, а також стратегія досягнення цієї місії.
  • Створення достатньої організаційної підтримки та адекватних фінансових і людських ресурсів. Найефективніші організаційні структури передбачають тісну координацію між центром кар’єри, зв’язками з випускниками, підтримкою підприємництва та приймальною комісією, що дає змогу використовувати дані, отримані від усіх підрозділів, які займаються пошуком талантів, для постійного залучення студентів.
  • Сприяння залученню роботодавців за допомогою стратегій сегментації, які адаптують рекомендації студентів, можливості стажування та інші зв’язки з різними типами компаній.
  • Зосередження на якості та актуальності навчання. Окрім технологічних навичок, найбільш придатними для працевлаштування є ті студенти, які мають навички критичного мислення, роботи в команді та управління командою, креативності та інноваційності, а також базову готовність до працевлаштування.
  • Створення відповідних управлінських інформаційних систем з ключовими показниками ефективності для аналізу та оцінки, а також можливістю ставити цілі та завдання для відстеження прогресу в часі.

Зі збільшенням масштабів цих програм вони також стануть більш фінансово стійкими і набудуть форм, які є унікальними для Африки. До них приєднаються інші, і ці мережі, засновані на навичках, можуть стати стрижнем зростання для економіки всього континенту.

Джерело: https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230404144427258