Листопад 2020 – Азія

Огляд
ринку освітніх послуг країн Азії
Листопад 2020 р.

 За матеріалами: University World News, ScandAsia, The Mainichi, The News International, Hindustan Times, The Star, Timeout, KBS, Bangkok Post.

  1. Локдаун та раннє закриття кампусів в Азії під час другої хвилі COVID-19

Кілька країн Азії закривають університети або починають університетські канікули ще на початку другої хвилі поширення COVID-19 у регіоні. В інших державах також розробляються плани дострокового закриття університетів на зимові канікули.

Навіть у країнах, що не стикаються з другою хвилею пандемії, діють жорсткі обмеження, зокрема щодо в’їзду та виїзду з містечок, дистанції та розподілених занять. У багатьох випадках спостерігається низька відвідуваність занять (до 38%)

Але, незважаючи на те, що заняття доведеться перенести в онлайн-формат вже вдруге, у ряді країн університети та органи управління освітою досі не готові до цього. У багатьох державах регіону з березня проводяться онлайн або комбіновані заняття.

Китай

  1. Китай посилює обмеження на поїздки з 7 листопада

(ScandAsia)

Посольство Королівства Данії в Китаї оголосило найновіші вимоги до мандрівників 4 листопада 2020 р. Повідомлення звучало наступним чином:

“Увага! Зараз Китай посилює правила в’їзду до Китаю. Усі іноземні та китайські громадяни, які бажають в’їхати до Китаю, повинні мати можливість показати негативний тест на антитіла з 7 листопада 2020 року. Крім того, подорожуючі повинні продовжувати показувати негативний тест Covid-19”.

За 48 годин до запланованого виїзду в Посольство Китаю в Копенгагені необхідно подати негативний тест на антитіла. Потім Посольство видасть засвідчене медичне свідоцтво, зелений медичний код, який дозволяє в’їхати до Китаю.

Джерело інформації:
https://scandasia.com/china-tighten-travel-restrictions-from-7-nov/

Південня Корея

  1. Міністр закликає університети розглянути можливість віртуального вступу

(KBS)

Міністр освіти Південної Кореї закликав університети розглянути можливість проведення віртуальних вступних випробувань та оцінок на тлі підвищеного соціального дистанціювання після загальнодержавного освітнього тестування тесту в коледжі 3 грудня.

Міністр закликав установи провести ретельні карантинні заходи, такі як використання QR-кодів у бібліотеках та їдальнях, наголосивши, що різні громадські заходи в інститутах породили осередки COVID-19. Установи, розташовані в столичному регіоні та деяких інших районах мають проводити якомога більше своїх навчальних програм в Інтернеті.

Джерело інформації:
http://world.kbs.co.kr/service/news_view.htm?lang=e&Seq_Code=157819

Японія

  1. Рекордна кількість студенток, але чи достатньо цього?

(University World News)

Частка студенток, які навчаються в університетах Японії, наближається до половини студентства, при цьому близько 1,91 мільйона від загальної кількості чотирьохрічного вступу до університету, зафіксованого в 2019 навчальному році, становлять жінки, або 45,5% – це найвища частка в Японії, згідно нещодавнього опитування уряду.

Однак щорічне опитування міністерства освіти показує великі відмінності в деяких сферах. Наприклад, майже 80% жінок вивчають гуманітарні науки. Традиційно найпопулярнішими галузями навчання серед жінок є освіта, література, сестринська справа та фармація, де серед випускників жінок більше, ніж чоловіків.

На противагу цьому, чоловіки домінують у найбільш престижних галузях науки, техніки, техніки та математики (STEM). У науці студентів чоловічої статі складає 72%, а жінок – 28%. У галузі машинобудування різниця була ширшою – 84% чоловіків.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2020110608560151

  1. Штучний інтелект приходить на допомогу у боротьбі із шахрайством на вступних іспитах

(The Mainichi)

Поки все більша кількість японських університетів проводить вступні іспити в Інтернеті через коронавірус, робляться кроки щодо впровадження систем моніторингу на основі штучного інтелекту (ШІ) для запобігання обману.

Під час онлайн-скринінгу обстежувані в основному проходять співбесіди та проходять тести на власних комп’ютерах вдома та в інших місцях. Очікувані випадки шахрайства включають в себе те, що інші складають іспити замість учасника тестування, здійснюють пошук в Інтернеті або переглядають заборонені довідкові матеріали та отримують допомогу від інших.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20201107140505687

  1. Сторони Токійської конвенції хочуть визнати навчання в Інтернеті

(University World News)

У спеціальній заяві стосовно COVID-19, опублікованій 11 листопада, сторони Токійської конвенції про визнання кваліфікацій в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні закликали до “справедливого та прозорого визнання” досліджень та кваліфікацій, включаючи кваліфікації, отримані завдяки нетрадиційному навчанню (онлайн-освіта та змішане навчання) з метою уникнення подальших порушень в сферах освіти та мобільності студентів.

Конвенція “допоможе мінімізувати подальші збитки для всіх студентів та випускників шляхом справедливого та прозорого визнання навчання та кваліфікації”, – йдеться у повідомленні.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20201111082338118

 

  1. Бібліотека Харукі Муракамі відкриється в Токійському університеті Васеда

(Timeout)

У наші дні досить рідко можна почути про те, що будується нова публічна бібліотека – саме так, будівля для зберігання фізичних книг, але це ще більш захоплююче, коли дана бібліотека присвячена творам прозаїка-романіста Харукі Муракамі, пише Емма Стіндля Timeout.

Торік Університет Васеда оголосив про плани створення нової бібліотеки у своєму містечку, розробленої відомим японським архітектором Кенго Кумою. У Міжнародному будинку літератури Васеда, прозваному Бібліотекою Муракамі, зберігатиметься особистий архів романіста, який він передав школі, а також колекція його творів, перекладених на кілька мов.

Джерело інформації:
https://www.timeout.com/tokyo/news/the-new-haruki-murakami-library-at-tokyos-waseda-university-will-open-in-2021-112420

Індія

  1. Часткове відкриття кампусів після місяців локдауну

(University World News)

Університетські містечка по всій Індії можуть нарешті частково відкритись через вісім місяців після закриття на локдаун, оскільки Університетська комісія з питань грантів (UGC) 5 листопада видала дозвіл щодо поетапного відкриття вищих навчальних закладів.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20201112150801381

  1. Рада адвокатів дозволить поєднувати онлайн і офлайн іспити

(Hindustan Times)

Оскільки пандемія не збирається вщухати, Рада адвокатів Індії постановила, що іспити всіх студентів разом із випускними іспитами можна проводити в режимі онлайн, якщо університети або коледжі зможуть це зробити. У випадку, коли студент не може з’явитись або скласти іспит з будь-якої причини офлайн, йому буде наданий шанс це зробити протягом місяця після фізичного відновлення коледжів.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20201107140930734

Пакистан

  1. Університети прагнуть начального середовища без домагань

(The News International)

Два великі заклади вищої освіти Пакистану взяли участь у триденному тренінговому курсі, організованому Мехергархом – Центром навчання, діяльність якого спрямована на впровадження законодавства про боротьбу з сексуальними домаганнями.

Багато хто з учасників тренінгу вже прийняли кодекс поведінки, але стикаються з проблемами його впровадження та розгляду справ, оскільки вони, як правило, досить складні.

Джерело інформації:
https://www.thenews.com.pk/print/741094-universities-working-on-creating-harassment-free-environment

Індонезія

  1. Глобальна “цифродемія” – час імпровізації у вищій освіті

(University World News)

Пандемія COVID-19 змінила різні аспекти життя з початку 2020 року. Системи освіти у всьому світі намагаються адаптуватися до змін, щоб викладацька та навчальна діяльність могла продовжувати безперебійно працювати.

Незважаючи на загальний негативний вплив, ця глобальна катастрофа також призвела до прогресу в навчанні як для студентів, так і для викладачів, оскільки вони розробляли навчальні інновації для забезпечення прогресу студентів.

В Індонезії, як і в інших країнах, студенти, викладачі та вся система вищої освіти розглядають цю пандемію як можливість імпровізації. Будучи однією з найбільших демократій у світі, Індонезія вбачає у пандемії шанс переглянути різні аспекти системи вищої освіти таким чином, щоб ефективно використовувати свою інтелектуальну силу.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20201113115210253

Тайвань

  1. Націленість на спеціалізації з вивчення англійської для приваблення іноземних студентів

(University World News)

Міністерство освіти Тайваню просуває свою мету – двомовна англо-китайська освіта в школах та збільшення університетських спеціалізацій, зокрема в аспірантурі, що викладаються англійською мовою. Даний хід є частиною зусиль із залучення іноземних студентів для заповнення демографічного розриву, поліпшення конкурентоспроможності країни та спроможності конкурувати з університетами Гонконгу та Сінгапуру.

Джерело інформації:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20201113080352722

Малайзія

  1. Раціоналізація спричиняє скорочення кількості закордонних навчальних закладів

(The Star)

П’ять із 12 закордонних офісів в Малайзії будуть закриті через те, що вони не сприяють збільшенню кількості іноземних студентів, стипендіям на наукові дослідження або збільшенню доходів до держави.

У листі від 16 травня 2019 року департамент державної служби заявив, що проведе раціоналізацію зарубіжних урядових установ та відомств Малайзії, включаючи закордонні офіси.

Джерело інформації:
https://www.thestar.com.my/news/nation/2020/11/16/number-of-education-malaysia-offices-overseas-to-be-halved-in-rationalisation-exercise

Тайланд

  1. Освітній проект, присвячений штучному інтелекту, використання безпілотників у деяких університетах

(Bangkok Post)

Агенція сприяння цифровій економіці планує розпочати наступного року університетський проект по штучному інтелекту (AI) та академію безпілотників у рамках плану агентства щодо розвитку цифрових навичок та підтримки цифрової економіки.

Університетський проект АІ покликаний надати знання щодо АІ завдяки навчальним програмам та семінарам у визначених університетах, тоді як Академія безпілотників має допомогти тайцям навчитися використовувати дрони для свого бізнесу, особливо в аграрному секторі.

Джерело інформації:
https://www.bangkokpost.com/business/2023883/