Вересень 2022 р. – Африка

ОГЛЯД
ринку освітніх послуг Африки
Вересень 2022 р.

За матеріалами: University World News, The PIE News, Egypt Today, Ghana Business News, Xinhua, News Day, South African Government, BUSINESSTECH, Itweb, The Citizen

  1. Економічне зростання Африки залежить від кардинальних змін у вищій освіті

University World News

Згідно висновків Економічної комісії ООН для Африки (UNECA) успіх Африканської континентальної зони вільної торгівлі, або AfCFTA, залежатиме від спроможності африканських університетів та наукових закладів готувати адекватних і широких експертів у галузі технологій, досліджень і розробок, а також від лідерства в інноваційній політиці.

У всебічній доповіді «Екзистенціальні пріоритети для Африканської континентальної торгової зони» UNECA закликає університети та інші вищі навчальні заклади на континенті випускати випускників, які можуть зробити африканський спільний ринок реальністю.

«Освіта повинна містити практичний компонент інновацій та підприємництва, який має розвиватися серед академічних, промислових та фінансових установ», — йдеться у звіті.

Проблема полягає в тому, що, хоча AfCFTA має сильну політичну волю на всьому континенті, вона потребує підтримки систем вищої освіти, випускники яких схильні до інновацій, експериментів і безперервних процесів навчання, які призведуть до адаптації, тиражування та масштабування промислових і виробничих процесів, а також сільськогосподарські підприємства.

Але якщо це станеться, йдеться у звіті, африканські країни повинні збільшити фінансування вищої освіти та витрати на дослідження та розробки. Посилаючись на статистику Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури, UNECA зазначила, що немає жодної африканської країни, яка б витрачала 1% свого валового внутрішнього продукту на дослідницьку діяльність, що є цільовою метою, яку поставив Африканський Союз.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220906065057546

  1. Наступного року ARUA створить ще сім центрів передового досвіду

University World News

Альянс африканських дослідницьких університетів (ARUA) збільшить кількість Центрів передового досвіду, якими він керує, з 13 до 20 протягом наступних 12 місяців у відповідь на потребу в збільшенні обсягу знань у пріоритетних наукових сферах.

Сім додаткових центрів буде створено за рахунок фінансування, яке очікується від Європейського Союзу (ЄС), і, серед інших цілей, вони будуть зосереджені на досягненні Цілей сталого розвитку ООН.

Відповідно до стратегічного плану, ARUA прагне створити 27 центрів протягом наступних п’яти років.

Університети проводять 95% досліджень в Африці

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220830060505304

  1. Створення «бренду Африка» у вищій освіті може допомогти утримати таланти

University World News

Африканські університети мають досвід, найкращі практики та дослідницькі можливості, які можуть стати основою для формування «бренду Африки» у вищій освіті, але багатьом африканцям не вистачає впевненості, щоб це зробити.

Про це говорилось на заході “QS Africa Forum” на тему «Створення бренду Африки у вищій освіті – сильні сторони та можливості переосмислити майбутнє», організованому Політехнічним інститутом Мохаммеда VI Марокко.

Учасники форуму зазначили, що необхідно посилити брендинг найкращих африканських шкіл, щоб задовольнити прагнення африканських студентів, які загалом вірять, що лише європейські та американські школи можуть забезпечити їм високоякісну освіту.

«Зміцнення бренду африканських шкіл [або вищих навчальних закладів] також допоможе розвинути впевненість у собі та почуття причетності африканських студентів, щоб вони могли позитивно дивитися на своє майбутнє та досягати амбітних цілей у своїх країнах.”

«Це також допоможе африканським країнам утримувати найкращих талантів замість того, щоб дозволяти їм навчатися за кордоном і, у більшості випадків, працювати та залишатися в приймаючих іноземних країнах до кінця життя».

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2022092120250168

  1. Низька вартість навчання приваблює африканців до Польщі

The PIE News

Східноафриканське агентство з працевлаштування рекламує Польщу як ідеальне місце для африканських студентів, посилаючись, серед іншого, на одні з найнижчих в Європі ціни на навчання і можливість залишитися в країні на строк до 10 місяців після завершення навчання.

Польщу також подається як мультикультурна країна, яка має безліч переваг -малими витратами на життя, помірною погодою, можливістю працевлаштування.

Згідно з даними веб-сайту “Study in Poland” освітнього фонду “Перспективи” у 2017/18 н/р в Польщі навчалося 72 743 іноземних студентів  з 170 країн світу,. Ці цифри становлять 5,6% від загальної кількості студентів в країні, згідно зі статтею, яка класифікує країну як “найменш інтернаціоналізовану” країну в Європі.

“Більше іноземних студентів навчається в наших сусідніх країнах: Чехії, Угорщині, Словаччині чи Литві. Польща, разом з Грецією, Іспанією та Словенією, є найменш інтернаціоналізованою країною ЄС і найменш інтернаціоналізованою країною в ОЕСР”.

Однак, за даними голландської компанії Studyportals, що займається працевлаштуванням студентів, Польща є 10-ю найпопулярнішою країною в Європі, за винятком Великобританії, після Німеччини, Нідерландів, Італії, Франції, Норвегії, Швеції, Ірландії, Іспанії та Фінляндії з точки зору кількості переглядів сторінок.

Згідно Studyportals вважає: “Що стосується Африки, то 10,4% інтересу студентів до Польщі виражають студенти з Нігерії, а з точки зору інтересу до очних бакалаврських та магістерських програм ця країна також займає перше місце”.

https://thepienews.com/news/some-of-europes-lowest-fees-pull-africans-to-poland/

  1. Міжуніверситетська Рада підтримує вільне пересування як частину гармонізації

University World News

Університети Східноафриканського співтовариства під керівництвом Міжуніверситетської ради Східної Африки (IUCEA) незабаром зможуть відчути переваги гармонізованої системи вищої освіти з вільним переміщенням студентів і викладачів, а також узгодженою структурою плати за навчання.

Вважається, що гармонізована регіональна система вищої освіти сприятиме інтеграції Східноафриканського співтовариства, стійкому зростанню вищої освіти та зв’язку між академічними колами та галузями промисловості, що згодом сприятиме регіональному розвитку.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220821114248901

  1. Студенти з Африки незабаром можуть почати повертатися до Китаю

University World News

Китай готується прийняти студентів з Африки, які не змогли повернутися в країну після спалаху COVID-19 у 2020 році.

Руанда, Ліберія, Замбія, Південна Африка, Танзанія, Марокко та Гана, серед інших, входять до списку з 57 країн, де студенти ступеню можуть подавати документи на отримання віз на навчання, якщо вони мають дозвіл від приймаючих університетів у Китаї на повернення.

Студенти, які мають навчальні візи або з якими їхні університети в Китаї зв’язалися в приватному порядку, щоб відновити контактні заняття, навіть якщо їхні рідні країни відсутні в списку, повинні зробити додаткові запити.

Відповідно до так званих «нових візових правил», заявки повинні містити сертифікат про вакцинацію. Після повернення іноземні студенти також повинні будуть проходити 10-денний карантин, а в регіонах, де вони навчаються, можуть застосовуватися додаткові протоколи охорони здоров’я COVID. Очікується, що студенти оплачуватимуть ці рахунки.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2022082508404951 

ЄГИПЕТ

  1. Єгипетсько-китайський університет створить 5 нових факультетів

Egypt Today

Президент Єгипетсько-китайського університету та колишній міністр вищої освіти та наукових досліджень Ашраф Ель-Шехі наголосив, що різноманітність джерел освіти приносить користь студентам.

Він розповів, що в університеті в процесі створення 5 нових факультетів, а саме: штучного інтелекту, ветеринарної медицини, гуманітарних наук, науки та дизайну, а незабаром факультет стоматології.

Доктор Ашраф Ель-Шехі сказав, що «ми повинні мати випускників з усіх дисциплін високої якості, що дозволяє надавати можливості працевлаштування для молодих людей у різних країнах, вказуючи на необхідність зосередитися на якості освіти, що надається студентам, і кількості якість, яка їм надається».

https://www.egypttoday.com/Article/1/118799/Egyptian-Chinese-University-to-establish-5-new-faculties-including-AI

  1. США посилює підтримку вищої освіти Єгипту

Egypt Today

До американо-єгипетської угоди про підтримку вищої освіти країни внесено поправку, яка стосується збільшення вартості допомоги на 31 мільйон доларів з 256 до 287,2 доларів США.

Міністр міжнародного співробітництва Ранія Аль-Машат відмітила постійну співпрацю між міністерством і посольством США в Каїрі протягом останніх двох років, і що останні роки співпраці створили міцну основу для розширення сфер співпраці для період з 2021-2025 рр.

https://www.egypttoday.com/Article/1/118818/Value-of-U-S-Egypt-agreement-on-supporting-higher-education

  1. Міністри вищої освіти та еміграції Єгипту обговорили шляхи використання досвіду єгипетських вчених за кордоном

Egypt Today

Міністр вищої освіти та наукових досліджень Айман Ашур обговорив з Державним міністром у справах еміграції та єгипетських емігрантів Сохою Генді шляхи використання досвіду єгипетських вчених, які проживають за кордоном.

Ашур наголосив на важливості тісної співпраці між двома міністерствами з метою використання видатного досвіду єгипетських вчених, які проживають за кордоном, у різних галузях.

Він високо оцінив зусилля Міністерства у справах еміграції, спрямовані на налагодження зв’язків єгипетських науковців за кордоном з їхньою батьківщиною.

Генді, зі свого боку, високо оцінила роль, яку відіграє Міністерство вищої освіти у підготовці єгипетських фахівців у всіх галузях.

На зустрічі були обговорені шляхи вирішення проблем, з якими стикаються єгипетські студенти, що навчаються за кордоном.

https://www.egypttoday.com/Article/1/119070/Egypt-s-Higher-education-emigration-ministers-discuss-ways-of-benefiting

ГАНА

  1. Аспіранти Університету Гани вимагають виплати стипендій

Ghana Business News

Відділення Асоціації аспірантів Університету Гани висловило своє невдоволення Секретаріатом стипендій Гани та урядом країни через затримку з виплатою стипендій аспірантам з 2019 року.

“Дослідження є важливим інструментом національного розвитку. Як аспіранти, основним заняттям яких є дослідження, ми присвячуємо свій час пошуку рішень для безлічі викликів, які стоять перед суспільством”, – заявила пані Крістіана Аду, президент Університету Гани.

За її словами, багато аспірантів не змогли завершити свої дисертації через невиплату стипендій, що гальмує потік академічної роботи.

Звертаючись до уряду з проханням перерахувати кошти на їхні рахунки, вона заявила, що якщо уряд продовжить свою нинішню позицію, “ми можемо порадити собі найбільш відповідний і законний спосіб”.

https://www.ghanabusinessnews.com/2022/09/18/university-of-ghana-graduate-students-demand-payment-of-bursaries/

ЗІМБАБВЕ

  1. Компанія Huawei розпочинає цьогорічну навчальну програму в Зімбабве

Xinhua

Телекомунікаційна компанія Huawei в Зімбабве запустила програму “Насіння для майбутнього” на 2022 рік, в рамках якої 30 студентів бакалаврату пройдуть тижневий віртуальний навчальний курс для підвищення своїх знань і навичок в області ІКТ.

Програма “Насіння для майбутнього” є найбільшою глобальною флагманською програмою корпоративної соціальної відповідальності компанії Huawei, яка спрямована на розвиток місцевих ІКТ-талантів, посилення передачі знань та сприяння кращому розумінню телекомунікаційного сектору серед молоді в країнах присутності компанії.

Після спалаху пандемії COVID-19 у 2020 році програма проводилася віртуально, і її учасниками стали 12 413 студентів з 137 країн та регіонів світу.

На додаток до програми “Насіння для майбутнього”, Huawei також підтримує цифрову трансформацію Зімбабве за допомогою програм пошуку талантів, таких як Huawei ICT Academy і Huawei ICT Competition.

https://english.news.cn/20220913/9522ba6854c0487dbbe340c224c6ef69/c.html

  1. Студенти виступають проти підвищення тарифів на навчання

News Day

Університет Зімбабве (УЗ) підвищив плату за навчання на 1 000%, що викликало протести, в результаті яких 19 студентів були заарештовані.

Міністр вищої та вищої освіти Амон Мурвіра захистив значне підвищення плати за навчання в УЗ, заявивши, що плата за навчання в місцевих вищих навчальних закладах до підвищення була занадто низькою.

Представницька рада студентів закликала студентів продовжувати тиск на керівництво університету з метою перегляду тарифів у бік їх зниження., а також звернулася до парламенту з проханням втрутитися в ситуацію.

Крім того студенти за сприяння Зімбабвійських юристів з прав людини (ZLHR) подали термінову судову заяву до Високого суду для винесення розпорядження, яке зобов’язує навчальний заклад віжмінити підвищення плати за навчання.

https://www.newsday.co.zw/local-news/article/200000544/minister-defends-uzs-1000-fee-hike

КЕНІЯ

  1. Випадки “вигорання” в академічних колах зростають

University World News

Нове опитування ЮНЕСКО свідчить про збільшення випадків “вигорання” у викладачів університетів Кенії через зростаюче навантаження та низьку оплату праці.

Результати дослідження вказують на погіршення умов праці в державних і приватних університетах країни, що може ще більше підірвати репутацію вищої освіти, яка вже давно страждає від погіршення якості та недофінансування.

Через нездадовільне фінансове становище державних університетів почастішали випадки звільнення з роботи та скорочення заробітної плати, що призводить до низької мотивації та погіршення добробуту.

Крім того, кількість студентів в університетах зростає швидшими темпами, ніж кількість викладачів, що призводить до збільшення навантаження на викладачів.

За даними урядової статистики, кількість професорів у державних університетах за останні 10 років зросла на мізерні 11%, тоді як кількість студентів за той самий період зросла приблизно на 70%.

Намагання Кенії створити критичну масу професорів і випускати щонайменше 1000 докторів наук щороку для забезпечення економічних амбіцій країни не принесло плодів через недоліки в аспірантській підготовці та дослідженнях. За оцінками, минулого року країна випустила лише 800 докторів філософії.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220920065018406 

МАВРИТАНІЯ

  1. Пенсійний вік підвищується до 68 років, бо не вистачає викладачів

University World News

Рада міністрів Мавританії підвищує пенсійний вік для університетського персоналу з 65 до 68 років, намагаючись подолати дефіцит кваліфікованого та досвідченого професорсько-викладацького складу в існуючих закладах вищої освіти та у відповідь на очікуваний попит на персонал після створення нових закладів.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220823111344618 

МАДАГАСКАР

  1. Нові студенти звертаються до приватного сектору через державні затримки

University World News

Підготовка до набору нових студентів у державні університети Мадагаскару відбувається із запізненням через затримки та збої, спричинені проблемами, зокрема страйками, протягом останніх кількох років; і, оскільки пріоритет на місця надається студентам, які отримали кваліфікацію в 2020 і 2021 роках, багато хто з цьогорічного набору вдається до дорогих приватних вищих навчальних закладів.

Випускникам шкіл, які щойно склали ступінь бакалавра, іспит, який дає їм право на вищу освіту, не пропонуватимуть місця в державних університетах протягом наступних місяців через відставання тих, хто все ще чекає на місця з попередніх років, повідомляє Midi-Madagasikara .

Тим часом страйки у 2021-2022 роках призвели до того, що курси, які вивчали студенти, які навчалися до 2020 року, мали бути продовжені, що призвело до затримки їхнього випуску.

Як результат, студенти звертаються до приватних закладів, якщо вони можуть собі це дозволити, сказав Міді-Мадагасікара. Лише ті, хто вирішив навчатися в державному університеті, зокрема на медичному, агрономічному та політехнічному факультетах, вирішують чекати, поки для них не буде відкрита реєстрація на вступні іспити.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220823202443737

МАРОККО

  1. Майже половина респондентів дослідження визнають плагіат

University World News

Нещодавнє дослідження привело до деяких тривожних висновків щодо масштабів плагіату та інших форм неетичної академічної поведінки в марокканських вищих навчальних закладах, а також пропонує заходи для боротьби з цим лихом.

Ці заходи включають інтеграцію освітньої підготовки в навчальну програму марокканських студентів і дослідників, а також створення офісів наукової чесності в марокканських університетах.

У дослідженні зазначається, що один із способів зменшити масштаби плагіату – забезпечити навчання чесності досліджень, однак більше третини респондентів стверджують, що таке навчання не є загальнодоступним у марокканських установах.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220919092727585https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220919092727585

НІГЕРІЯ

  1. Нігерія: KC Overseas розширюється в Лагосі та Абуджі

The PIE News

Компанія з організації навчання за кордоном KC Overseas оголосила про розширення своєї діяльності в Нігерії, відкривши представництва у двох найбільших містах країни.

Діяльність KC Overseas в Лагосі та Абуджі буде спрямована на підтримку партнерів в обробці заявок на навчання в університетах Великої Британії, США, Канади та Австралії, серед інших напрямків навчання.

Компанія, яка була заснована в Індії в 1998 році, вказала на “величезний попит” на навчання за кордоном серед студентів у цій західноафриканській країні.

KC Overseas заявила, що дані свідчать про те, що в 2021 році з країни виїхало 100 000 студентів.

У звіті ВПО, опублікованому на початку цього року, йдеться про те, що доступність канадської освіти приваблює все більшу кількість нігерійських студентів, особливо на тлі зростаючої інфляції у всьому світі. Крім того, в документі вказувалося на зростаючі можливості набору аспірантів в Нігерії.

Експерти також раніше говорили про привабливість напрямків навчання за межами “великої п’ятірки”.

Зацікавлені сторони також в минулому підкреслювали можливості розширення транснаціональної освіти в Нігерії. За останні роки були зняті обмеження на дистанційне навчання, що відкрило нові потенційні можливості.

У 2019/20 навчальному році 4 368 студентів здобували ступені в Нігерії через британську TNE, що на 20% більше, ніж 3 615 у попередньому році.

https://thepienews.com/news/kc-overseas-launches-in-nigeria/ 

ОАЕ

  1. Дослідження пропонує ряд заходів для покращення ефективності вищої освіти

University World News

В останньому випуску журналу Асоціації арабських університетів з досліджень у сфері вищої освіти були опубліковані результати дослідження під назвою «Ефективність вищих навчальних закладів в арабському світі зі стратегічної точки зору: виклики та можливі рішення».

У дослідженні пропонується посилити співпрацю між установами, зміцнити партнерство з промисловістю та менше покладатися на глобальні показники для оцінки ефективності університетів.

Дослідження надало такі рекомендації щодо покращення слабкої роботи вищих навчальних закладів в арабському світі:

  • Необхідно розробити механізми вимірювання інституційної ефективності на основі адміністративної, економічної та соціальної ефективності закладів.
  • Необхідно активізувати угоди про співпрацю між університетами та отримувати користь від них, які слід розглядати як можливості для розвитку.
  • Університети та ради з вищої освіти повинні пропонувати ініціативи співпраці між університетами, які включають спільні академічні та кооперативні програми, такі як наукові дослідження.
  • Існує нагальна потреба в партнерських ініціативах між університетами та приватним сектором, щоб переконатися, що академічні програми безпосередньо служать потребам бізнесу.
  • Університетам необхідно привести свої критерії оцінювання науковців у відповідність до стратегічних цілей, щоб ці критерії включали дослідження та творчу досконалість.
  • Академічні організації повинні постійно розвиватися, щоб йти в ногу зі швидкими змінами в усіх наукових сферах.
  • Асигнування на наукові дослідження необхідно збільшити, і такі асигнування мають використовуватися для забезпечення досконалості установ.
  • Викладацький склад потребує постійного навчання, щоб покращити свою роботу.
  • Необхідно застосувати передові методи оцінки ефективності.
  • Існує потреба поширювати та підвищувати моральний дух у робочому середовищі на всіх рівнях.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220830101502223

ПІВДЕННА АФРИКА

  1. Міністр Блейд Нзіманде про гендерний розрив в науці та інноваціях

South African Government

Міністр вищої освіти, науки та інновацій Блейд Нзіманде повідомив, що Департамент вищої освіти та професійної підготовки (DHET) та Департамент науки та інновацій (DSI) вживають заходів для подолання гендерного розриву у сфері вищої освіти, науки та інновацій (HESI).

Кадрова стратегія університетів Південної Африки спрямована на кадрову трансформацію і надає пріоритет розвитку нових чорношкірих і жінок-викладачів. Серед її ініціатив – Програма підтримки молодих науковців (NESP), яка спрямована на набір та розвиток нових кадрів, Програма “Нове покоління науковців” (nGAP) спрямована на здобуття наукового ступеня доктора філософії/доктора наук та працевлаштування, “Програма підвищення кваліфікації наявного кадрового потенціалу (ESCEP), програма  “Майбутні професори”, програма “Лідерство та управління у вищій освіті”, програма “Розвиток підприємництва у вищій освіті.

 https://www.gov.za/speeches/minister-nzimande-statement-14-sep-2022-0000

  1. Більше половини кваліфікованих випускників Південної Африки хочуть покинути країну

BUSINESSTECH

Фонд соціальних досліджень з посиланням на проведене ним опитування повідомив, що близько половини високооплачуваних працівників і випускників університетів Південної Африки розглядають можливість еміграції, оскільки громадяни втрачають віру в майбутнє країни.

Згідно з результатами опитування, проведеного дослідницькою групою в Йоганнесбурзі в липні серед 3 204 зареєстрованих виборців, 53% випускників університетів і 43% тих, хто заробляє більше 20 000 рандів (1 138 доларів США) на місяць, можуть покинути країну. В цілому, 23% опитаних заявили, що можуть розглянути можливість переїзду в іншу країну.

Впевненість у майбутньому Південної Африки впала після більш ніж десятирічного періоду, коли середні темпи економічного зростання не відповідали зростанню чисельності населення, а це означає, що громадяни країни ставали біднішими. Останніми роками країну роздирають корупційні скандали, а з 2014 року відбуваються регулярні відключення електроенергії. У липні 2021 року понад 350 людей загинули в результаті мародерства та підпалів.

“Південна Африка вразлива до втрати майже половини своїх висококваліфікованих кадрів і платників податків, а отже, і більшої частини своєї податкової бази, що залишилася”.

https://businesstech.co.za/news/lifestyle/625954/more-than-half-of-south-africas-skilled-graduates-want-to-leave-the-country-survey/

  1. Південноафриканські університети роблять зміни – але є нюанси

BUSINESSTECH

Опитування віце-канцлерів з 26 університетів Південної Африки показало, що університети швидко трансформуються, щоб стати більш цифровими – здійснюючи масовий перехід до віртуального навчання, – але найбільшою перешкодою залишається наявність доступу.

Виявилось, що під час пандемії багато університетів були змушені прискорити розгортання цифрового навчання швидше, ніж очікувалося.

Незважаючи на це, через темпи прискорення переходу на цифрові платформи, у багатьох студентів виникли проблеми з доступністю, інклюзивністю та залученістю.

Згідно з опитуванням, “Голос студентів”, майже половина всіх студентів (49%) віддають перевагу віртуальному навчанню, 38% – гібридним форматам навчання, а 13% – очним заняттям.

Згідно зі звітом Global Market Insights, кількість студентів, які проходять онлайн-курси, стрімко зросла, а ринок електронного навчання у 2020 році досягнув 250 мільярдів доларів доходу.

Очікується, що до 2027 року цей показник зросте до 21%. Проректори, відповідаючи на опитування групи, додали, що галузь вищої освіти значно відстає від корпоративного світу, коли мова йде про цифровізацію.

https://businesstech.co.za/news/lifestyle/624463/south-african-universities-are-making-a-shift-but-theres-a-catch/

  1. Хмарні технології – ключ до демократизації освіти та досліджень

Itweb

Цифрові технології і хмарні інструменти мають потенціал для демократизації освіти і досліджень, але для реалізації їхнього потенціалу необхідно подолати цифровий розрив.

Так вважають експерти, які беруть участь у форумі керівників “Інновації для технологічної освіти”, організованому Amazon Web Services (AWS), Південна Африка, рамках серії конференцій “Хмарні технології 2022”.

Основні висновки форуму: AWS як платформа є чудовим вирівнювачем, пропонуючи можливості для підприємців, освітніх технологій, уряду та університетів будувати рішення на цій платформі.

https://www.itweb.co.za/content/KjlyrvwB16bqk6am

РУАНДА

  1. Приватний сектор вищої освіти має робити більше для підвищення якості освіти

University World News

Рада вищої освіти (HEC) у Руанді заявила, що погане керівництво та менеджмент приватних університетів продовжує впливати на якість їхньої освіти, і закликала цей сектор зробити більше, щоб змінити цю тенденцію.

У системі вищої освіти, де більшість університетів є приватними (приблизно 29 із загальної кількості 31), HEC, як наглядач за якістю в галузі, пильно стежить за навчальними закладами, щоб переконатися, що вони дотримуються мінімальних стандартів.

Останній заклик до сектору активізувати свою діяльність став результатом зустрічі 18 серпня між офіційними особами HEC та представниками приватних вищих навчальних закладів, що працюють у Руанді.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220823142440671

ТАНЗАНІЯ

  1. Обмежена кількість місць для навчання вбиває мрії студентів Танзанії

The Citizen

Мрії десятків тисяч студентів, які бажають вивчати медицину та медичні науки, щороку руйнуються, оскільки кількість абітурієнтів неухильно зростає і перевищує межі можливостей ЗВО, які пропонують такі програми.

Уряд через Міністерство освіти, науки та технологій заохочує студентів вивчати наукові предмети, включно з науками про здоров’я, щоб нація мала достатньо людських ресурсів у критично важливих секторах.

У рамках своїх зусиль уряд надав стипендії для 500 найкращих студентів з природничих дисциплін у 2022/23 фінансовому році.

Вирішити проблему допоможе впровадження програми «Вища освіта для економічної трансформації», що фінансується Світовим банком у розмірі 425 млн доларів і має на меті гарантувати, що вищі навчальні заклади розширять свої можливості прийому шляхом будівництва кампусів по всій країні.

https://www.thecitizen.co.tz/tanzania/news/national/limited-intake-capacity-killing-tanzania-s-students-dreams-3932556