Вересень 2022 р. – Азія

ОГЛЯД
ринку освітніх послуг Азії
Вересень 2022 р.

За матеріалами: University World News, Times Higher Education, SIX TONE, Asia One, Onmanorama.com, Vartha Bharati, msn, The Star, UAE, Bangkok Post, The Phnom Pehn Post, The Mainichi

КИТАЙ

  1. Блокування міст заважає китайським студентам навчатися за кордоном

University World News

Карантини, пов’язані з COVID-19, які вплинули на багато великих китайських міст, створюють постійні перешкоди не лише для іноземних студентів, які сподіваються повернутися до Китаю, а й для тих китайських студентів, які планують навчатися за кордоном найближчими тижнями, оскільки вони не можуть залишити свої міста, щоб завершити необхідні процедури.

Повідомляється, що представники місцевих житлових громад, які впливають на те, хто може в’їжджати та виїжджати з певних районів, відмовляють у дозволі залишати житло навіть тим, хто потребує невідкладної роботи з документами для навчання за кордоном. І це незважаючи на те, що навчання за кордоном є однією з пріоритетних сфер для тих, хто хоче отримати виключення з деяких правил Zero-COVID.

Національна комісія охорони здоров’я Китаю заявила, що на початку цього місяця щонайменше 68 міст були частково або повністю закриті. Майже в кожній провінції за останні два тижні зафіксовано випадки інфікування. Caixin оцінив, що близько 65 мільйонів людей перебували в карантині цього тижня, оскільки країна бореться з тим, що називають найпоширенішим спалахом COVID-19 з початку 2020 року.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2022090817500653

  1. Іноземні студенти намагаються отримати документи для повернення до Китаю

Times Higher Education

Пекін дав зелене світло для повернення іноземних студентів, але деякі навчальні заклади кажуть, що студентам доведеться чекати до 2023 року.

Близько 450 000 іноземних студентів провели місяці в очікуванні відновлення навчання в країні, оскільки з початком пандемії Covid-19 перетин кордону припинився. Наприкінці серпня студенти, які сподівалися повернутися до Китаю, отримали найсильніший сигнал про те, що Пекін готовий до них, і до вересня близько двох десятків країн – в тому числі нещодавно приєдналися Індія, Малайзія і Таїланд – отримали дозвіл для своїх студентів подавати заявки на отримання китайської навчальної візи X1.

Але навіть після того, як Пекін, схоже, дав офіційний дозвіл на повернення студентів, вузьким місцем, схоже, залишаються університети.

У соціальних мережах десятки студентів заявили, що вони все ще чекають від своїх навчальних закладів офіційних документів. В

https://www.timeshighereducation.com/news/overseas-students-struggle-get-documents-return-china

  1. Студенти з Африки незабаром можуть почати повертатися до Китаю

University World News

Китай готується прийняти студентів з Африки, які не змогли повернутися в країну після спалаху COVID-19 у 2020 році.

Руанда, Ліберія, Замбія, Південна Африка, Танзанія, Марокко та Гана, серед інших, входять до списку з 57 країн, де студенти ступеню можуть подавати документи на отримання віз на навчання, якщо вони мають дозвіл від приймаючих університетів у Китаї на повернення.

Студенти, які мають навчальні візи або з якими їхні університети в Китаї зв’язалися в приватному порядку, щоб відновити контактні заняття, навіть якщо їхні рідні країни відсутні в списку, повинні зробити додаткові запити.

Відповідно до так званих «нових візових правил», заявки повинні містити сертифікат про вакцинацію. Після повернення іноземні студенти також повинні будуть проходити 10-денний карантин, а в регіонах, де вони навчаються, можуть застосовуватися додаткові протоколи охорони здоров’я COVID. Очікується, що ці рахунки оплачуватимуть студенти.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2022082508404951

  1. Китайські університети зіткнулися з проблемою нестачі гуртожитків

SIX TONE

Китайські університети переживають кризу з гуртожитками в цьому осінньому семестрі.

Магістранти щонайменше п’яти університетів Китаю скаржаться на труднощі із забезпеченням проживання в гуртожитках на території кампусу, оскільки навчальні заклади додають все більше нових студентів до своїх програм, згідно з численними повідомленнями в соціальних мережах. Багато студентів також заявили, що не бажають жити в альтернативних гуртожитках, наданих навчальним закладом, посилаючись на погані умови проживання.

Експерти пов’язують недостатню кількість гуртожитків у студентських містечках зі стрімким зростанням набору на магістерські програми протягом останніх років, оскільки люди повертаються до школи на тлі похмурих перспектив працевлаштування. Офіційні дані, оприлюднені в серпні, показали, що кожен п’ятий молодий житель міста не має роботи.

https://www.sixthtone.com/news/1011208/chinese-universities-face-a-dormitory-shortage-problem-

  1. Huawei випустила Білу книгу про можливості цифрової трансформації освіти 

Asia One

Під час сесії “Прискорення цифрової подорожі в освіті” на конференції HUAWEI CONNECT 2022 в Бангкоку компанія Huawei випустила Білу книгу про можливості цифрової трансформації освіти, в якій вперше досліджується інтелектуальна модель оцінки зрілості освіти. Компанія Huawei також запропонувала використовувати універсальні освітні рішення для інноваційних методів навчання, просування інклюзивних освітніх ресурсів, покращення дослідницьких можливостей та модернізації управління, прискорюючи цифрову трансформацію освіти.

Компанія Huawei допомогла прискорити цифрову трансформацію освіти для більш ніж 2800 коледжів, університетів та науково-дослідних інститутів у понад 80 країнах світу, а також співпрацювала з понад 2000 університетів у більш ніж 100 країнах та регіонах для створення академій ІКТ, в яких щорічно навчається понад 150 000 студентів. Huawei сертифікувала понад 580 000 ІКТ-спеціалістів по всьому світу. Аарон Ван, віце-президент Азіатсько-Тихоокеанської бізнес-групи підприємств, сказав: “В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні компанія Huawei співпрацює з 273 вищими навчальними закладами для створення академій ІКТ Huawei, в яких щорічно навчається понад 16 000 студентів. Huawei прагне стати ключовим учасником розвитку ІКТ-інфраструктури освіти в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Застосовуючи технології в освітніх сценаріях, Huawei вивільняє цифрову продуктивність і прискорює цифрову подорож освіти”.

https://www.asiaone.com/business/huawei-releases-white-paper-opportunities-digital-transformation-education-explore

ІНДІЯ

  1. В Індії створюється єдина система вищої освіти

Onmanorama.com

Відповідно до плану, у ЗВО країни будуть доступні усі курси, а коледжі з 3000 або більше студентів стануть багатопрофільними автономними закладами, що присуджують дипломи.

Завдяки цим змінам, з одного боку, студенти отримають більше можливостей, а з іншого – навчальні заклади отримають більше автономії.

Ці нові зміни були передбачені Комісією з університетських грантів (UGC) раніше, але зараз у цьому плані робляться конкретні кроки.

Партнерами в цьому будуть не лише вищі навчальні заклади, а й уряди штатів.

Найбільшою перевагою цих змін буде те, що студенти, окрім свого основного предмету, також зможуть вивчати будь-який інший предмет або курс денної форми навчання відповідно до своїх інтересів у своєму інституті.

За словами голови UGC, єдина система вищої освіти включатиме галузь фахової передвищої освіти, професійно-технічну освіту та цілісну освіту. Також запропоновано відкрити необхідні кафедри з багатопрофільних дисциплін в рамках єдиної системи вищої освіти.

Після цих нових змін в країні буде три типи вищих навчальних закладів — дослідницькі університети, педагогічні університети та автономні коледжі. Якщо буде більше 3000 студентів, то коледж зможе видавати дипломи самостійно.

https://www.onmanorama.com/career-and-campus/top-news/2022/09/04/a-national-vision-emerges-unified-higher-education-system.html

  1. 25% додаткових місць, без вступних іспитів для іноземних студентів

University World News

Важливим кроком во досягненні більшої інтернаціоналізації вищої освіти в Індії э схвалення Комісією з університетських грантів (UGC) збільшення з 16% до 25% університетських місць для іноземних студентів, які будуть прийняті до бакалаврату. та післядипломні курси по всій Індії.

Це будуть «додаткові місця» або місця, які перевищуватимуть набір, затверджений для окремих навчальних закладів регулюючими органами, щоб університетам не доводилося скорочувати набір індійських студентів заради залучення більшої кількості іноземних студентів.

Відповідно до вказівок UGC кількість місць визначатимуть самі університети, враховуючи вимоги до інфраструктури, кількість викладачів тощо, а також спеціальні вказівки регуляторних органів.

Іноземним студентам не доведеться складати жодного з висококонкурентних індійських іспитів для вступу до індійських навчальних закладів на тій підставі, що вони навряд чи зможуть підготуватися до іспитів так, як це роблять індійські студенти. Індійські студенти, які проживають за кордоном із закордонними паспортами, також матимуть право на вступ до відомих закладів без з’явлення на вступні випробування.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220908135611809

  1. Комісія видає керівні принципи для стимулювання мультидисциплінарності

University World News

Комісія з університетських грантів Індії випустила рекомендації щодо перетворення вищих навчальних закладів на багатопрофільні установи

Згідно з рекомендаціями, вищі навчальні заклади будуть трансформуватися за допомогою різних підходів, включаючи академічну співпрацю, злиття та створення додаткових факультетів. Мультидисциплінарні програми впроваджуються відповідно до бачення, передбаченого Національною освітньою політикою.

Очікується, що вищі навчальні заклади будуть організовувати вступні програми для студентів з метою підвищення обізнаності студентів про різні трансформації навчання, що впроваджуються за допомогою мультидисциплінарного підходу.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220906103621882

  1. Схвалено створення 7 нових університетів

Vartha Bharati 

Асамблея штату Карнатака прийняла законопроект про створення нових університетів у семи районах та модернізацію Унітарного університету в Манді.

У фінансовому меморандумі до законопроекту зазначено, що на створення нових університетів буде витрачатися приблизно 1,68 млн USD на рік.

Спікер Вішвешвар Хегде Кагері висловив занепокоєння щодо якості та стану існуючих університетів, додавши, що уряд також має зосередитися на покращенні їхньої якості та інфраструктури.

https://english.varthabharati.in/karnataka/ktaka-assembly-okays-setting-up-of-new-universities-in-7-districts

  1. Освітня місія США має великий інтерес у індійських студентів

University World News

Торгова місія Міністерства торгівлі Сполучених Штатів з питань освіти прибула до Індії для подальшого зміцнення академічних відносин між двома країнами на тлі величезного відставання в оформленні віз і тривожних затримок для індійських студентів і дослідників, які бажають вчитися в університетах США .

Дипломатична місія США в Нью-Делі та консульства в Мумбаї, Калькутті, Ченнаї та Хайдарабаді видали візи понад 82 000 індійських студентів у травні та червні цього року. Індійські студенти отримали більше студентських віз США, ніж будь-яка інша країна, включаючи Китай.

Враховуючи інтерес індійських студентів і дослідників до американських закладів, ґрунт для зв’язків у сфері вищої освіти між двома країнами виглядає сприятливим.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220916082256908

ІНДОНЕЗІЯ

  1. Міністр закликає університети готувати більше підприємців

University World News

Міністр кооперативів та малих і середніх підприємств Тетен закликав університети Індонезії оновити свої навчальні програми для випуску більшої кількості підприємців, замість випускників, націлених на державну службу або працювати в приватному секторі.

За його словами, завдяки переглянутій навчальній програмі з підприємництва, університети зможуть готувати більш модернізовані мікро-, малі та середні підприємства (ММСП), і повідомив, що, за даними міністерства, близько 73% молодих індонезійців прагнуть стати бізнесменами, а не найманими працівниками.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220906103323576

  1. Індонезія та США  поновлюють Програму ім. Фулбрайта

msn

Уряди Індонезії та США поглибили свої зобов’язання щодо партнерства в галузі освіти, поновивши Програму ім. Фулбрайта.

Ця двостороння домовленість розширює Меморандум про взаєморозуміння щодо співпраці в галузі освіти, підписаний у грудні 2021 року Міністром освіти, культури, досліджень і технологій Індонезії Надієм Макарімом і Державним секретарем США Ентоні Блінкеном.

Генеральний секретар Міністерства освіти, культури, досліджень і технологій Індонезії Сухарті та Помічник Державного секретаря США з питань освіти і культури Лі Саттерфілд підписали цю угоду про реалізацію Програми імені Фулбрайта в Індонезії під час зустрічі міністрів культури країн G20.

https://www.msn.com/id-id/berita/other/indonesia-us-deepen-education-partnership-by-renewing-fulbright-arrangement/ar-AA11O4uh

МАЛАЙЗІЯ

  1. За хабарництво були затримані 59 співробітників університетів

The Star

Малайзійська антикорупційна комісія з 2017 року по серпень 2022 року заарештувала 59 співробітників державних і приватних університетів за корупцію, 49 з них були притягнуті до відповідальності в суді.

https://www.thestar.com.my/news/nation/2022/09/21/macc-59-varsity-employees-nabbed-for-graft-since-2017

ОБЄДНАНІ АРАБСЬКІ ЕМІРАТИ

  1. Чому іноземні студенти хочуть здобувати вищу освіту в Дубаї 

UAE

Нещодавнє дослідження показало, що понад 85 % з 28 200 студентів Міжнародного академічного міста Дубай і Дубайського парку знань – іноземці. Вони представля 80 країн, в тому числі з Індію, Пакистан, Саудівську Аравію і країни Перської затоки.

У двох освітніх анклавах – Dubai International Academic City і Dubai Knowledge Park – розташовані 27 навчальних закладів, у тому числі регіональні кампуси всесвітньо відомих вишів, таких як Бірмінгемський і Манчестерський університети – обидва з яких входять до числа 100 кращих університетів за рейтингом QS World University.

Стратегічне розташування Дубая в регіоні Близького Сходу, Північної Африки і Південної Азії (MENASA) в поєднанні з його зростаючою репутацією міжнародно акредитованих університетів допомогло підвищити його статус як привабливого місця для отримання вищої освіти і розвитку талантів. Емірат навіть був визнаний найкращим студентським містом на Близькому Сході в рейтингу QS Best Students’ Cities Ranking 2023.

Університети Дубайського міжнародного академічного містечка та Дубайського парку знань постійно вдосконалюють свої навчальні програми та курси, щоб відповідати сучасним і майбутнім вимогам ринку праці. Цього року Університет Міддлсекса запроваджує програми в таких галузях, як цифрові медіа, управління брендами та кібербезпека, щоб задовольнити потреби галузі.

https://gulfnews.com/uae/education/why-foreign-students-are-flocking-to-dubai-for-higher-studies-1.90601365

ПІВДЕННА КОРЕЯ

  1. Південна Корея активізує підготовку фахівців у галузі напівпровідників

Times Higher Education

Міністерство освіти країни поставило за мету протягом наступних 10 років підготувати додатково ще 150 000 спеціалістів з досвідом роботи з напівпровідниками. Відповідно до плану, кожен регіон матиме власний дослідницький центр з вивчення напівпровідників, створюючи національну мережу центрів. Міністерство також скасує поточні студентські квоти в столичних університетах Сеула на факультетах, пов’язаних з напівпровідниками, повідомляють національні ЗМІ.

Ця зміна сталася, коли напруженість між США та Китаєм посилює стимули для створення домашньої напівпровідникової промисловості, коли країни намагаються обмежити надмірну залежність від іноземного виробництва компонентів, які є критично важливими для виробництва комп’ютерних мікросхем.

Але науковці вважають, що пом’якшення студентських обмежень є «кроком у правильному напрямку», але не вирішує проблему від’їзду талантів в інші країни за більш високою платнею.

https://www.timeshighereducation.com/news/koreas-semiconductor-talent-boost-too-little-too-late

  1. Університети Південної Кореї масово реструктуризуються на тлі падіння народжуваності

Bangkok Post

Університети Південної Кореї, включаючи престижні заклади в Сеулі, вирішили скоротити кількість студентів, щоб впоратися з падінням кількості абітурієнтів на тлі різкого зниження рівня народжуваності.

За даними Міністерства освіти, 96 з 331 університету по всій країні, або 29%, в рамках урядового плану реструктуризації коледжів вирішили до 2025 р. скоротити свої загальні квоти зарахування на 16 197 місць. Загальний розмір скорочення еквівалентний закриттю чотирьох-п’яти університетів в країні.

Серед добровільних учасників – 22 університети і коледжі в Сеулі і столичних районах, в тому числі Корейський університет, Університет Кукмін, Сеульський національний університет науки і техніки, а також 74 провінційні університети.

Очікується, що загальнонаціональна реструктуризація коледжів набуде подальшого розвитку, оскільки Південна Корея бореться з падінням рівня народжуваності.

https://www.bangkokpost.com/world/2393513/south-korea-universities-in-massive-restructuring-amid-plummeting-birth-rates

САУДІВСЬКА АРАВІЯ

  1. Законопроект для іноземних кампусів «обмежує автономію»

University World News

Рада у справах університетів Саудівської Аравії з метою підготовки кваліфікованої робочої сили та створення нових та інноваційних галузей спеціалізації оприлюднила проект правил, які відкриють двері для створення філій іноземних університетів у Саудівській Аравії, що пропонують високоякісну та надійну приватну вищу освіту.

Однак міжнародні експерти з питань освіти вважають, що вимога про те, щоб філії кампусу контролювалися Міністерством освіти, є «настільки потенційно обмежувальною», що це стримає університети Великобританії та Сполучених Штатів від їх створенн.

Міністерство освіти представило проекти нормативних актів на платформі «Istitlaa» для громадського обговорення.

Правила спрямовані на подальший розвиток університетської освіти Саудівської Аравії та систем наукових досліджень, а також на диверсифікацію варіантів університетської освіти, зберігаючи національну ідентичність саудівських студентів.

Положення також спрямовані на забезпечення освітніх програм, які відповідають вимогам розвитку та громадської діяльності в рамках політики та стратегії університетської освіти.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=2022090908005012

ТУРЕЧЧИНА

  1. Камбоджа і Туреччина планують оновити кооперативний меморандум про взаєморозуміння

The Phnom Pehn Post

Камбоджа і Туреччина прискорюють внесення змін до Меморандуму про взаєморозуміння, спрямованого на встановлення більш тісної співпраці в усіх секторах, особливо в галузі освіти.

Це підтвердила міністр внутрішніх справ Сар Хенг під час зустрічі з послом Туреччини Уйку Кокаефе, який відвідав Національні збори з візитом ввічливості.

https://www.phnompenhpost.com/national-politics/kingdom-turkey-plan-update-co-op-mou

ШРІ ЛАНКА

  1. Студенти покладають надії на навчання за кордоном, але стикаються з величезними перешкодами

University World News

Через нинішню економічну кризу, високий рівень безробіття та політичну нестабільність з початку цього року все більше студентів Шрі-Ланки виїжджають за кордон для отримання вищої освіти. Згідно з даними провідних консультаційних агентств з міграції студентів у Шрі-Ланці, очікується, що відтік буде зростати.

Крім студентської міграції, такі професіонали, як лікарі, медсестри, науковці та ІТ-спеціалісти шукають роботу за кордоном. Відповідно до останнього звіту Центрального банку Шрі-Ланки, у 2020 році понад 150 000 ланкійців виїхали на роботу за кордон. Торік за весь рік їх налічувалось 117 952.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220830083705403

ЯПОНІЯ

  1. Потужна допомога Африці від Японії включає і підтримку вищої освіти

University World News

Сектор вищої освіти в Африці отримає 1,8 млрд. доларів США від офіційної японської допомоги розвитку, яка є частиною загального пакету державних і приватних внесків у розмірі 30 мільярдів доларів США на весь континент.

У відеозверненні прем’єр-міністр Японії Фуміо Кісіда оголосив про навчання 300 000 студентів у галузях промисловості, охорони здоров’я, медицини, освіти, сільського господарства та юстиції.

У своїй промові, яка розглядається як підкреслення різниці між допомогою Японії та Китаю, він заявив про зобов’язання допомогти Африці стати стійкою та стабільною. Він сказав що, як очікується, Африка до 2050 року становитиме чверть населення світу, є молодим і повним надії континентом, де слід очікувати динамічного зростання.

https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20220908103121511

  1. Японія знову відкривається. Але наслідки закриття кордону залишаться

msn

Японія все ближче до повного відновлення після пандемії COVID, але тривале закриття країни завдало тривалої шкоди її репутації для міжнародних інвесторів, науковців і туристів, вважають експерти.

Японія суворо обмежує прибуття іноземців через занепокоєння COVID-19. Цей підхід з наукової точки зору зробив країну винятком серед провідних економік і більшості сусідів Азійсько-Тихоокеанського регіону, які знову відкрилися. Тому інвестори, науковці та іноземні студенти скерували свої плани в інше місце.

Тепер Японія стикається з провалом у довірі, оскільки вона прагне повернутися до світу. Представники бізнесу, науки, політики та дипломатії стурбовані тим, що закриття підірвало імідж Японії як культури, яка цінує гостинність. За словами цих людей, навіть у разі повного відновлення Японії знадобляться конкретні кроки для відновлення свого статусу.

https://www.msn.com/en-us/travel/news/japan-is-reopening-but-the-effects-of-its-border-closure-will-linger/ar-AA11T4tB

  1. Японський університет приймає перших за 3 роки студентів за програмою обміну

The Mainichi

Університет Квансей Гакуін у місті Нісіномія, префектура Хьоґо, припинив прийом студентів за обміном з весняного семестру 2020 року у відповідь на спалах коронавірусу. З того часу більшість студентів, які вже були зараховані, повернулися до своїх країн. Хоча університет надавав онлайн-програми для студентів за кордоном, багато з них, очевидно, висловили бажання фактично залишитися в країні. З осіннього семестру буде прийнято близько 180 студентів з 28 країн, в тому числі деякі з них нарешті зможуть приїхати до Японії після кількох відстрочок.

Міністерство освіти Японії має на меті відновити кількість іноземних студентів до докоронавірусного рівня до 2027 року, і його представник прокоментував: “У майбутньому іноземним студентам, ймовірно, буде легше навчатися в Японії”.

https://mainichi.jp/english/articles/20220919/p2a/00m/0na/012000c