Необхідно диверсифікувати рекрутинг міжнародних студентів

У новому звіті освітніх порталів Studyportals і Unibuddy розглядається важливість диверсифікації країн-постачальників студентів у контексті більш широкої диверсифікації освітніх ринків. Звіт дає уявлення про поведінку та бажання студентів у 17 країнах, які можуть бути цікавими для університетів. Для цих країн у звіті визначені напрями та предметні галузі, які найшвидше розвиваються, ключові демографічні фактори та проблеми студентів у 6 категоріях – від вартості навчання до правил прийому.

Ринки, на які варто звернути увагу, включають в Європі – Португалію, Польщу, Грецію, Румунію та Туреччину, а також азіатські країни: Шрі-Ланку, Пакистан, Бангладеш, Непал, В’єтнам, Сінгапур, Філіппіни, Таїланд та Малайзію.

Також визначено, що хороші можливості для міжнародного найму мають Бразилія, Японія та Гана.

Зазначається, що Шрі-Ланка, Пакистан, Бангладеш і Непал, мають перевагу великої кількості молодих людей у віці від 15 до 24 років, які потребують високоякісної вищої освіти. Крім того, перевагами вважаються англійська як мова навчання в школах, а також академічні календарі, подібні до багатьох у західних країнах.

Хоча агенти допомагають університетам залучати іноземних студентів, у звіті зазначається, що без надійної стратегії диверсифікації, без численних маркетингових каналів або з обмеженим вибором країн для набору університет був би неконкурентоздатним у боротьбі за найкращих іноземних студентів.

 «Диверсифікація є наріжним каменем міжнародної вищої освіти, тому знання про останні тенденції зацікавленості студентів у всьому світі дає університетам перевагу».

Джерело інформації: https://thepienews.com/news/study-names-new-student-sources-to-help-universities-diversify-and-spread-risk/